Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Vet, det är jobbigt att inte ALLTID få vara offer. Det här med egen agens är bara nåt när ni ska köra "whoop whop" och "kvinnor är minsann starka, om inte starkare än män mentalt" o.s.v. Så jävla fake hela skiten.
Vem har sagt nåt om att "alltid vara offer"?
Nä herregud, män är bäst på allt, män är hela samhället, män
är samhället, män är super bäst på precis allting, mycket mycket mycket bättre än kvinnor på precis allting.
Förlåt att någon nångång har försökt försvara sig mot er hatpropaganda mot kvinnor.
Citat:
..jag skriver att jag vill se att tjejer slutar bete sig som sopiga mähän och faktiskt ta tag i skiten. Vad kan göras bättre, hur kan vi försvara oss o.s.v.
Har du underlag på att "tjejer beter sig som sopiga mähän" i en våldtäktssituation? Har du underlag på att tjejer/kvinnor inte pratar om vad som kan göras bättre eller hur man försvarar sig/undviker vissa situationer?
Citat:
Men men, ni är så jävla förblindade av att få offerrollen som på något sjukt vis är mer värd än att ha agens för er. Dock, jag är inte förvånad. Jag läser hur hela svenska media/statsapparaten pushar ut "Mäns våld mot kvinnor" hjärntvätten som om det vore samtidens största problem i samhället. Det är en stor jävla hjärntvätt och du/ni faller rätt in i den. Det råder ingen epedemi av "Mäns våld mot kvinnor" utan en stor medveten psyops.
Läs lite statistik innan du uttalar dig jävla MAGA pucko.
Citat:
'frysning' är ren bullshit som är ytterligare ett kort i leken för att få er kärringar att falla in i feministledet.
Väx upp för fan.
Mmmm gubbe lille, ta nu inte i så farbror får problem med hjärtat