2025-06-10, 09:35
Medlem
Jag har äntligen tagit mig igenom alla avsnitt och Kamila (stavning?) är helt klart min favorit.
Vilken mysig tjej.
Hon som ’undercover bachelor’ valde till sin första dejt växte faktiskt, jag gillar henne.

Basketspelaren (undercover bachelor), wow 😍.

Det här ska jag följa.
Citera
2025-06-10, 10:19
Medlem
Herregud! Inte många ”vanliga” tjejer till den här vanliga Bachelorn.

Vilken casting för bra tv med skämskudden.
Citera
2025-06-10, 10:31
Avslutad
Undrar verkligen hur castingen till en sån här produktion ser ut? Fattar ju att produktionen vill ha starka personligheter för att göra tv men i år känns det som en drös intetsägande torrbollar. Sett hela första veckan och minns namnet på 1-2 tjejer.

Malin är för övrigt sjukt lik Julia Franzén.
Citera
2025-06-10, 11:06
Medlem
Hade hellre velat se Valentin Kronlund i stället för Christopher. Valentin är säkert redan upptagen. Vad töntigt att ta med sin pappa, som en av tjejerna gjorde.
Citera
2025-06-10, 13:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hade hellre velat se Valentin Kronlund i stället för Christopher. Valentin är säkert redan upptagen. Vad töntigt att ta med sin pappa, som en av tjejerna gjorde.
Jag googlade Valentin Kronlund och de där var ju ingen riktig Tyrone-mullat (Chad) i ansiktet

Vad töntigt att slå in en totalt främling hon inte vet namnet på i ett paket som hon ger till sig själv, hade man gjort så med en average utseende guy?

Hur tänkte tjocka-Berta när hon sökte till programmet? att hennes nuna kompenserar? tjejer dejtar normalt inte utanför sin egen viktklass, hur tänkte den svarta tjejen när hon tackade jag till erbjudandet att vara med ? båda två tror på nån slags fetisch hos karlarna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-10 kl. 13:11.
Citera
2025-06-10, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Var det en sk hästtjej som kom ridande på en häst? nä hon var hästtatuerarlärling

Jag förstår inte varför dom klär ner sig i festblåsa, kostym och klänning, va fan har det med bachelor att göra?
Citera
2025-06-10, 17:58
Medlem
[quote=Crapmagic|92135041]
Så att du slipper kolla det tråkiga däremellan, eller ska du analysera uppbyggandet fram till facit?

Det sistnämnda!!
Citera
2025-06-10, 20:29
Medlem
Christoffer är så sjukt tråkig och intetsägande. Vidare, hur kunde man inte fatta att det nya upplägget där man inte vet vem som är bachelor bäddar ännu mer för sociala medier-karriärister bland de sökande?

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tänkte tjocka-Berta när hon sökte till programmet? att hennes nuna kompenserar? tjejer dejtar normalt inte utanför sin egen viktklass, hur tänkte den svarta tjejen när hon tackade jag till erbjudandet att vara med ? båda två tror på nån slags fetisch hos karlarna

Haha, det kommer följa samma mönster som tidigare säsonger också, det vill säga att Fläsk-Berta och den svarta tjejen blir kvar fram till att Christoffer ändå skickat ut tre fyra stycken av typen glittertjejen och har ryggen fri från anklagelser om diskriminering.
Senast redigerad av efterskalvet 2025-06-10 kl. 20:31.
Citera
2025-06-10, 20:29
Medlem
Citat:
Jag googlade Valentin Kronlund och de där var ju ingen riktig Tyrone-mullat (Chad) i ansiktet

Vad töntigt att slå in en totalt främling hon inte vet namnet på i ett paket som hon ger till sig själv, hade man gjort så med en average utseende guy?

Vem är Berta!
Citera
2025-06-10, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem är Berta!
Tjocka Berta är en riktigt överlevare, en stor kanon som bygger på kvinnlig mekanik https://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-10 kl. 21:00.
Citera
2025-06-10, 20:52
Medlem
Citat:
Tjocka Berta var en stor kanon som byggde på kvinnlig mekanik https://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav
Okej!!då vet jag
Citera
2025-06-10, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Haha, det kommer följa samma mönster som tidigare säsonger också, det vill säga att Fläsk-Berta och den svarta tjejen blir kvar fram till att Christoffer ändå skickat ut tre fyra stycken av typen glittertjejen och har ryggen fri från anklagelser om diskriminering.
Har det aldrig varit några asiatiska kvinnor (Thailand helst) som fått erbjudande att söka till en Bachelor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in