2025-06-06, 18:09
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Aftonbladet delar ut gratis pappersnäsdukar till alla som vill torka tårarna.

Ja, har man inget medlidande med en person i Pala Omars situation då är man fan i mig renodlad psykopat. Och såna verkar det finnas många av här i tråden. En till två procent av befolkningen, och de samlas väl på fb för att anonymt spy ur sig sitt hat över sina medmänniskor.
Citera
2025-06-06, 18:13
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Problemet är ju att han har synat den Svenska Polisen i sömmarna och återigen bevisat hur otroligt inkompetenta de är. Absolut, han har gjort otroligt mycket skit, förtjänar ingenting osv.

Polisen säger gång efter annan att de vill få folk att vittna, slut på tystnadskulturen och att de vill hjälpa och ställa till rätta. Nu har denna snubbe fullständigt dragit ner brallerna på myndigheten och svenska staten. Så hur ska folk nu våga vittna? Hur tänker Du som förälder när din son blir förväxlad med någon och avrättad framför dina ögon? Hur tänker du att polisen ska klara upp det när ingen vittnar?

Det bryr sig hatarna uppenbarligen inte om. De tror de själva sitter säkert i båten men högmod går som bekant före fall.

Hur kan polisen tolerera såna gangsters i samhället, att nån ska ha "ett pris på sitt huvud" och behöva köpa sig fri?! Varför ställer man inte dessa gangsterledare inför rätta och ger dem livstidsstraff som verkligen är livstid då de är totalt hänsynslösa psykopater som går över lik?
Citera
2025-06-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ja, har man inget medlidande med en person i Pala Omars situation då är man fan i mig renodlad psykopat. Och såna verkar det finnas många av här i tråden. En till två procent av befolkningen, och de samlas väl på fb för att anonymt spy ur sig sitt hat över sina medmänniskor.
Du har helt rätt jag är kliniskt psykopat.
Citera
2025-06-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ja följer man Robinsson, så...
Citera
2025-06-06, 23:48
Medlem
flugornass avatar
Här är jag lite kluven i min åsikt, karln är i grunden en kriminell, och har förhindrat ett mord, det var ju bra men.
Problemet för min del blir ju att han inte följde reglerna för personskyddet, så han har sig själv att skylla.

Men aldrig att någon kommer att skjuta honom i live så där är han smart.
Min sympati går till hans eventuellt icke kriminella släktingar som risker att få en sprängning i bostaden.
Citera
2025-06-07, 04:12
Medlem
Citat:

Medlidande? Han är gängkriminell.
Citera
2025-06-07, 05:55
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Medlidande? Han är gängkriminell.
Sålde lite knark men såvitt jag vet mördade han ingen.
Citera
2025-06-07, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosters
Ja följer man Robinsson, så...
Ja Robinson är ett av kriterierna för den diagnosen.

För övrigt tycker jag kurden borde utvisas pga sitt kriminella historik och han kommer aldrig bättra sig. Han har fått alla chanser.
Citera
2025-06-07, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funderar89
Sålde lite knark men såvitt jag vet mördade han ingen.
Hade han inte åkt dit för våldtäkt ?...
Citera
2025-06-07, 08:00
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Hade han inte åkt dit för våldtäkt ?...

En människa som gjort fel är fortfarande en människa som man kan ha medlidande för. Gränsen tycker jag personligen går vid berått mord. Och Pala har visat att han inte är någon mördare.
Citera
2025-06-07, 08:57
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:

Det kan ju du i sådana fall knappast rå för, lika lite som.Pala kan rå för att han är som han är. "Förlåt dem för de vet inte vad de gör." Meningen med våra liv här på jorden är ju att vi ska utveckla vår medkänsla och vårt medlidande.
Citera
2025-06-07, 09:09
Medlem
Citat:
En människa som gjort fel är fortfarande en människa som man kan ha medlidande för. Gränsen tycker jag personligen går vid berått mord. Och Pala har visat att han inte är någon mördare.
Sköt han inte 2 personer också? I så fall kunde han ju lika gärna varit mördare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in