Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-07, 18:21
Medlem
Hur står människan med benen i kassan? Helt ihopvirade! Ser galet ut hahah
Citera
2025-06-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Det är något så otroligt manipulativt med hennes ordval hela tiden. ”Min bara min!” Vem säger så? Det är jätteobehagligt ju. Gollum nästa
Verkligen. Mycket obehagligt.
Citera
2025-06-07, 19:48
Medlem
En iakttagelse jag gjort med Linn genom åren är att hon gärna hyllar de egenskaper hos den nya pojkvän som inte går i linje med hennes tidigare.

När hon blev tillsammans med Gabbe pratade hon om hur attraktivt det var när han kom hem lite "skitig" från jobbet. Detta förmodligen som en försvarsmekanism eftersom hon gått från civilingenjör (Marcus) till en svetsare. Hon lyfte även ofta att hon och Gabbe var olika, ofta kopplat till festvanor, men att de är trots det sååå gjorda för varandra. Hon och Marcus var trots allt rörande överens och likasinnade under deras förhållande kring just fest och alkohol, ingen av de hade festat/druckit "på riktigt".

När det tog slut med Gabbe och hon blev tillsammans med Simon lyfte hon framförallt hur lång och "stor" Simon var och hur mycket hon älskade det. Detta skiljer ju sig en del från Gabbe som inte var jättemycket längre än Linn. Hon lyfte även (i början, strax innan relationen tog slut första gången så började hon hänga ut honom på story) att Simon var sååå duktig på att städa och hålla rent efter sig, något hon tidigare ofta beskrev att Gabbe och hennes bråk handlade om.

Nu har vi Herr Christoffer, jag bettar på att vi kommer få höra en del om hans stil! Hur stiligt han klär sig, hur hon inte behöver tipsa honom om kläder för han har ju såklart sååå bra stil själv och att de är så lika när det kommer till att vilja klä upp sig.
Senast redigerad av sprayflaskan 2025-06-07 kl. 19:49. Anledning: Felstavat
Citera
2025-06-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Det är något så otroligt manipulativt med hennes ordval hela tiden. ”Min bara min!” Vem säger så? Det är jätteobehagligt ju. Gollum nästa

Det var ju liknande då hon berättade att hon lämnat löshår på blomhyllan för att markera hennes "revir" så inga andra tjejer skulle vara där.
Man kan ju undra om det har hänt med tanke på samtalet någon hörde på stationen.
Citera
2025-06-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supergosig
Det var ju liknande då hon berättade att hon lämnat löshår på blomhyllan för att markera hennes "revir" så inga andra tjejer skulle vara där.
Man kan ju undra om det har hänt med tanke på samtalet någon hörde på stationen.

Hahahaha! Det roligaste och sjukaste jag har hört. När hände detta?
Citera
2025-06-07, 20:11
Medlem
I kommentarsfältet på senaste tiktok-inlägget skriver L att hon tar sig i håret när hon är nervös, och att folk är elaka som påpekar hennes ”svagheter och komplex”. I så fall blir hon ju nervös så fort hon befinner sig framför en kamera eftersom hon tar sig i håret i varenda video.
Citera
2025-06-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Hahahaha! Det roligaste och sjukaste jag har hört. När hände detta?

På hennes video hon gjorde om blommorna i C's lägenhet.
Citera
2025-06-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
En iakttagelse jag gjort med Linn genom åren är att hon gärna hyllar de egenskaper hos den nya pojkvän som inte går i linje med hennes tidigare.

När hon blev tillsammans med Gabbe pratade hon om hur attraktivt det var när han kom hem lite "skitig" från jobbet. Detta förmodligen som en försvarsmekanism eftersom hon gått från civilingenjör (Marcus) till en svetsare. Hon lyfte även ofta att hon och Gabbe var olika, ofta kopplat till festvanor, men att de är trots det sååå gjorda för varandra. Hon och Marcus var trots allt rörande överens och likasinnade under deras förhållande kring just fest och alkohol, ingen av de hade festat/druckit "på riktigt".

När det tog slut med Gabbe och hon blev tillsammans med Simon lyfte hon framförallt hur lång och "stor" Simon var och hur mycket hon älskade det. Detta skiljer ju sig en del från Gabbe som inte var jättemycket längre än Linn. Hon lyfte även (i början, strax innan relationen tog slut första gången så började hon hänga ut honom på story) att Simon var sååå duktig på att städa och hålla rent efter sig, något hon tidigare ofta beskrev att Gabbe och hennes bråk handlade om.

Nu har vi Herr Christoffer, jag bettar på att vi kommer få höra en del om hans stil! Hur stiligt han klär sig, hur hon inte behöver tipsa honom om kläder för han har ju såklart sååå bra stil själv och att de är så lika när det kommer till att vilja klä upp sig.
Vilken analys! Jag är imponerad 👏
Citera
2025-06-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supergosig
På hennes video hon gjorde om blommorna i C's lägenhet.

Får ha bättre koll där. Verkar bli mindre av Instagram.
Citera
2025-06-07, 21:22
Asså måste säga att jag inte förstår mig på Linn och jobb, eller ja man fattar väl aldrig henne å hennes val men men. Anyway, den lilla tiden hon lägger på sitt ”jobb”, hon skulle kunna jobba heltid med nått annat också och ha dubbla inkomster?! Som t.ex. Sara Tjulander som hon sjöng på dop hos, hon gör så. Supersmart ju! Jag hade helt klart gjort så, casha in medans man kan. Behöver ju inte va heltid heller, hon kan ju jobba 80% eller till och med 50% och fortfarande ha all tid i värld över till sina barn OCH bra inkomst och inte behöva sälja huset. Varför vägrar hon jobba??
Citera
2025-06-07, 21:53
Medlem
Bara jag som noterat Simons inlägg med låten "svagare än jag"... kändes lite som en pik mot Linn haha
Citera
2025-06-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Vilken analys! Jag är imponerad 👏

Haha tack! Men till min förtjänst så är ju Linn också en otroligt lättläst person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in