2025-06-03, 02:21
Medlem
Varför lägger de runkvideos på förstaplats?

Många skriver att de klickar fel när de vill se konfrontationen

Förstår att de publicerar det som bevis

Är dumpen bara en täckmantel för en porrsida med runkvideos som betalas av ovetande barnskyddare?
Win win?
Citera
2025-06-03, 09:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
Varför lägger de runkvideos på förstaplats?

Många skriver att de klickar fel när de vill se konfrontationen

Förstår att de publicerar det som bevis

Är dumpen bara en täckmantel för en porrsida med runkvideos som betalas av ovetande barnskyddare?
Win win?
Jag tror man vill visa vad det är för skit som barnen/de unga får se.
Citera
2025-06-03, 09:42
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror man vill visa vad det är för skit som barnen/de unga får se.
Så kan man ju uttrycka förstås. Jag tror nog att de som tittar gillar att bli upprörda och känna hat som i sin tur säljer. Folk verkar gilla att se sprutande kukar och gränslösa miffon begå sina livs största misstag. Om dumpen kunde styra hade vi hade sett det hela i realtid. Sprutkukarna gör Sara, Patrik och Stella relevanta och deras målgrupp får en välbehövlig paus från sina trasiga liv. Förnedring som jag själv dessvärre tar del av.
Det är bara att ledningen på Förnedring AB inte vågar eller vill erkänna att så är fallet och tycker att det är ok att hyckla i jakten på Sveriges översexuella byfånar, pedofiler och gränslösa sexmissbrukare.
Citera
2025-06-03, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag tror faktiskt att grindvakterna Bertil, Maggie och aggressive Karlsson blir lite nervösa när Dumpen släpper sig och publicerar nya krönikör för det är nästan för enkelt att kontra.

Nicole, Sol och AUK verkar ha förpassats och det är nog bäst att Sara skriver dessa krönikör själv under en tjusig pseudonym t ex Natasha.

Det har inte ramlat in så många stories på sistone och den stående frågan Sara undviker är varför "Kanelkakan" inte är tillgänglig på hemsidan?
Det beror på att det var en rövarhistoria författad på fyllan/narki-intag men Plumpen publicerade den direkt utan att blinka .
Vänliga människor försökte påkalla Plumpens uppmärksamhet för att ta bort skiten men det krockade med Plumpens publicistiska beslut om att aldrig avpuplicera så ett jätteproblem tills den smarte dumplingen kom på att lägga in en felkod just där och låtsas att det regnar kan funka.

Kanelkakan var en fantastisk historia som plingade kl 03 hos Plumpen sign dottern till en gädda och 13 år var fröken endast men hon skulle ändå spöa sin pappa gädda mitt i natten men Plumpen avrådde. Mamma och fd sambon förklarade att Plumpen sköter biffen vilket 13-åringen förstod på momangen då Plumpens framfart är känd för alla i tidiga tonåren samt en del av vardagen men nu är storyn otillgänglig tyvärr.
Det där låter ju konstigt. Som om dumpen, skulle ha problem med att vara transparenta. Vi vet ju att både kritik och glada hejarop publiceras på deras blogg och facebookgrupp. Den senare verkar jag ha blivit avstängd ifrån, men det måste vara ett missförstånd.
Citera
2025-06-03, 20:01
Medlem
Dom tog ett riktig monster i senaste fångsten, här var det tydligt hur Sara kunde springa efter en gädda i 12 minuter utan vidare problem. Men rättegång? Nej det är för jobbigt.

Sara är svår att lita på
Citera
2025-06-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det där låter ju konstigt. Som om dumpen, skulle ha problem med att vara transparenta. Vi vet ju att både kritik och glada hejarop publiceras på deras blogg och facebookgrupp. Den senare verkar jag ha blivit avstängd ifrån, men det måste vara ett missförstånd.

Jag killgissar att du inte skrev kiss ass och då kommer inte kommentaren ut i eten på bloggen när Sara alt. underhuggarna sållar samt censurerar. Jag är dock tacksam för ditt husmorstips där du rekommenderade Dumpen som toaläsning.

Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Dom tog ett riktig monster i senaste fångsten, här var det tydligt hur Sara kunde springa efter en gädda i 12 minuter utan vidare problem. Men rättegång? Nej det är för jobbigt.

Sara är svår att lita på

Ja det var en riktig gris i Lund #622 men jag hörde mest tung andning samt rökhosta. Det är dessa Plumpen bör fokusera på för jag är så otroligt trött på dom vanliga tjockisarna/byfånarna som på sin höjd fått ett grattis på sin födelsedag av en riktig fjortis. Dessa är inte aktuella för annat jobb som Plumpen låter påskina men en del går på vad propagandamaskinen spottar ur sig.

Innan uthängning av den efterblivne #621 i Östersund krävdes det antagligen ett ledningsmöte med hela styrkan samlade men noterade att när han satt med brallorna nere och även visade nyllet så svarade upprunkaren "så söt/snygg" vilket är helt bisarrt samt saknar förankring i verkligheten.
Citera
2025-06-04, 08:28
Medlem
Citat:
Jag killgissar att du inte skrev kiss ass och då kommer inte kommentaren ut i eten på bloggen när Sara alt. underhuggarna sållar samt censurerar. Jag är dock tacksam för ditt husmorstips där du rekommenderade Dumpen som toaläsning.

Jag ställde frågan om varför dom gjorde paus i publiceringarna i samband med skjutningen i Örebro. Lite som om att publiceringarna var nån sort underhållning. Varför sätta kampen för barnen på paus för att det inträffar andra tragedier liksom, jag förstod inte det.

Det tog typ 10 sekunder så blev jag utslängd. Men det var säkert bara ett missförstånd men skulle gärna vilja ha svar på min fråga. Kanske Fiskar Stina, Bertan eller Maggie förstår detta bättre.
Citera
2025-06-04, 11:40
Medlem
Citat:

Ja det var en riktig gris i Lund #622 men jag hörde mest tung andning samt rökhosta. Det är dessa Plumpen bör fokusera på för jag är så otroligt trött på dom vanliga tjockisarna/byfånarna som på sin höjd fått ett grattis på sin födelsedag av en riktig fjortis. Dessa är inte aktuella för annat jobb som Plumpen låter påskina men en del går på vad propagandamaskinen spottar ur sig.

Innan uthängning av den efterblivne #621 i Östersund krävdes det antagligen ett ledningsmöte med hela styrkan samlade men noterade att när han satt med brallorna nere och även visade nyllet så svarade upprunkaren "så söt/snygg" vilket är helt bisarrt samt saknar förankring i verkligheten.

Vad är det som avviker med 621?
Själv är jag helt övertygad att majoriteten i den här tråden är i samma liga som honom, och att de även har någon diagnos.
Det är helt omöjligt att vara såhär manisk utan någon form av störning i hjärnan

Men det innebär inte att man står över lagen.
Klarar man utav att skriva till minderåriga och runka dag ut och dag in och sedan ta sig till en bestämd plats.

Så vet man vad man gör och att det är olagligt, och då får man ta sitt straff.
Och skulle det visa sig att någon har en extra grav störning, så kan man bli dömd till psykiatrisk vård, precis som alla andra brottslingar
Citera
2025-06-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag ställde frågan om varför dom gjorde paus i publiceringarna i samband med skjutningen i Örebro. Lite som om att publiceringarna var nån sort underhållning. Varför sätta kampen för barnen på paus för att det inträffar andra tragedier liksom, jag förstod inte det.

Det tog typ 10 sekunder så blev jag utslängd. Men det var säkert bara ett missförstånd men skulle gärna vilja ha svar på min fråga. Kanske Fiskar Stina, Bertan eller Maggie förstår detta bättre.

Det där var ju ett sätt för Dumpen att ta på sig en ännu större kostym samt roffa till sig positionen som storspelare utan att folk hinner fatta vad som hände och ja nu är dom där liksom. Ganska snyggt faktiskt men satan så fräckt.
Man liksom indirekt ger sken av att Dumpen är en del av vardagen för svenska folket och här såg dessa listiga typer sin chans att flytta fram positionerna. Då blir det fel om du dyker upp och sabbar deras guldläge så Dumpen var tvungna att skicka ut dig, hoppas du inte blev allt för ledsen.
Citera
Igår, 01:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det där var ju ett sätt för Dumpen att ta på sig en ännu större kostym samt roffa till sig positionen som storspelare utan att folk hinner fatta vad som hände och ja nu är dom där liksom. Ganska snyggt faktiskt men satan så fräckt.
Man liksom indirekt ger sken av att Dumpen är en del av vardagen för svenska folket och här såg dessa listiga typer sin chans att flytta fram positionerna. Då blir det fel om du dyker upp och sabbar deras guldläge så Dumpen var tvungna att skicka ut dig, hoppas du inte blev allt för ledsen.
Flashback gick ner och få kunde läsa, och därmed så förlorade de en stor reklampelare. De tyckte nog det var bättre att spara på de inkomstbringande förmågorna till senare tid.
Citera
Igår, 02:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Det är inte utnyttjande av barn som är det största problemet för suicid med flickor på SIS. Utan det är SIS i sig. Men ett utnyttjande förbättrar inte utsikten, men Dumpen tillskriver utnyttjandet som den enda orsaken.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share
Citera
Igår, 04:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är inte utnyttjande av barn som är det största problemet för suicid med flickor på SIS. Utan det är SIS i sig. Men ett utnyttjande förbättrar inte utsikten, men Dumpen tillskriver utnyttjandet som den enda orsaken.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Utan utnyttjande hade barnet kanske inte fått problem som gör att en tvångsplacering blir nödvändig. Ett barn som mår bra och fungerar väl hamnar väl inte på SIS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in