2025-06-10, 09:35
Medlem
Jag har ntligen tagit mig igenom alla avsnitt och Kamila (stavning?) r helt klart min favorit.
Vilken mysig tjej.
Hon som undercover bachelor valde till sin frsta dejt vxte faktiskt, jag gillar henne.

Basketspelaren (undercover bachelor), wow 😍.

Det hr ska jag flja.
Citera
2025-06-10, 10:19
Medlem
Herregud! Inte mnga vanliga tjejer till den hr vanliga Bachelorn.

Vilken casting fr bra tv med skmskudden.
Citera
2025-06-10, 10:31
Medlem
Undrar verkligen hur castingen till en sn hr produktion ser ut? Fattar ju att produktionen vill ha starka personligheter fr att gra tv men i r knns det som en drs intetsgande torrbollar. Sett hela frsta veckan och minns namnet p 1-2 tjejer.

Malin r fr vrigt sjukt lik Julia Franzn.
Citera
2025-06-10, 11:06
Medlem
Hade hellre velat se Valentin Kronlund i stllet fr Christopher. Valentin r skert redan upptagen. Vad tntigt att ta med sin pappa, som en av tjejerna gjorde.
Citera
2025-06-10, 13:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hade hellre velat se Valentin Kronlund i stllet fr Christopher. Valentin r skert redan upptagen. Vad tntigt att ta med sin pappa, som en av tjejerna gjorde.
Jag googlade Valentin Kronlund och de dr var ju ingen riktig Tyrone-mullat (Chad) i ansiktet

Vad tntigt att sl in en totalt frmling hon inte vet namnet p i ett paket som hon ger till sig sjlv, hade man gjort s med en average utseende guy?

Hur tnkte tjocka-Berta nr hon skte till programmet? att hennes nuna kompenserar? tjejer dejtar normalt inte utanfr sin egen viktklass, hur tnkte den svarta tjejen nr hon tackade jag till erbjudandet att vara med ? bda tv tror p nn slags fetisch hos karlarna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-10 kl. 13:11.
Citera
2025-06-10, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Var det en sk hsttjej som kom ridande p en hst? n hon var hsttatuerarlrling

Jag frstr inte varfr dom klr ner sig i festblsa, kostym och klnning, va fan har det med bachelor att gra?
Citera
2025-06-10, 17:58
Medlem
[quote=Crapmagic|92135041]
S att du slipper kolla det trkiga dremellan, eller ska du analysera uppbyggandet fram till facit?

Det sistnmnda!!
Citera
2025-06-10, 20:29
Medlem
Christoffer r s sjukt trkig och intetsgande. Vidare, hur kunde man inte fatta att det nya upplgget dr man inte vet vem som r bachelor bddar nnu mer fr sociala medier-karririster bland de skande?

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tnkte tjocka-Berta nr hon skte till programmet? att hennes nuna kompenserar? tjejer dejtar normalt inte utanfr sin egen viktklass, hur tnkte den svarta tjejen nr hon tackade jag till erbjudandet att vara med ? bda tv tror p nn slags fetisch hos karlarna

Haha, det kommer flja samma mnster som tidigare ssonger ocks, det vill sga att Flsk-Berta och den svarta tjejen blir kvar fram till att Christoffer nd skickat ut tre fyra stycken av typen glittertjejen och har ryggen fri frn anklagelser om diskriminering.
Senast redigerad av efterskalvet 2025-06-10 kl. 20:31.
Citera
2025-06-10, 20:29
Medlem
Citat:
Jag googlade Valentin Kronlund och de dr var ju ingen riktig Tyrone-mullat (Chad) i ansiktet

Vad tntigt att sl in en totalt frmling hon inte vet namnet p i ett paket som hon ger till sig sjlv, hade man gjort s med en average utseende guy?

Vem r Berta!
Citera
2025-06-10, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem r Berta!
Tjocka Berta r en riktigt verlevare, en stor kanon som bygger p kvinnlig mekanik https://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-10 kl. 21:00.
Citera
2025-06-10, 20:52
Medlem
Citat:
Tjocka Berta var en stor kanon som byggde p kvinnlig mekanik https://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav
Okej!!d vet jag
Citera
2025-06-10, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Haha, det kommer flja samma mnster som tidigare ssonger ocks, det vill sga att Flsk-Berta och den svarta tjejen blir kvar fram till att Christoffer nd skickat ut tre fyra stycken av typen glittertjejen och har ryggen fri frn anklagelser om diskriminering.
Har det aldrig varit ngra asiatiska kvinnor (Thailand helst) som ftt erbjudande att ska till en Bachelor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in