Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Jag killgissar att du inte skrev kiss ass och då kommer inte kommentaren ut i eten på bloggen när Sara alt. underhuggarna sållar samt censurerar. Jag är dock tacksam för ditt husmorstips där du rekommenderade Dumpen som toaläsning.
Ja det var en riktig gris i Lund #622 men jag hörde mest tung andning samt rökhosta. Det är dessa Plumpen bör fokusera på för jag är så otroligt trött på dom vanliga tjockisarna/byfånarna som på sin höjd fått ett grattis på sin födelsedag av en riktig fjortis. Dessa är inte aktuella för annat jobb som Plumpen låter påskina men en del går på vad propagandamaskinen spottar ur sig.
Innan uthängning av den efterblivne #621 i Östersund krävdes det antagligen ett ledningsmöte med hela styrkan samlade men noterade att när han satt med brallorna nere och även visade nyllet så svarade upprunkaren "så söt/snygg" vilket är helt bisarrt samt saknar förankring i verkligheten.
Vad är det som avviker med 621?
Själv är jag helt övertygad att majoriteten i den här tråden är i samma liga som honom, och att de även har någon diagnos.
Det är helt omöjligt att vara såhär manisk utan någon form av störning i hjärnan
Men det innebär inte att man står över lagen.
Klarar man utav att skriva till minderåriga och runka dag ut och dag in och sedan ta sig till en bestämd plats.
Så vet man vad man gör och att det är olagligt, och då får man ta sitt straff.
Och skulle det visa sig att någon har en extra grav störning, så kan man bli dömd till psykiatrisk vård, precis som alla andra brottslingar