2025-05-28, 13:38
Medlem
Båda har ett överdrivet behov av att bekräfta varandra på sociala medier....blir lite som "fake it to you make it". Linneas senaste bild på Insta får mig att tänka på en mugshot 1 timme efter att hon kokat Jockes hund iklädd ett brett filler leende.Hon skrämmer mig!!
Citera
2025-05-28, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fullskalig avundsjuka. Det är nog ett av de värsta sätten att begå mentalt självmord. Jag tycker mig se att det lutar åt det hållet.

Ja exakt håller med dig.
Men nu blir det väl en karriär i porrbranchen istället.
Citera
2025-05-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja han kommer inte kunna göra mycket. Kanske spika någon fågelholk eller så men hon kommer vara kvar.

Nej nu har du glömt bort att Christofer ska minsann bli polis 👮‍♂️, ta för guds skull inte det ifrån honom 😂. Tyvärr så finns det ingen framtid för honom. Blir sittandes i en cell ett tag och sen. Ja vad blir det sen? Linnea kan säkert fixa sig ett seriöst jobb och ev få åka till Amerika, som faktiskt är en av hennes största dröm. Men om hon fortsätter att hålla sig till Christofer så få hon snällt hålla sig i Europa eller kanske Asien.
Allt är bara tragiskt!!
Citera
2025-05-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nej nu har du glömt bort att Christofer ska minsann bli polis 👮‍♂️, ta för guds skull inte det ifrån honom 😂. Tyvärr så finns det ingen framtid för honom. Blir sittandes i en cell ett tag och sen. Ja vad blir det sen? Linnea kan säkert fixa sig ett seriöst jobb och ev få åka till Amerika, som faktiskt är en av hennes största dröm. Men om hon fortsätter att hålla sig till Christofer så få hon snällt hålla sig i Europa eller kanske Asien.
Allt är bara tragiskt!!

Blir det tragiskt när det är självförvållat?
Inte ens en försäkring gäller om man har orsakat skadan själv
Men visst, jag ska inte ta någonting ifrån Lilleman/Monsterdasen
Citera
2025-05-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Blir det tragiskt när det är självförvållat?
Inte ens en försäkring gäller om man har orsakat skadan själv
Men visst, jag ska inte ta någonting ifrån Lilleman/Monsterdasen

Haha 😂, den Monsterdasen går inte av för hackor 🫡. Må dom ha ett trevligt liv.
Citera
2025-05-28, 15:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, men jag tror åtal kommer redan i nästa vecka. Åklagaren har då haft fyra veckor på sig för sammanställning och slutförhör. Tidigare har åklagaren angivit att hon väntar på svar från utländska myndigheter, men det hade hon fått vid förra förhandlingen.

Det bör inte behövas så överjävligt mycket mer tid.

Vi hoppas på det ska bli intressant att läsa fupen.
Citera
2025-05-28, 15:38
Medlem
Citat:
Allt är bara tragiskt!!

Ska hon göra allvar av USA drömmen får hon göra sig av med Chrippa. Seriöst.
Citera
2025-05-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vi hoppas på det ska bli intressant att läsa fupen.

Extra Intressant blir det att läsa vad Christofer suttit och grinat när han fått veta vad han är misstänkt för. Undra om han tar på sig allt själv eller vilka han slängt under bussen.
Citera
2025-05-28, 15:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det där ser inte ut att vara Chrippa eller Linnéa.

Högst troligen en redigerad/manipulerad bild. Men vad förväntar man sig av en människa som i hela sitt liv har bedragit och fuskat. Bara att anmäla till sidan han lägger upp detta på.

Kolla händerna, det är Chrippas små feminina händer.
Citera
2025-05-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ska hon göra allvar av USA drömmen får hon göra sig av med Chrippa. Seriöst.

Det är ju det jag menar, Christofer får ju inte resa dit..
Citera
2025-05-28, 15:41
Avstängd
Citat:
Extra Intressant blir det att läsa vad Christofer suttit och grinat när han fått veta vad han är misstänkt för. Undra om han tar på sig allt själv eller vilka han slängt under bussen.

Jag tror han har kastat flera under bussen speciellt Julia, han kommer göra allt för att bortförklara sig.
Citera
2025-05-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tror han har kastat flera under bussen speciellt Julia, han kommer göra allt för att bortförklara sig.

Det är säkert så tyvärr. Tänk att vara försvarsadvokat till honom, käften går ju i ett..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in