2025-06-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Att hon slänger ur sig frågor till sina följare är så pinsamt eftersom hon inte följer upp det.
Förr har folk öppnat upp sig (vilket i sig är konstigt) om de mest hemska grejer och HT orkar inte ens trycka ett hjärta.
Men men, allt för att få fler kommentarer än de futtiga få hon annars får.

Det där med att interagera är inte hennes starkaste sida precis.

Hur vet du att Hanna inte svarat i privat meddelande? Allt sker inte offentligt du vet. Hanna har svarat mig många gånger på meddelanden.
Citera
2025-06-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Hur vet du att Hanna inte svarat i privat meddelande? Allt sker inte offentligt du vet. Hanna har svarat mig många gånger på meddelanden.
Mig har hon aldrig svarat privat, och det har vart trevliga saker. Men hon får skylla sig själv. Mest att det ser illa ut att inte svara andra offentligt. Däremot har hon
svarat mig offentligt när det vart nån typ av ifrågasättande. Som sen raderats.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-06-08 kl. 21:03.
Citera
2025-06-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Mig har hon aldrig svarat privat, och det har vart trevliga saker. Men hon får skylla sig själv. Mest att det ser illa ut att inte svara andra offentligt. Däremot har hon
svarat mig offentligt när det vart nån typ av ifrågasättande. Som sen raderats.

Hon kanske inte har svarat dig privat pga du ifrågasätter henne offentligt. Jag vet inte men kan bara säga att vi haft en del kontakt
Citera
2025-06-08, 21:42
Medlem
Citat:
Hon kanske inte har svarat dig privat pga du ifrågasätter henne offentligt. Jag vet inte men kan bara säga att vi haft en del kontakt

Det kan jag absolut tänka mig att ni haft. Men att du är hennes polare och hon svarar just dig spelar ingen som helst roll när hon inte ens orkar ge ett hjärta till de få följare som håller hennes konto aktuellt. Dvs hennes inkomst.
Då är man bara slö och ses som oengagerad.
Citera
2025-06-09, 08:48
Medlem
Citat:

Så Hanna lägger upp ett inlägg med en fråga där folk ska svara i kommentarerna, folk gör det, och då skulle Hanna gå in och DMa dem, istället för att svara på eller gilla deras kommentarer? Troligt…
Citera
2025-06-09, 08:58
Medlem
motyls avatar
Ja nu har L ont i halsen så nu blir det tv och glass hela dagen. Igen.
Citera
2025-06-09, 09:00
Medlem
Nu försöker sig Hanna på igen att vara relaterbar kring matpriser och hur mycket pengar man lägger på mat… undrar om hon lärt sig efter magplasket senast att uttrycka sig lite mer nyanserat
Senast redigerad av Backflashlash 2025-06-09 kl. 09:04.
Citera
2025-06-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otrtzd
Det går inte argumentera med människorna här inne… så hjärndöd tråd. Man blir sågad vid fotknölarna om man säger något positivt om Hanna.

OM man säger något positivt i den här tråden så är man endera släkt med H, eller kompis, eller kanske man tom ÄR H 😎😎
Citera
2025-06-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Ja nu har L ont i halsen så nu blir det tv och glass hela dagen. Igen.

Hur avgör man om en så liten har just ont i halsen?! Väldigt specifikt. Man kan ju inte direkt fråga och vara säker på att en så liten ens förstår frågan
Senast redigerad av Backflashlash 2025-06-09 kl. 09:14.
Citera
2025-06-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hur avgör man om en så liten har just ont i halsen?! Väldigt specifikt. Man kan ju inte direkt fråga och vara säker på att en så liten ens förstår frågan

Hon är ju speciell. Hon påstod att hon kan avgöra när L har ont i huvudet också sen hon var ett år gammal. Jag har inte sett många som har så dålig connection till sitt barn så jag vet inte hur hon tänker.
Citera
2025-06-09, 09:38
Medlem
Citat:

Tänkte samma sak när jag såg hennes story.
Hur många barn i hennes ålder kan beskriva vart dom har ont?! Som du skriver, även om man frågar ett så litet barn så är det ytterst tveksamt om dom förstår.
Citera
2025-06-09, 09:45
Medlem
Citat:
Nu försöker sig Hanna på igen att vara relaterbar kring matpriser och hur mycket pengar man lägger på mat… undrar om hon lärt sig efter magplasket senast att uttrycka sig lite mer nyanserat

Hennes mathauls brukar innehålla mest halvfabrikat. Så det är inte alls konstigt att det blir dyrt när hon handlar. Men så långt verkar hon inte tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in