Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Vi är exakt (EXAKT) lika oroliga för det som du är orolig.
För övrigt: Jocke ligger naturligtvis väldigt illa till när det gäller allt hans förtal gentemot Chrippa under förra året.
Alldeles oavsett om Jockiboooooi får svara inför detta hans psykosfantasier i en svensk domstol, bör man ha följande i åtanke: Jockibooooi har alltid velat vara en del av familjen - men nu har Jockibooooi förtalat sin bror Chrippa, och sina föräldrar, såpass grovt - att han bränt alla broar till inte bara Chrippa utan även sin mor och far.
Oavsett om Chrippas förtalsanmälan mot jockiboooi leder till något, så är jocke hopplöst ensam och övergiven av till och med sina egna föräldrar.
Och ändå är han den mest normala och lyckade familjemedlemmen, pengar på banken, en familj som älskar honom, en karriär som många drömmer om, börjar bli otroligt folklig (de flesta vet ju inte alls vem hans idiot till bror är), följare som inser att han gjort en resa och lyckats i livet och älskar honom, vad han än gör.
White trash morsan (hur fan ser hon ut egentligen?), plastpappan och syskon kan bara drömma om att få ha hans liv.
Och vad menar du"han har alltid velat vara en del av familjen"?? Är du på riktigt sjuk i huvudet,
Tycker du att det är konstigt att en liten pojke, från 8 år till tonåren, vill ha ett sammanhang och vara en del av sin riktiga familj?? Hur fan är du funtad? Antar att du inte har barn. Kanske du är som Skilleras, sitter ensam i en liten lgh, umgås med folk online och försöker vara relevant. Tycker livet är härligt när man kan spela WOW, dricka öl och tråna efter småflickor och hoppas att de ser dig?
Men du tycker att det är en fin poäng att trycka på, att hans familj övergett honom? Härligt, du verkar vara en fin människa.
Är nog det bästa som kunde hänt Jocke så här i efterhand, att han inte blev kvar i den WT-familjen. När man ser hur det gått för vissa övriga syskon..... Och ja. Jag har first hand information om hur sjuk hans morsa är. Men skrik bevis, det skiter jag i. Det jag vet, det vet jag.
BTW, varför försöker Linnea se ut som Lovisa Worge.... Nice try though.
Ha lite mer classy och dyra kläder Linnea gumman, och inte så mkt svart mitt i sommarvärmen, så ser du kanske mer trovärdig ut.
Du blir inte cool eller relevant för att du har likadana catty solglasögon....