2025-06-11, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Det pratas om att Linnea troligtvis tar tjack eller annat pga viktnedgång. Är det endast spekulationer? Av erfarenhet från människor som tar tex tjack blir en konsekvens att de sällan äter. Men Linnea verkar ju äta och även äta kolhydrater (enligt foton från snap och insta).

Hon har ju rasat i vikt, vad kan det annars bero på? Det är verkligen en stor förändring.

I dessa trådar (youtubers) så skrivs det en massa skit av ren illvilja/önsketänkande. Man vill att personen går under, och därför vill man att personen har ett allvarligt missbruk. Man kan inte ta saker med en nypa salt

Vet folk som ätit upp sig samtidigt som de gått på tjack så det är ingen mirakelkur.

Det lättaste sättet idag om man vill säkra viktnedgång är att fixa ozempic eller liknande (går nog att betala för recept) så det är bara dumt att ta osäkra kort som amfetamin då. Chrippa som kurat och hållt på borde ha koll på de vägarna?

Chrippa drar i sig 3 Nocco och han pladdrar på som värsta tjackisen det är inga konstigheter tjena tjena

Åh ja han kan säkert dra i sig annat med, men det är inget man behöver ta för givet. Han är nog i viss mån så att han till och med blir lugnare av lite lagom mycket centralstim
Citera
2025-06-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är Jocke eller Anjo trots alla är tysta. Hoten kommer verkligen upp från ingenstans.

Han behöver ju vård på riktigt, detta är sjukligt.
Citera
2025-06-11, 13:37
Medlem
Vem menar chrippa i sin senaste story på Instagram? (Inte rask den innan)
Senast redigerad av Karlhakansson 2025-06-11 kl. 13:40.
Citera
2025-06-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Christofer säger inte att hans pappa och Linnea haft sex i videon du länkade till. Du kan försöka vrida, läsa mellan raderna och göra egna tolkningar, men Christofer säger fortfarande inte det du påstår att han sagt.

I videon "Vi ska gifta oss!" (på Linneas YouTube-kanal) så hör du Chrippa säga: "Farsan måste ju ha dunkat Linnea under tiden jag satt häktad." Se från ca 6:42.

Enligt min personliga åsikt så är detta inte något man skämtar om, väldigt motbjudande faktiskt. Tycker dock det är lite underligt att samma personer, som "gnäller" på detta uttalande från Chrippa, inte gnäller i broderns tråd. Brodern höjer ju nivån av äckel, genom att "skämta" om tidelag med sin hund.
Citera
2025-06-11, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Någon måste ta honom på allvar. Han har hotat flera gånger helt öppet för alla att ta del av.
Jag vet att Chrippisarna kommer att prata bort det. Men det förändrar inget.
Ena stunden på middag med mamsen och pappsen, nästa stund hotande.
Samband?

Citerar mig själv.

Det bara väller ut hot från Chrippa nu.
Ni som har kontakt med honom, säg åt honom att han måste lugna ner sig.
Oavsett vem/vilka han hotar är det dags för honom att tagga ner innan det händer något.
Citera
2025-06-11, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Killen är fan ostabil:

https://ibb.co/7x4nr8S5

Borde söka vård för sin hämnndlyst och inte förstå saker.

Hur lång tid tar det innan de tar in honom igen? Kan inte vara försvarbart att han ska gå lös nu i väntan på åtal.
Citera
2025-06-11, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Han visar upp sin Prada väska och visar gärna klockan är allt fejk eller eftersom KF inte kommer och plockar sakerna? känns lite så.

Antagligen bryr sig inte KF, de orkar inte plocka in fler fejksaker.....
Citera
2025-06-11, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
I videon "Vi ska gifta oss!" (på Linneas YouTube-kanal) så hör du Chrippa säga: "Farsan måste ju ha dunkat Linnea under tiden jag satt häktad." Se från ca 6:42.

Enligt min personliga åsikt så är detta inte något man skämtar om, väldigt motbjudande faktiskt. Tycker dock det är lite underligt att samma personer, som "gnäller" på detta uttalande från Chrippa, inte gnäller i broderns tråd. Brodern höjer ju nivån av äckel, genom att "skämta" om tidelag med sin hund.

1. Tack. Alla förstår att Linnea och pappan inte knullar men det är ett opassande språkbruk. Nu kan användaren sluta påstå det är fantasi från mig.

2. Angående Jocke så tycker jag inte alls det var lika osmakligt som Christopher håller på. Det är inte enbart detta uttal ifrån Christopher. Han pratar om hur farfar doggar farmor framför dottern osv. Sedan snattar Jocke och Christopher båda inne på Coop är det rättsligt och moraliskt lika illa. Men jag personligen bryr mig mindre om Jocke gör det. Varför? Jo jag kan inte bry mig om allt och tycker Christopher är en mer hemsk människa. Självklart hade det fått mer uppmärksamhet om Hitler slog ett barn än om Ulf 49 i Vetlanda gjorde det.
Citera
2025-06-11, 13:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hur lång tid tar det innan de tar in honom igen? Kan inte vara försvarbart att han ska gå lös nu i väntan på åtal.

Inte som han beter sig nu.
Vi vet sedan tidigare att Chrippa har svårt med att veta var gränser går. Han har inga själv.
Personligt hade jag lämnat honom omedelbart om jag var Linnéa. Tappar han det så kan hon ligga illa till.
Citera
2025-06-11, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Inte som han beter sig nu.
Vi vet sedan tidigare att Chrippa har svårt med att veta var gränser går. Han har inga själv.
Personligt hade jag lämnat honom omedelbart om jag var Linnéa. Tappar han det så kan hon ligga illa till.

Förhoppningsvis är åklagare och hans advokat informerade. Och det snabbt.
Citera
2025-06-11, 13:59
Medlem
Enligt rykten har Christopher fått dåliga besked. Att de öppnat fler brottsmisstankar de jobbar med. Därför det tar sån tid och han just nu är så arg. Jocke kommer nog med all säkerhet nu ansöka om nytt kontaktsförbud gissar jag på.
Citera
2025-06-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601

Ja han borde sitta inne och få vård.

Det är uppenbart att han inte förstår saker och därför är så arg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in