2025-06-06, 19:54
Avslutad
Sara la upp något klipp där hon springer bättre än Bolt, men att still några timmar på en rättegång är hon för sjuk för. Märklig sjukdom det där.
Citera
2025-06-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Sara la upp något klipp där hon springer bättre än Bolt, men att still några timmar på en rättegång är hon för sjuk för. Märklig sjukdom det där.

Sara har aldrig vart någon långdistanslöpare

Och bara för att man ser ngt klipp där någon springer i några sekunder så innebär inte det att man klarar av att sitta i en rättegång i flera timmar

Det lilla vi ser på film kanske är just den lilla ansträngningen hon klarar av och resterande tid ägnar hon åt att vila

Det är så lätt att raljera över andras hälsotillstånd när man inte har hela bilden

Det är inte så att rättegången är inställd utan enbart uppskjuten utav en legitimerad läkare vars intyg godkändes av domstolen
Citera
2025-06-06, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87

Och bara för att man ser ngt klipp där någon springer i några sekunder så innebär inte det att man klarar av att sitta i en rättegång i flera timmar

Det lilla vi ser på film kanske är just den lilla ansträngningen hon klarar av och resterande tid ägnar hon åt att vila

Det är så lätt att raljera över andras hälsotillstånd när man inte har hela bilden

Det är inte så att rättegången är inställd utan enbart uppskjuten utav en legitimerad läkare vars intyg godkändes av domstolen

Tydligen kan hon sitta många timmar i bil. Hon har ju varit mitt i urskogen i Norrland ena dagen för att sen vara i Stockholm två dagar senare. Eller har dumpen så bra cashflow nu att man har råd med privat jet?
Citera
2025-06-06, 21:13
Medlem
Citat:

Jaså Berit har du läst läkarintyget?
Citera
2025-06-06, 22:15
Avstängd
Citat:

Klipp med några sekunder?? Förföljandet och trakasseriet pågicki i tolv minuter och horan var tvungen att ta av sig peruken. Din förljugna dumpenpropaganda är såväl sjuklig som äcklande!!
Citera
2025-06-06, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Jaså Berit har du läst läkarintyget?

Läkarintyg från sådana som säljer sig billigt är ingenting värt , men tyvärr av samma skrot och korn som de som driver privata(kriminella) vårdinrättningar. Vem är förvånad??
Citera
2025-06-07, 02:04
Medlem
Citat:
Tydligen kan hon sitta många timmar i bil. Hon har ju varit mitt i urskogen i Norrland ena dagen för att sen vara i Stockholm två dagar senare. Eller har dumpen så bra cashflow nu att man har råd med privat jet?

Jo, hon arbetar deltid precis som läkarintyget säger
Citera
2025-06-07, 03:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Sveriges mest beresta donna. Men då det är en njutning för henne att konfrontera vill hon inte gärna släppa ifrån sig denna syssla. Den senaste 12 minuter raska marschen kunde hon överlåtit till de andra som var med, men lite får man plågas för sin egen njutning. Än är hon inte färdig för långvården.
Citera
2025-06-07, 10:49
Medlem
Citat:
Jag vet inte vilka resurser dom har men med tanke på att psykiatrin på andra områden är väldigt underfinansierad så kan jag inte se att situationen skulle vara på annat sätt även inom den enheten

Men jag skulle bli jätteglad om jag skulle ha fel
du menar att du bara gissade utan någon som helst vetskap?
Citera
2025-06-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
du menar att du bara gissade utan någon som helst vetskap?

Det var ingen gissning, siffrorna jag nämnde var en överläkare som själv berättade dom för mig och jag ser ingen anledning till att han skulle ljuga
Citera
2025-06-07, 11:35
Medlem
Citat:
Det var ingen gissning, siffrorna jag nämnde var en överläkare som själv berättade dom för mig och jag ser ingen anledning till att han skulle ljuga
han arbetar inom barnpsykiatrin o har koll på alla barnpsykiatriska klinikers siffror ?
Citera
2025-06-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
han arbetar inom barnpsykiatrin o har koll på alla barnpsykiatriska klinikers siffror ?

Du kan ju inte på fullaste allvar tro att barn och ungdomspsykiatrin skulle ha så pass mycket mer resurser än vad vuxenpsykiatrin har att dom kan ge sina patienter den behandling dom behöver för att kunna ta sig ur sina trauman när inte vuxenpsykiatrin har det?

Det låter rätt korkat om du frågar mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in