2012-10-20, 02:27
Medlem
.ermins avatar
Flashback dela med er av er erfaren som haft sex i bilen.

Frugan vill pröva ha sex i bilen och jag personligen är sugen på testa de med, vart ställer ni er när ni har sex i bilen?

Parkering? Har inte hittat en enda bra... Antingen kommer det bilar,poliser eller väktare.

Industriområde och P hus kommer väktaren körandes oxå på...

Vart brukar ni ställa er?
Citera
2012-10-20, 02:31
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Flashback dela med er av er erfaren som haft sex i bilen.

Frugan vill pröva ha sex i bilen och jag personligen är sugen på testa de med, vart ställer ni er när ni har sex i bilen?

Parkering? Har inte hittat en enda bra... Antingen kommer det bilar,poliser eller väktare.

Industriområde och P hus kommer väktaren körandes oxå på...

Vart brukar ni ställa er?

Du kör hon ger dig en blowjob, ni stannar vid en rastplats och har vilt sex, lite spännande med tanke på att andra bilister längs E4 kan se er. Osv osv
Citera
2012-10-20, 02:33
Medlem
Bara gjort det en gång. Det var på en skogsväg lite utanför ett samhälle (närmsta hus var cirka 500 meter bort) sen decemberkväll snöstorm...ingen risk att bli påkommen
Citera
2012-10-20, 02:33
Medlem
Du kan inte hitta ett avskilt ställe och du frågar hela Sverige efter plats? Och du har rösträtt i det här landet!!!
Citera
2012-10-20, 02:36
Medlem
FBMinchias avatar
Random landsväg/skogsväg. Där det finns en bra plats att stanna. Det finns ingen som går fram och börjar kika in i en bil som står parkad. If the car is rockin', don't come knockin', heter det ju.

En gång stannade jag på en landsväg där det kom en bil i minuten, men jag kände för att trycka på en stund så jag gav fan i det. Gick bara runt till passagerarsidan, så fick hon stå utanför med händerna på sätet medan jag styrde in den bakifrån. Det hann passera ett gäng bilar, men jag tror ingen såg något i alla fall. (Hörde ingen tuta.)
Citera
2012-10-20, 02:37
Medlem
.ermins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junglefever
Du kan inte hitta ett avskilt ställe och du frågar hela Sverige efter plats? Och du har rösträtt i det här landet!!!

Ta det lugnt gubben. Frågar av andra som haft de bara vad för ställen dem kört på.
Citera
2012-10-20, 02:38
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Är inte själv erfaren av detta men varför inte i skogen? Där måste ni ju vara få vara ifred? Om inte ett gäng flock bulgariska bärplockare dyker opp vill säga och vill vara med
Citera
2012-10-20, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Ta det lugnt gubben. Frågar av andra som haft de bara vad för ställen dem kört på.

Dom kanske körde in på ett avskilt plats???
Senast redigerad av junglefever 2012-10-20 kl. 03:00.
Citera
2012-10-20, 02:43
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junglefever

Jag får inte rösta och jag har bättre svar än TS, Win Win för mig .
Citera
2012-10-20, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Jag får inte rösta och jag har bättre svar än TS, Win Win för mig .

Bra för dig
Senast redigerad av junglefever 2012-10-20 kl. 03:03.
Citera
2012-10-20, 03:31
Medlem
Uninteresteds avatar
Åkte en jävla bit för att komma ut ur staden till en landsväg, in på närmaste minsta väg bara. Memorerade dock inte vägen så fick bli en ny efter det, likadant tredje gången, haha..
Citera
2012-10-20, 04:10
Medlem
Zelogaths avatar
På en avskild parkering bortanför ett stort köpcenter, och på parkeringen utanför en djurpark och badhus.

Folk tror tydligen att bilen rör sig som i GTA, men är det kallt ute och man inte har någon insyn i bilen så behöver man inte gömma bilen i buskarna för att ha älskog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in