2025-06-12, 20:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Pass för hundarna har hon visat upp. Jag undrar mer över hur hon har råd att låta gymnastiksalen stå tom en hel månad, måste bli ett stort ekonomiskt avbräck när hon inte kan ha klinkers där men det tar hon säkert igen på alla onlineklinkers - 16000 per styck.

Ja, My borde vara tacksam att den här tråden finns. Hur skulle hon annars hålla sig aktuell? Genom sina köpeföljare?

Hon kanske "hyr ut" lokalen som kroppkakelager?
Och 16000 för hur lång tid då? Knappt per månad, antar jag?
Är väl årskostnad?
Oavsett...är ytterst fundersam på vem som anser My har den kapaciteten som PT hon påstår sig vara i besittning av. Det lilla jag råkat se av hennes särgena PT-koncept kan knappast ge mycket resultat.

"Allt" det hon påstår hon delger sina klinkers, finns ju en goggling bort. Wellobe, Myfitnesspal, gymprogram, receptbank...att någon ser sig manad att pynta 16000 för att de har kontakt med My Martens...jizzes. Hyckleri!
Senast redigerad av MaeWest 2025-06-12 kl. 20:34.
Citera
2025-06-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon kanske "hyr ut" lokalen som kroppkakelager?
Och 16000 för hur lång tid då? Knappt per månad, antar jag?
Är väl årskostnad?
Oavsett...är ytterst fundersam på vem som anser My har den kapaciteten som PT hon påstår sig vara i besittning av. Det lilla jag råkat se av hennes särgena PT-koncept kan knappast ge mycket resultat.

"Allt" det hon påstår hon delger sina klinkers, finns ju en goggling bort. Wellobe, Myfitnesspal, gymprogram, receptbank...att någon ser sig manad att pynta 16000 för att de har kontakt med My Martens...jizzes. Hyckleri!

Helt o hållet hyckleri.
Finns så många PT’s, på riktigt…
Det här tjötet är något som mer bedrivs i brist på annat.
En mängd fake it until you make it typ och lura den som går på’t…
Citera
2025-06-12, 21:18
Medlem
osnutens avatar
Hon är så fascinerande, vår My.
Hon vill absolut inte bli sedd som den lata, outbildade, ganska korkade, människa hon är.

Om hon återigen lyckas bli inbjuden, och får mingla med folk som räknas, gäller det att kunna droppa:

Jag har ju mitt eget gym i Täby, som tar all min tid. Knappt att jag hinner skjutsa L till hans matcher. Jag har SÅ dåligt samvete för det.
Om det inte vore för stalkern, hade jag säkert kunnat göra ett bättre jobb

Det kostar mycket pengar att hålla hennes illusion vid liv. Hur länge har hon råd?
Citera
2025-06-12, 22:56
Medlem
BestCoast.s avatar
Kollade på dokumentären om henne, hur kan en 60 åring fått reda på arvet och andra "privata" saker som bara folk i hennes närmsta närhet visste?
Citera
2025-06-13, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Kollade på dokumentären om henne, hur kan en 60 åring fått reda på arvet och andra "privata" saker som bara folk i hennes närmsta närhet visste?
Läsa här i tråden kanske.
Citera
2025-06-13, 08:56
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Läsa här i tråden kanske.

Vilken skräll att denna kommentar läggs. Flashbacks sökfunktion är bristfällig.

Vet du inte så kan du ju hålla tyst istället, är ändå tusentals inlägg att gå igenom.
Citera
2025-06-13, 09:03
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Vilken skräll att denna kommentar läggs. Flashbacks sökfunktion är bristfällig.

Vet du inte så kan du ju hålla tyst istället, är ändå tusentals inlägg att gå igenom.
Jag svarade på din fråga hur stalkern fått reda på uppgifterna men fortsätt du att vara dryg.
Citera
2025-06-13, 10:10
Medlem
Tror också att stalkern läst i tråden och sen googlat kompletterande information.
Citera
2025-06-13, 15:51
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

... "Allt" det hon påstår hon delger sina klinkers, finns ju en goggling bort. Wellobe, Myfitnesspal, gymprogram, receptbank...att någon ser sig manad att pynta 16000 för att de har kontakt med My Martens...jizzes. Hyckleri!
Jo, allt finns online, så varför anlitar folk PT överhuvudtaget? Hur nedlåtande du än är så kan jag mycket väl se henne som en positiv, entusiasmerande person som man väljer som PT delvis på grund av hennes personliga egenskaper. Inte undra på att en massa bittra typer stör sig på hennes positivitet. För vissa har skadeglädje ersatt all äkta glädje. Glädjedödarmaffian lever på det.
Citera
2025-06-13, 16:52
Medlem
Samma skåpmat på insta.. Inget läggs upp i realtid och klicka här för att se dokumentären eller lyssna på klippet här..

Tänker mig tillbaka på alla lillemans matcher/träningar som ofta lagts upp. Dom va ju i realtid.
Och ungarna som "träna" på gymmet maskades aldrig.

Märkligt hur selektiv man kan vara med sitt skydd som person. Och andras som hängs ut för den delen.
Citera
2025-06-13, 16:58
Medlem
Har det kommit fram vad som hände på hotellrummet 2019? När familjer splittrades pga My. Man kan ju dra sina egna slutsatser om att hon avslöjade en känd mans otrohet. För det paret skiljde sig sen.
Citera
2025-06-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Jo, allt finns online, så varför anlitar folk PT överhuvudtaget? Hur nedlåtande du än är så kan jag mycket väl se henne som en positiv, entusiasmerande person som man väljer som PT delvis på grund av hennes personliga egenskaper. Inte undra på att en massa bittra typer stör sig på hennes positivitet. För vissa har skadeglädje ersatt all äkta glädje. Glädjedödarmaffian lever på det.

Inte så många som anlitar My? Har aldrig varit, är inte, och kommer antagligen aldrig ha varit.

Fint av dig att se allt i ett rosa skimmer.

My är positiv när hon vill påskina den sidan. Och det lyckas hon MYcket bra med.
Hon har också ett extremt vresigt, friserande, drygt översittarsätt. My vet alltid bäst och alla andra har alltid fel.

Att skylla allt som någonsin gått fel på stalkern, inte ens du som är i det blå kan va så blåst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in