2025-06-10, 11:55
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
ja, då han är oönskad och samtidigt våldtar frugan och barnen.

Ni MAGA supportrar är inte mycket att diskutera med Har er Führer sagt JUMP så hoppar ni..

Men frågar dig detta, har de tagna rätt till rättsprövning enligt dig?
Citera
2025-06-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Blond
Ni MAGA supportrar är inte mycket att diskutera med Har er Führer sagt JUMP så hoppar ni..

Men frågar dig detta, har de tagna rätt till rättsprövning enligt dig?

Egentligen inte.

Det finns inget att pröva.

Antingen är de i landet legalt eller illegalt. En prövning har alltså redan skett om de är i landet illegalt och därför är de inte där legalt, ingenting behöver "prövas igen".
Citera
2025-06-10, 11:58
Medlem
Majsmannen2s avatar
På något sätt är det enklare att föreställa sig hur ett framtida inbördeskrig skulle kunna ta sin början där borta.

Demonstrationer sprider sig.

Men kanske att ta ut svängarna väl mycket genom att börja prata i dom termerna.

Även om bränslet och missnöjet tycks finnas.
Citera
2025-06-10, 12:00
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Lugna ner dig. Reagera med känslor håller kvinnor på med. Inte riktiga män!

Det är fortfarande så att vänstersidan ska respektera demokratiska beslut. Och inte börja bränna bilar och gå emot med våld.

När ledningen i californien dessutom verkar stödja den odemokratiska vänstern, så kan man nog inte lita på lojaliteten till lokala polisen.

Helt rätt att stävja detta direkt. Hårt och konsist.

Snackar du om känslor, är det nån som är känslosam är det du och galna maga.

Det stävjades direkt av polisen, trump vill bara provocera med sina galna tweets och ylar om att det behövs militär.

Ledningen stöttar upploppen?, snacka om störda känslor.
Varför dillar du om " vänstern" upploppen började när ICE gick in på arbetsplatser det har inget med vänster att göra du verkar vara hjärntvättad av propaganda.
Citera
2025-06-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Vita män skapade USA, nu håller demokraterna på att använda svartingarna och såna som du till att skaffa sig makt din globalistlakej

Kalifornien har aldrig varit vitt. Har du svårt att förstå simpla saker?
Citera
2025-06-10, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Kalifornien har aldrig varit vitt. Har du svårt att förstå simpla saker?
Är du jude eller?
Citera
2025-06-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Jag tror antalet sympatisörer för de som ställer till bråk är gravt överskattat. Vi ser samma sak här hemma i Sverige. En lite grupp människor av vänstermänniskor står och skriker på ett torg, media blåser upp det så man ska tro det är allas åsikt.
Vi ser stenkastandet men ändå vill de oss att tro att det inte hände. Man ser dessa hylla hamas och kallar varandra "comrades" som äkta kommunister medans de sätter eld på saker, tror knappast det är vad alla amerikaner vill se..
En annan intressant sak var att borgmästaren sa Angelinos och inte Angelenos.

Så är det.

Om Kalifornien och borgmästaren i LA hade gått hårt emot demonstranterna med polis etc. så hade de tjänat på det.

Nu så väljer de en sida av politiska skäl och bara de "bokstavstroende" ställer sig på deras sida av politiska skäl, likt apor och papegojor som de alltid gör oavsett. Alla andra ser verkligheten med sina egna ögon och vill ha ordning och reda och att lagar ska följas.
Citera
2025-06-10, 12:07
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
På något sätt är det enklare att föreställa sig hur ett framtida inbördeskrig skulle kunna ta sin början där borta.

Demonstrationer sprider sig.

Men kanske att ta ut svängarna väl mycket genom att börja prata i dom termerna.

Även om bränslet och missnöjet tycks finnas.

En jävla skillnad på att ankomma på turistvisum/studentvisum och sedan vara en skattebetalande mönster medborgare och en som illegalt korsat gränsen för att med uppsåt begå brott.

Men du är MAGA så varför skulle du bry dig.

Ja vem är det som spärr på demonstrationerna?? TRUMP när han nu även sänder in US NAVY, like wtf. För lite klotter och fyrverkerier. Det är inte ens i närheten av varken 1992 riots eller BLM riots.
Senast redigerad av Jag-Blond 2025-06-10 kl. 12:11.
Citera
2025-06-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Blond
En jävla skillnad på att ankomma på turistvisum/studentvisum och sedan vara en skattebetalande mönster medborgare och en som illegalt korsat gränsen för att med uppsåt begå brott.

Men du är MAGA så varför skulle du bry dig.

Man borde inte ens kunna jobba och betala skatt som illegal.

Man borde inte kunna röra sig fritt på gatorna.

Det som är problemet vilket bör åtgärdas.
Citera
2025-06-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Jag läste inte länken,
men jag suppotrar USA , det är därför jag ogillar det galna maga, dom riskerar att sabba hela landet, på riktigt.
Det fattar alla med iq över medel.
Du har ingen koll alls i hur folket resonerar eller tänker i USA. Du vet det vänstermedia väljer att rapportera 🤣 That's it. Du och andra boomers i Sverige har en så sjukt onyanserad bild av läget.

Länken är till en bild btw, som passar bra in på dig efter vad du skrivit:

Demokraterna 1850s
"But without slaves, who will pick the crops?"

Demokraterna 2020s
"But without illegal immigrants, who will pick the crops?"
Citera
2025-06-10, 12:33
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Man borde inte ens kunna jobba och betala skatt som illegal.

Man borde inte kunna röra sig fritt på gatorna.

Det som är problemet vilket bör åtgärdas.
Exakt. När det gäller illegal invandring verkar det som att en del inte ser det som ett brott. Bara deras existens i landet är ju ett brott i sig. Så det är ju per definition brottslingar de jagar.
Citera
2025-06-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Exakt. När det gäller illegal invandring verkar det som att en del inte ser det som ett brott. Bara deras existens i landet är ju ett brott i sig. Så det är ju per definition brottslingar de jagar.

Nu verkar det till och med som en stor del av de anhållna illegalerna har begått många andra grova brott inklusive mord och sexualbrott.

Frågan är om de finns så många bland dessa som inte begår "andra brott", verkar vara en liten minoritet i så fall.

Inte för att det spelar roll men sjukt att ta dessa vilda djur i försvar.
Senast redigerad av 1ulvius9 2025-06-10 kl. 12:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in