Citat:
Ursprungligen postat av
Bais977
Asså måste säga att jag inte förstår mig på Linn och jobb, eller ja man fattar väl aldrig henne å hennes val men men. Anyway, den lilla tiden hon lägger på sitt ”jobb”, hon skulle kunna jobba heltid med nått annat också och ha dubbla inkomster?! Som t.ex. Sara Tjulander som hon sjöng på dop hos, hon gör så. Supersmart ju! Jag hade helt klart gjort så, casha in medans man kan. Behöver ju inte va heltid heller, hon kan ju jobba 80% eller till och med 50% och fortfarande ha all tid i värld över till sina barn OCH bra inkomst och inte behöva sälja huset. Varför vägrar hon jobba??
Å andra sidan, vem vill anställa Linn? Måste ju vara dödsstöten för en arbetsgrupp så som hon intrigerar och skapar konflikter. Svag, rädd och inte särskilt begåvad. Inga direkta egenskaper som efterfrågas på arbetsmarknaden. Har öppet sagt att hon alltid skulle prioritera barnen framför jobb, så man kan räkna med att hon inte drar sig för att vabba.
Därtill, ingen utbildning och vid 27 års ålder är ett sommarjobb på Guldfynd det enda på hennes CV.
Kan bli lite svårt, även om hon mot förmodan skulle vilja jobba.