2025-03-31, 18:55
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Tänk om en kranförare får syn på ett par som knullar i en volvo i skogen?! Han kanske börjar runka??

Bjuder på det i så fall!
Orienterare kan iofs dyka upp på de mest omöjliga ställen.
Citera
2025-04-02, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Vart brukar ni ställa er?
Ställa er? En rejäl avsugning i farten har väl aldrig skadat någon?
Bra om du är den som kör, inte frugan. Kan ställa till det obeskrivligt om ni gör tvärtom.
Citera
2025-05-06, 13:19
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ställa er? En rejäl avsugning i farten har väl aldrig skadat någon?
Bra om du är den som kör, inte frugan. Kan ställa till det obeskrivligt om ni gör tvärtom.
Hände tidigare rätt ofta att jag pullade en tjej när jag körde. Hon sitter uppfläkt i passagerarsätet fram och jag leker med hennes plaskvåta sköte. Allra roligast att köra om och sega sig förbi bussar eller lastbilar i det läget.
Men hon njöt av det så varför säga nej?
Citera
2025-05-06, 13:24
Medlem
Loikkaris avatar
Att ha samlag i en vanlig personbil är en omöjlighet, senast jag gjorde det fick jag kämpa rejält dels att kunna genomföra det, samt att inte få kramper. Hur sexigt är det. Enda bil ha samlag är nog en husbil eller en långtradare med sovplats. Förresten är 64 år nu, i yngre dagar kunde man göra det var som helst, även i en liten Fiat 600 om man fick chans
Senast redigerad av Loikkari 2025-05-06 kl. 13:27.
Citera
2025-05-24, 12:00
Medlem
Knullade en mäklare i hennes målade mäklar-Audi på Davidshallstorg i Malmö en gång! Ganska litet torg med mängder sv trånga platser och massa restauranger och bostäder runt om torget. Jag satt i passagerarsätet och hon grenslade mig och drog stringen åt sidan.

Många andra gånger knullade jag ett ex i olika bilar. Hon satt i baksätet på en Citroen C1 medan jag satt på knä på golvet i baksätet och knullade henne. Andra gånger fällde vi baksätet i en Volvo kombi (hyrbil) och körde missionären. Ett flertal gånger satte hon sig grensle över mig i förarsätet och red tills jag sprutade i henne eller hon hoppade över på sndra sidan, böjde sig ner och tog satsen i munnen. Hon iklädd kjol/klänning och string som drogs åt sidan.
Citera
2025-05-25, 07:52
Medlem
halaltarzans avatar

Oj, hur lång är du då, inte många cm över 140 va?
Citera
2025-05-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Oj, hur lång är du då, inte många cm över 140 va?

En bra bit över 140! Jag räknas nog som lång, utan qtt för den delen vara över 2 meter. Jag satte in benen under sätena framför. Sätena fick förstås dras fram först innan vi gav oss på bilmysaktiviteten.
Citera
2025-06-03, 03:18
Medlem
loooser123s avatar
En gång i tiden så sög min dåvarande flickvän av mig när jag körde på motorvägen. Det gick bra.
Citera
2025-06-06, 18:04
Medlem
Dra bak stolen så hon rider en bakom ratten.
Ej under förstås
Citera
2025-06-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivanligordning
Dra bak stolen så hon rider en bakom ratten.
Ej under förstås

Under körning
Citera
2025-10-18, 14:13
Medlem
sugarsissysaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
På en avskild parkering bortanför ett stort köpcenter, och på parkeringen utanför en djurpark och badhus.

Folk tror tydligen att bilen rör sig som i GTA, men är det kallt ute och man inte har någon insyn i bilen så behöver man inte gömma bilen i buskarna för att ha älskog.

Hihi. Om man inte gör som en ja sög av. Han släppte inte in mig i bilen, ja fick stå på knä i vägrenen bara skynd av bilen.
Och när ett gäng på moppe dök upp och körde förbi blev han så nervös så kuken blev slak och han körde iväg och lämnade mig där klädd som hora. Som tur va hade grabbarna kört bort redan o ja hann gömma mig innan dom dök upp igen.
Citera
2025-10-31, 16:40
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Gärna att det kommer poliser och väktare så fort ni ska knulla i bilen. Skärp dig för fan. Det är varken olagligt eller hög risk för upptäckt. Fäll baksätet och kör i bagaget som en normal person hade gjort, och inte på bilens tak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in