Citat:
Ja precis.Men dessa stora företag kan utveckla avancerade AI i bakgrundsprocesser som räknar ut dina svagheter och styrkor och använder de emot dig på alla tänkbara sätt.
Hur många använder mobiler eller datorer med dessa operativsystem tror du?
Citat:
Vad fan snackar du om? Har du läst ? https://lmstudio.ai/app-privacyDet står för i helvete att programmet är uppkopplat till internet , och till en början står de hela tiden att den kommer ge ut minimal information och mest söka uppdateringar och visa nya modeller och framstå helt oskyldigt.
Är du så jävla dum i huvudet att du tror något står 7 st A4 sidor med text om de var allt?
"In rare cases, we may need to disclose information to authorities, legal counsels, and advisors:"
Vad tror du att detta betyder? Myndigheter är en självklarhet vad de innebär, legal counsels kan innebära advokater ,men vad fan är Advisors? Detta är sånt språk man använder för att komma undan med saker juridiskt,
Samma sak gäller där man bryter mot lagen men detta inkluderar "ethical requirements".
Du kan alltså utföra något fullständigt lagligt men att du bryter mot "etiska krav".
Vad i helvete innebär etiska krav? Det är också en sådan term man använder för att juridiskt kunna utöva något man vill bakom ryggen.
Alltså kan man skicka information p.g.a "etiska avvikelser" till en "advisor"
Citat:
Jag vill påpeka att bara för att nån random foliehatt skriver något i en trådstart så är det inte att betrakta som bevis.
Jag kan starta en tråd och skriva "Jag är gud" i trådstarten, det gör det inte till en sanning eller ens ens särskilt bra grund för vidare diskussion men bär ungefär lika mycket relevans som din trådstart.
Jag kan starta en tråd och skriva "Jag är gud" i trådstarten, det gör det inte till en sanning eller ens ens särskilt bra grund för vidare diskussion men bär ungefär lika mycket relevans som din trådstart.
Informationen är offentlig, att dessa företag samarbetar hittar du genom Wikipedia och nyhetsartiklar och allt möjligt.
Vad du inte får är allt serverat och samlat i någon enskild artikel.
Om du menar att något i min trådstart inte är sant gällande vilka företag som ligger bakom modeller och hur dessa företag samarbetar så kan du motbevisa mig.