2025-06-11, 17:51
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raket79
Hej

Hade några frågor ang Dusseldorf området, jag har inte varit aktiv på flashback sedan några år och många FKK klubbar har stängt i området Dusseldorf såsom Dolce Vita och Livingroom. Min fråga är: Vilka klubbar är de intressanta och som är kvar i området?

Har hört om: ACA Gold nära flygplatsen. Oceans Fkk har fått olika bedömningar och jag kan inte veta vad som är sant. Magnum är Usel har jag hört och Palmera är ingen FKK utan en Bordell, för jag har talat med de. Vad finns det mer? Måste jag åka tåg hela vägen till Köln Samya eller Frakfurt Mainhattan och Sharks?

Jag åker i Augusti så kommentera gärna för mig läget just nu. Personer som jag frågat tidigare för några år sedan i denna tråd är HERMANN OCH ARNOLD. NI FÅR MER ÄN GÄRNA KOMMENTERA LÄGET NU.

Ha en fin kväll
Jag var på Freude39 i Bochum och ACA Gold i Ratingen, Düsseldorf, nu i helgen.

Freude39 har nya och rena lokaler. Mycket bra relax-avdelning. Men so-so mat.
Ca 15-20 tjejer i "varierande kvalitet", men bra service (tips: Monica, Madalina, Andrea, Natalia).

ACA Gold har bäst service från tjejerna av alla klubbar som jag besökt. 40-50 tjejer (tips: Vanessa, Karina, Crista, Morena, Bibi). Något snyggare än dem på Freude39. Hyfsad mat. Dock lokaler som behöver renoveras och städas. Svag relax. Trångt, ty fullt med äldre tyskar som bara äter och tar upp plats.

Ingen av klubbarna har bra ute-avdelning. Tjejernas utseende inte i nivå med Frankfurt, men signifikant bättre service från tjejerna i Düsseldorf (många manliga stamgäster garanterar detta) än i Frankfurt - och betydligt billigare.
Priserna nästan desamma på båda klubbarna. 30-35 € inträde och 50 € för ett halvtimmes standard-rum (sug med kondom).

Skulle föredra ACA Gold och Freude39 framför Oceans och Magnum alla dagar i veckan.

Tror ACA Gold är det bästa alternativet för dig. Men föredrar du bra relax är Freude ett alternativ.
Citera
2025-06-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15

Ca 15-20 tjejer i "varierande kvalitet", men bra service (tips: Monica, Madalina, Andrea, Natalia).

ACA Gold har bäst service från tjejerna av alla klubbar som jag besökt. 40-50 tjejer (tips: Vanessa, Karina, Crista, Morena, Bibi). Något snyggare än dem på Freude39. Hyfsad mat. Dock lokaler som behöver renoveras och städas. Svag relax. Trångt, ty fullt med äldre tyskar som bara äter och tar upp plats.

Ingen av klubbarna har bra ute-avdelning. Tjejernas utseende inte i nivå med Frankfurt, men signifikant bättre service från tjejerna i Düsseldorf (många manliga stamgäster garanterar detta) än i Frankfurt - och betydligt billigare.
Priserna nästan desamma på båda klubbarna. 30-35 € inträde och 50 € för ett halvtimmes standard-rum (sug med kondom).

Skulle föredra ACA Gold och Freude39 framför Oceans och Magnum alla dagar i veckan.

Tror ACA Gold är det bästa alternativet för dig. Men föredrar du bra relax är Freude ett alternativ.

Har du några rekommendation på FKK MELLAN Hamburg (söder om) och Düsseldorf norr om)?.
Citera
2025-06-13, 22:14
Medlem
Tack så hemskt mycket för svar,,, hade bara en liten följdfråga: Finns det sug utan kondom, samt kyssar och att man får slicka de typ, diverse förspel GFE känsla?
Såklart att de tar extra för det, det är inte problemet men om det finns sådant som jag nämnt, vad kostar det isåfall? Och frågan gäller på både Bochum stället som du var på och ACA gold.

Tack för dina svar/ kommentarer.
Citat:

Citera
2025-06-13, 22:57
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Tack så hemskt mycket för svar,,, hade bara en liten följdfråga: Finns det sug utan kondom, samt kyssar och att man får slicka de typ, diverse förspel GFE känsla?
Såklart att de tar extra för det, det är inte problemet men om det finns sådant som jag nämnt, vad kostar det isåfall? Och frågan gäller på både Bochum stället som du var på och ACA gold.

Det finns men inget du kan kräva.

Se till att få lite kemistry och var generös så funkar det.

Allt mellan 20€ till 100€ beroende på kemi er emellan.q
Citera
2025-06-14, 16:58
Medlem
Citat:

Är detta samma Natalia som jobbade innan på ACA Gold? Hon var den snyggaste tjejen på ACA Gold men ganska känd för att vara medioker i sängen. Om det är samma?
Citera
2025-06-14, 17:00
Medlem
Citat:

Flesta om inte alla suger utan på ACA Gold. En del kysser gratis medan en del tar betalt för den servicen.

En del tjejer har gått med på kyssas som "undantag" för mig. Tror det har och göra med hur du ser ut rent generellt så om du är fräsch och ser någorlunda OK ut så....
Citera
2025-06-16, 19:57
Medlem
artemis berlin

Halenseestraße 32-36, 10711 Berlin, Tyskland

Är det korrekt adress?

Behöver man boka innan man kommer eller funkar drop in?

För 90 e ingår även mat och dryck som jag förstår det?

Är påväg till Berlin nu och funderar på denna

En till fråga. Kan man ha badshorts under morgonrocken och i poolen etc?

Pengarna har man de på sig eller går man till sitt skåp och hämtar efter man är klar för betalning?
Senast redigerad av Goldmansach 2025-06-16 kl. 20:30.
Citera
2025-06-16, 20:40
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
artemis berlin

Är det korrekt adress?

Pengarna har man de på sig eller går man till sitt skåp och hämtar efter man är klar för betalning?
Ja, rätt adress och det behöver inte bokas.
Mat och alkoholfri dryck ingår..
Badshortsen lämnar du på hotellet, så slipper du väcka uppmärksamhet.
Pengar och telefon lägger du i värdeskåp.
Ha det trevligt och rapportera gärna!
Citera
2025-06-16, 20:53
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
artemis berlin

Är det korrekt adress?

Lyckas du hitta Halenseestaße så kommer du hitta Artemis, det är är en ganska dominerande byggnad. Åker du kollektivt så ta S-bahn till Westkreutz, gå högst upp i stationen (längst ner finns spår öst/väst, sedan spår nord/syd (ringlinjen) och du ska upp en trappa till vid den perrongens norra ände), man kommer ut en liten bakväg vid en vändzon, där finns någon bilverkstad. Följ gatan ut till stora vägen , häll höger, följ vägen över järnvägsspåren. till höger ligger Artemis. 5-10 minuter gångväg från stationen. Från flygplatsen (BER) är det lättast att ta linje S9, köp vanlig biljett in till Berlin (AB?), då slipper du byta. Den resan tar en timme.
Som jag fattat det kan man inte boka tid på FKK, tanken är inte att du kommer dit, knullar, går hem utan att du kommer dit, knullar, minglar, äter, bastar, solar och så vidare.
Citera
2025-06-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Ja, rätt adress och det behöver inte bokas.
Mat och alkoholfri dryck ingår..
Badshortsen lämnar du på hotellet, så slipper du väcka uppmärksamhet.
Pengar och telefon lägger du i värdeskåp.
Ha det trevligt och rapportera gärna!

Okej tack!

Känns lite skumt att ligga näck vid poolen utomhus, hade tänkt ligga där då det ska bli bra väder...men men får väl göra det om det måste. När man käkar i restaurangen får man sitta i fred eller kommer det fram tjejer då också? Hur svårt är det att duka dom om man bara vill chilla?

Känns verkligen som man vill testa det stället...
Citera
2025-06-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Lyckas du hitta Halenseestaße så kommer du hitta Artemis, det är är en ganska dominerande byggnad. Åker du kollektivt så ta S-bahn till Westkreutz, gå högst upp i stationen (längst ner finns spår öst/väst, sedan spår nord/syd (ringlinjen) och du ska upp en trappa till vid den perrongens norra ände), man kommer ut en liten bakväg vid en vändzon, där finns någon bilverkstad. Följ gatan ut till stora vägen , häll höger, följ vägen över järnvägsspåren. till höger ligger Artemis. 5-10 minuter gångväg från stationen. Från flygplatsen (BER) är det lättast att ta linje S9, köp vanlig biljett in till Berlin (AB?), då slipper du byta. Den resan tar en timme.
Som jag fattat det kan man inte boka tid på FKK, tanken är inte att du kommer dit, knullar, går hem utan att du kommer dit, knullar, minglar, äter, bastar, solar och så vidare.

Tack kommer åka från scandic berlin kurfürstendamm.

Verkar som det bara går buss ditt nära jag kollar Google maps. Men kanske jag ser fel?

Brukar ni betala i någon app eller liknande för kollektivtrafik? Första gången i berlin för min del så kan inget...
Citera
2025-06-16, 21:49
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Tack kommer åka från scandic berlin kurfürstendamm.

Verkar som det bara går buss ditt nära jag kollar Google maps. Men kanske jag ser fel?

Brukar ni betala i någon app eller liknande för kollektivtrafik? Första gången i berlin för min del så kan inget...
Den enda busslinje jag kunde i Berlin är borta nu, den gick till gamla flygplatsen Tegel. Går du upp till Zoo-stationen, 10 minuter kanske, så går det gott om tåg till Westkreutz. Beroende på väder och tid på dygnet kan du promenera hem med en vätskepaus eller två.

Tunnelbana och S-bahn saknar spärrar och det finns civilklädda kontrollanter. Leta upp appen BVG (gul logga). Jag brukar köpa biljetter i maskin och stämpla manuellt.
Flygplatsen verkar för övrigt ligga i den yttersta zonen (C).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in