Citat:
Ursprungligen postat av
lemikor
Undrar vad du har för roll i hennes liv för du låter lit bitter, hehe
Nu var det kanske inte ett umgänge någon av dom valt utan kollegor, ? Klart en hänger på nya kollegorna på en sväng, speciellt om det nu var en bil till med folk i som det skrevs om, om det inte var en trådsanning. Stannar en på hotellet ensam? Nej, åker med och def om en inte vet att föraren är påtänd. Gäller ju alla i bilen så klart
Absolut inte

Känner inte henne och har ingen relation till henne ö.h.t. Vet bara vem hon är och vilka hon har umgåtts med.
Precis det jag menar. Hennes omdöme kring umgänge har aldrig varit särskilt bra och inte heller denna gång uppenbarligen.
Har själv varit på x antal utbildningar och kurser genom åren och man söker sig till likasinnade, inte mer än naturligt. De utbildningar jag har varit på så förekommer det rätt rikligt med alkoholintag i vissa fall även droger.
För mig hade den vetskapen varit tillräcklig för att
inte sätta mig i en bil mitt i natten om det inte är jag som kör och är nykter.
Till mig låter hela den här tragiska olyckan som en dum fyllegrej. Någon har kommit med den briljanta idén att fixa något att tugga på mitt i natten. Den som var "skarpast"(minst onykter av alkohol) fick köra.