2021-11-19, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Brukar FKK i Tyskland vara öppna på nyttårsaften? Har mailat några men får ikke svar. Mycjeh folk ifall öppet?

Noterar att denna klubb, visserligen i Österrike har Nyårs öppet. Sedan hänger väl alt på ev restrektioner mm. https://www.saunaclub-atlantis.at/
Citera
2021-11-19, 19:29
Medlem
Citat:
Brukar FKK i Tyskland vara öppna på nyttårsaften? Har mailat några men får ikke svar. Mycjeh folk ifall öppet?

Även https://andiamo.at/ verkar ha nyårsparty.
Citera
2021-11-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Så du menar att det är samhällets fel att du inte får knulla? Låter mer som att det beror på din sociala inkompetens och att du måste skylla dina problem på någon annan. Vaccinera dig och lev eller slipp och lås in dig i din mörka hyreslägenhet med foliehatten på huvudet istället.

Ingen bryr sig om dina idiotiska åsikter.
Citera
2021-11-20, 16:39
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Artemis har uppdaterat sin hemsida med att det är endast 2G som gäller. men samtidigt att sauna delen är återöppnad.
jag som inte tagit experimentell mRNA genterapi vaccin kan alltså inte komma in.
kollade på FKK Palace i frankfurt, där är det 3G+ som gäller (om de nu inte glömt uppdatera info på websidan) alltså kommer jag in dit med PCR test. men flygen dit kostar runt 3000kr och det har jag inte råd med. till Berlin kostar det bara 700kr tur o retur. jag vet att inträdet o tjejerna kostar mindre i Frankfurt men det blir ändå dyrare totalkostnad för mig och jag har bara sparat ihop 370 euro, har inga andra pengar nu tyvärr. kommer få in lite mer pengar i slutet av december.
Vet inte hur jag ska stå ut några månader till utan sex, har som sagt gått mer än 1,5 år sen jag sist knullade en brud och livslusten är fan helt borta. Går inte att få till det i Sverige heller då samhället och sociala klimatet här är absolut skit och det är i princip omöjligt att fixa fitta let alone träffa någon.
Är så jävla trött på den här skit pandemin som har knullat hela världen. Detta handlar inte om människors hälsa längre, detta handlar om kontroll och globalist psykopaterna vill göra allt för att få varenda person på denna jordklot att ta deras vaccin som inte ens är fullt ut testad. Kolla bara på vad de gjorde i Österrike, FunPalast bordellen i Wien erbjöd gratis sex till de som vaccinerade sig. Allt de gör för att folk ska vaccinera sig... man behöver inte vara Einstein för att fatta att det ligger en agenda bakom. Alla dessa restriktioner gör mer skada än nytta då folk blir arbetslösa pga alla nedstängningar, folk svälter i vissa länder då de förlorar sina jobb, psykiska ohälsan skjuter i höjden, mer människor begår självmord, folk kan inte studera som förut, allt detta gör att stressen ökar som försvagar immunsystemet. Så man kan må dåligt, bli överviktig, äta skräpmat, inte röra på sig, vara helt isolerad, men så länge man tar detta vaccin så är man skyddad och hälsan är på topp enligt deras logik. men detta är ett helt annat ämne. jag är bara förbannad över dessa idiotiska covid regler. rena diktaturfasoner allt detta.

Du år fan värdelös som människa. Vaccinera dig eller bered dig på att sitta hemma i din hyresetta i nån liten by på landet och fortsätt jobba som lagerarbetare.

Sverige är ett av få länder som inte kräver vaccinpass. I Köpenhamn får du inte komma in på salonger utan pass.

Hoppas du dör . Av Corona . DÖ
Citera
2021-11-20, 16:46
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Ingen bryr sig om dina idiotiska åsikter.
Tillför något i diskussionen istället för att tramsa.
Citera
2021-11-21, 00:29
Medlem
2G plus kommer att tas i bruk i många tyska regioner from nästa vecka. Plus innebär att det inte räcker med covidpasset utan ett negativt test måste visas upp för att komma in på klubbarna.
Citera
2021-11-21, 07:50
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
2G plus kommer att tas i bruk i många tyska regioner from nästa vecka. Plus innebär att det inte räcker med covidpasset utan ett negativt test måste visas upp för att komma in på klubbarna.
Covidpasset kan ju innehålla ett negativt test, hur menar du?
Vaccination + test?
Citera
2021-11-21, 08:56
Medlem
2G plus kräver att du visar dubbelvacc plus ett aktuellt negativt test.
Citera
2021-11-21, 14:37
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1

Regimerna nere i Europa blir bara mer och mer totalitära.
De nöjer sig väl inte förrän de tagit kål på varje småföretagare.

Inte ens dubbelvaccination är tillräckligt, trots att politikerna hela tiden propagerat för att de är "säkra".
Citera
2021-11-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Regimerna nere i Europa blir bara mer och mer totalitära.
De nöjer sig väl inte förrän de tagit kål på varje småföretagare.

Inte ens dubbelvaccination är tillräckligt, trots att politikerna hela tiden propagerat för att de är "säkra".

Kan man ta det testet i Tyskland? På klubben? Vad kostar det?
Citera
2021-11-21, 23:17
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Kan man ta det testet i Tyskland? På klubben? Vad kostar det?

Många klubbar - men inte alla - brukar erbjuda s.k snabbtest (=antigentest) för en billig peng, kanske 20 Euro.

Men jag har inte sett någon klubb som erbjuder PCR-test. Det måste man ta på specifika kliniker. Men PCR-testen är troligen betydligt billigare i Tyskland än i Sverige.
Citera
2021-11-22, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Många klubbar - men inte alla - brukar erbjuda s.k snabbtest (=antigentest) för en billig peng, kanske 20 Euro.

Men jag har inte sett någon klubb som erbjuder PCR-test. Det måste man ta på specifika kliniker. Men PCR-testen är troligen betydligt billigare i Tyskland än i Sverige.

Skall til Düsseldorf så hittade denna information.

https://flughafen-duesseldorf.ecocare.center/?gclid=Cj0KCQiA-eeMBhCpARIsAAZfxZCGpvW3x-Ms3DTibO9KPmfrda883sGJ0Ck8ya1JE9NBAh51z1XNW2UaAqf9 EALw_wcB

PCR fra 59 E med resultat på 24 H till 239 E for result på 30 min. Detta måste man väll kunna använda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in