Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
WTF?!
Som fan av Tottenham så kommer jag inte helt våga lita på det förrän det är officiellt.
Men det är en spelare jag verkligen gillar, och ett bra köp isåfall anser jag!
Hehe förstår, vågar heller inte lita förrän spelaren står o skakar hand med tränaren
Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Riktigt galen värvning som man som supporter aldrig ens vågade drömma om. Hade varit mer logiskt om han hamnade i Chelsea, City, Barca eller liknande.
Priset är ju i sammanhanget löjligt lågt också för vad man får.
Av alla klubbar han ryktats till hamnar han i Tottenham, den såg man fan inte komma. Härlig inledning på helgen, detta
Jag har varit extremt kritisk till Levy och klubbens agerande här under sommaren men i det här fallet är beröm på sin plats.
Det är precis en sådan här värvning som jag tycker att Tottenham har behövt, ett välkänt offensivt namn som potentiellt kan vara lagets stjärna framöver och som visar att man menar allvar. Vi behöver profiler och vi behöver kreativa spelare som kan göra poäng.
Behövs fortfarande någon offensiv och defensiv värvning till, jag tror det blir ytterligare aktivitet innan fönstret stänger.
Ja, en riktigt next level-värvning som jag brukar säga. Mega-potential i den killen. 10+7 förra säsongen i Bundesliga. Gillar verkligen den värvningen