2025-06-11, 13:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Folk verkar tro att lögnen och sanningen handlar om samma sak och inte 2 olika.
Svårt?

Här skriver du att du vet att det är två skilda saker.
Citera
2025-06-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha vem hotar fjanten nu på sin Instagram?😂

Jocke antar jag, han börjar ju bli manisk, han behöver ju få vård.
Citera
2025-06-11, 13:25
Medlem
zzahirs avatar
Det pratas om att Linnea troligtvis tar tjack eller annat pga viktnedgång. Är det endast spekulationer? Av erfarenhet från människor som tar tex tjack blir en konsekvens att de sällan äter. Men Linnea verkar ju äta och även äta kolhydrater (enligt foton från snap och insta).

Hon har ju rasat i vikt, vad kan det annars bero på? Det är verkligen en stor förändring.
Citera
2025-06-11, 13:25
Medlem
Killen är fan ostabil:

https://ibb.co/7x4nr8S5

Borde söka vård för sin hämnndlyst och inte förstå saker.
Citera
2025-06-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha vem hotar fjanten nu på sin Instagram?😂

Det är Jocke eller Anjo trots alla är tysta. Hoten kommer verkligen upp från ingenstans.
Citera
2025-06-11, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Det pratas om att Linnea troligtvis tar tjack eller annat pga viktnedgång. Är det endast spekulationer? Av erfarenhet från människor som tar tex tjack blir en konsekvens att de sällan äter. Men Linnea verkar ju äta och även äta kolhydrater (enligt foton från snap och insta).

Hon har ju rasat i vikt, vad kan det annars bero på? Det är verkligen en stor förändring.

Jag minns en gång när de hade varit och tränat. Linnéa satt med en glass och Chrippa frågade otroligt nedlåtande om hon skulle äta den.
Kanske en blandning av tex narkotika och att Chrippa vill att hon ska vara mager.
Citera
2025-06-11, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Killen är fan ostabil:

https://ibb.co/7x4nr8S5

Borde söka vård för sin hämnndlyst och inte förstå saker.

Han visar upp sin Prada väska och visar gärna klockan är allt fejk eller eftersom KF inte kommer och plockar sakerna? känns lite så.
Citera
2025-06-11, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag minns en gång när de hade varit och tränat. Linnéa satt med en glass och Chrippa frågade otroligt nedlåtande om hon skulle äta den.
Kanske en blandning av tex narkotika och att Chrippa vill att hon ska vara mager.

"Hennes bilder" på instagram (oavsett konto): Massor av mat och platta magbilder ....
Citera
2025-06-11, 13:30
Medlem
Citat:

Hon har vart stenad i flera videos.

Vi med erfarenhet av tjejer vet att 10 % på tallriken kan ätas upp.
Citera
2025-06-11, 13:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är Jocke eller Anjo trots alla är tysta. Hoten kommer verkligen upp från ingenstans.

Någon måste ta honom på allvar. Han har hotat flera gånger helt öppet för alla att ta del av.
Jag vet att Chrippisarna kommer att prata bort det. Men det förändrar inget.
Ena stunden på middag med mamsen och pappsen, nästa stund hotande.
Samband?
Citera
2025-06-11, 13:31
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Ja, precis, det är mycket godis, pasta och annat. Hur kan man förklara den otroligt snabba viktnedgången?
Citera
2025-06-11, 13:33
Avstängd
Citat:
Ja, precis, det är mycket godis, pasta och annat. Hur kan man förklara den otroligt snabba viktnedgången?

Jag tror på narkotika och Chrippas syn på överviktiga. Nu säger jag inte att Linnéa var det utan hur han generellt uttrycker sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in