2025-02-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Förstår inte. Är din egna soffa inuti en fkk club med okända människor överallt omkring dig? Om inte hur fan är det svar på min fråga?
Jag gillar inte att vara naken i public så enkelt är det, en badrock täcker inte speciellt mycket om man typ sitter på en barstool (o hur fräscht är det egentligen att sitta med naken röv på en stol
Ibland lägger jag märke till muslimska män som har kortbyxor eller kalsonger på sig under badrocken så det skulle inte vara något märkligt alls om du valde att göra så. Ingen av tjejerna skulle bry sig i heller.
Citera
2025-02-25, 20:24
Medlem
Citat:
Jag förstår inte riktigt hur det funkar, man får badrock o tofflor? Så när man chillar o dricker öl o sånt i baren är man alltså helt näck?? Med badrock bara? Eller kan man ha typ t shirt o shorts på sig? Känns ju inte direkt roligt att sitta naken i en soffa eller barstol

För ett antal år sedan blev jag vittne till hur en äldre asiatisk man hade t-shirt och kanske något mer under badrocken på Artemis. När han inte lyssnade / förstod vad kvinnan i baren sa kom en vakt ut från något rum och tog hand om honom. Förmodligen en förnedrande behandling för den asiatiske mannen.
Citera
2025-02-25, 20:30
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Blir nog en hederlig hora vid färjeläget rostock el Travemünde istället blir nog bättre för mig
Citera
2025-02-25, 20:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Reklam att jag har liten penis? Överviktig? Ja då får jag nog stanna hemma. Det var ju tråkigt.
Om du lovar att inte se ut som din avatar så får du en höjdarupplevelse på Shark
Citera
2025-02-25, 21:00
Moderator
Neksnors avatar
Det kan vara bra att komma ihåg att FKK ungefär betyder att ägna sig åt kultur naken.
Citera
2025-02-26, 15:46
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Det kan vara bra att komma ihåg att FKK ungefär betyder att ägna sig åt kultur naken.

Okej. Har ni några tips var jag ska vända mig där brudarna gärna få va nakna om dom nu vill det men jag slipper??
Citera
2025-02-26, 15:46
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Om du lovar att inte se ut som din avatar så får du en höjdarupplevelse på Shark
Jag ser helt ok ut lång o allting men finns ingen chans jag går omkring naken i morgonrock på ett ställe sådär. Har faktiskt mer respekt för mig själv än så
Citera
2025-02-26, 15:54
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Känner du dig obekväm att ha snabeln hängandes fritt innanför badrocken så går det hur bra som helst med ett par badshorts under badrocken.
Väljer du att endast gå omkring med badshortsen kan det bli trubbel gissar jag.
Citera
2025-02-26, 21:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta käbbla!
Detta är inte heller någon chatt.
Mod
Citera
2025-02-28, 15:29
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Jag ser helt ok ut lång o allting men finns ingen chans jag går omkring naken i morgonrock på ett ställe sådär. Har faktiskt mer respekt för mig själv än så
Det har väl inget med respekt att göra utan är väl en preferens?

Det finns en del klubbar i Schweiz där gästerna har kläder men tjejerna är nakna eller näst intill, vet inte om det finns i Tyskland också.

Googla så får du sen om du hittar en klubb i en stad som passar dig och ditt resmönster.
Citera
2025-06-10, 06:18
Medlem
Om man inte vill besöka Harmony og Atmos i Hamburg och inte köra ända ned til Düsseldorf.

Någon som kan rekommendera några bra FKK-klubbar söder/sydöst om Hamburg som till exempel i Bremen eller Hannover.
Skall dit i juli så bra "sommar klubb"..Gärna många tjejer och med lite yngre tjejer
Senast redigerad av mkfckngwsh 2025-06-10 kl. 07:05.
Citera
2025-06-11, 15:28
Medlem
Hej

Hade några frågor ang Dusseldorf området, jag har inte varit aktiv på flashback sedan några år och många FKK klubbar har stängt i området Dusseldorf såsom Dolce Vita och Livingroom. Min fråga är: Vilka klubbar är de intressanta och som är kvar i området?

Har hört om: ACA Gold nära flygplatsen. Oceans Fkk har fått olika bedömningar och jag kan inte veta vad som är sant. Magnum är Usel har jag hört och Palmera är ingen FKK utan en Bordell, för jag har talat med de. Vad finns det mer? Måste jag åka tåg hela vägen till Köln Samya eller Frakfurt Mainhattan och Sharks?

Jag åker i Augusti så kommentera gärna för mig läget just nu. Personer som jag frågat tidigare för några år sedan i denna tråd är HERMANN OCH ARNOLD. NI FÅR MER ÄN GÄRNA KOMMENTERA LÄGET NU.

Ha en fin kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in