2025-06-14, 21:51
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
USA har tydligen redan styrt om ALLA utlånade THAADs från Ukraina till deras baser i Mellanöstern
Det kom ut idag.
Sluta svamla och ljuga. Ukraina har aldrig haft thaad. Finns bara 7 totalt.

As of July 2024, the U.S. Army operates seven THAAD batteries, each with its own AN/TPY-2 radar. Two are deployed in the Asia-Pacific: one in Guam, and one in South Korea.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Så Iran är på väg att segra? Okej, vi säger väl så. Zzz…

Det är ingen som segrar i det här.
Det är bomber fram och tillbaka och kommer inte sluta förrän terrorstaten Israel lugnar ner sig.
Då blir det tillbaka till förhandlingsbordet.

Iran skulle förhandla med USA imorgon, de förhandlingarna är avbrutna pga Israels attack som vi alla vet.
Citera
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Tror att Iran har något riktigt lurt på gång. Kanske kommer det att fällas en atombomb över Tel Aviv ikväll? Flera decenniers vänskap med Ryssland, Pakistan och Nordkorea borde ju resultera i något.

Ja förmodligen. De tre länderna är ju kända för sin överlägsna tekniska kompetens!
Citera
Medlem
Iran sa för någon timma sedan att det skulle hämnas om några timmar? Inget nytt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Videoklippet visar israeliska drönare som bombar oljeinstallationer i södra Iran, iranskt luftvärn skjuter tillbaks. Al Jazeera rapporterar också om det.

Vad fan snackar du om? Israel har inte träffat några oljeanläggningar.. Helt jävla bränd eller?
Citera
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmuskler
Var några plan med N/A destination och sedan försvan helt. Är helt säker på att detta var IRCG eller deras familjer som stack.
Japp samtliga var N/A, vissa flögs till Pakistan men ca hälften landade i östra delarna av Iran.

Intressant teori att IRGC + familjer var ombord, skulle jag fly skulle det nog vara landvägen.
Citera
2025-06-14, 21:52
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Vad fan snackar du om? Israel har inte träffat några oljeanläggningar.. Helt jävla bränd eller?
Det var ett gasfält, som jag redan rättat mig själv om sedan tidigare. Så ta och tagga ner ett snäpp.
Citera
2025-06-14, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Japp samtliga var N/A, vissa flögs till Pakistan men ca hälften landade i östra delarna av Iran.

Intressant teori att IRGC + familjer var ombord, skulle jag fly skulle det nog vara landvägen.
Det är en stor grupp så kanske blandat för att inte dra all med sig i en smäll
Citera
2025-06-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är ingen som segrar i det här.
Det är bomber fram och tillbaka och kommer inte sluta förrän terrorstaten Israel lugnar ner sig.
Då blir det tillbaka till förhandlingsbordet.

Iran skulle förhandla med USA imorgon, de förhandlingarna är avbrutna pga Israels attack som vi alla vet.
Finns det på din karta att Iran förlorar denna konflikt och därmed tvingas förhandla om smulorna som möjligtvis kastas till dem?
Citera
2025-06-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Space500
Det här är inget som kommer sluta imorgon eller i övermorgon från det jag läst mig fram till.
Mycket död och förödelse är att vänta, sjukt att man 2025 måste förhandla på det här sättet.

Islamisterna måste slås tillbaka då och då annars blir det för farligt för oss!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Islamisterna måste slås tillbaka då och då annars blir det för farligt för oss!
Det blir farligt för oss när USA och Israel blir indragna i krig och vi får en massa flyktingar. Dessa krig är en katastrof för oss.
Citera
Avslutad
Israel fortsätter knäppa nyckelpersoner i Iran med extrem precision. De skjuter raketerna rakt in i fönstren där de bor. Byggnader står kvar oskadd, endast rummet där målet befinner sig i förstörs.

https://t.me/beholdisraelchannel/57107
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in