2024-12-15, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dutten66
Den här årstiden går det ju ställa bilen var som helst, ingen som ser det är ju bäcksvart ute innan kl 17.
O vill man inte vara i en trång bil finns det ju omklädningsrum vid sjöarna som är öde nu ;-)
Finns fina offentliga toaletter,tar man handikapp så,funkar det bra..gjort många ggr
Citera
2025-03-22, 20:58
Medlem
På en parkeringsficka går utmärkt, ingen som hinner se.
Men har hänt mitt på en halvfull varuhusparkering, tonade rutor i baksätet så...
Citera
2025-03-23, 14:02
Medlem
Onan-erarens avatar
På en parkering en sen höstkväll. Pumpade ett av mina ex i baksätet, jag tror att bilen guppade för jag körde på rejält.
Citera
2025-03-23, 19:33
Medlem
halaltarzans avatar
Nu har jag väl aldrig knullat i en personbil, däremot så blev det hångel och runk en vinterkväll i Umeå. Roliga var att bilen var parkerad centralt och det gick folk utanför hela tiden, men rutorna var så immiga så ingen kunde se in.
Citera
2025-03-27, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
På en parkering en sen höstkväll. Pumpade ett av mina ex i baksätet, jag tror att bilen guppade för jag körde på rejält.

Du knullade på den höst kvällen! Hade ni skydd eller körde ni utan?
Du måste sprutat rejält?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu har jag väl aldrig knullat i en personbil, däremot så blev det hångel och runk en vinterkväll i Umeå. Roliga var att bilen var parkerad centralt och det gick folk utanför hela tiden, men rutorna var så immiga så ingen kunde se in.

Ok, tur att ingen såg er! Fast ni kanske ville bli sedda o blev kåta av faran? Många blir kåta av att de kan bli sedda!
Citera
2025-03-27, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Flashback dela med er av er erfaren som haft sex i bilen.

Frugan vill pröva ha sex i bilen och jag personligen är sugen på testa de med, vart ställer ni er när ni har sex i bilen?

Parkering? Har inte hittat en enda bra... Antingen kommer det bilar,poliser eller väktare.

Industriområde och P hus kommer väktaren körandes oxå på...

Vart brukar ni ställa er?

Kräver stor bil i min erfarenhet. Vi har en KIA Evo 6 så vi har mest haft sex mot motorhuven eller bagaget lite klumpigt plus att jag har sugit av honom medan han kört.
Citera
2025-03-27, 13:31
Medlem
MongoHasses avatar
Nu ganska många år sedan jag knullade i bil men det var trevligt. Finns ju alltid bra lite avskilda parkeringar att ställa på. På den tiden var det Volvo V70, Mercedes E klass och BMW 5 serie som det knullades i. I baksätet, i höger framsäte, nedfällt och i V 70 även nedfällt baksäte och kombiutrymmet. I en ena Volvon körde jag även om några långtradare på motorväg och blev avsugen samtidigt. I ungdomen knullades det även i en Golf men då var man lite vigare
Citera
2025-03-27, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Kräver stor bil i min erfarenhet. Vi har en KIA Evo 6 så vi har mest haft sex mot motorhuven eller bagaget lite klumpigt plus att jag har sugit av honom medan han kört.

Det kan bli svåra bucklor på motorhuven om man sitter på den!
Citera
2025-03-27, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Det kan bli svåra bucklor på motorhuven om man sitter på den!

Vi har inte suttit på motorhuven.
Citera
2025-03-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89

Stor bil för stora, liten bil för små - hur lång och vilken vikt har du?
Citera
2025-03-29, 09:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det krävs nästan lite lokalkännedom för att hitta bra platser.
Skogsbilvägar som är "återvändsgränder", och som mest används av skogsmaskiner, brukar vara ganska safe. I övrigt verkar ungefär hela världen vara någons promenadstråk.

Skulle aldrig knulla vid en rastplats vid någon större väg. Det är så mycket konstigt, äckligt folk som smyger runt.
Senast redigerad av Hovslättsmannen 2025-03-29 kl. 09:40.
Citera
2025-03-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det krävs nästan lite lokalkännedom för att hitta bra platser.
Skogsbilvägar som är "återvändsgränder", och som mest används av skogsmaskiner, brukar vara ganska safe. I övrigt verkar ungefär hela världen vara någons promenadstråk.

Skulle aldrig knulla vid en rastplats vid någon större väg. Det är så mycket konstigt, äckligt folk som smyger runt.

Tänk om en kranförare får syn på ett par som knullar i en volvo i skogen?! Han kanske börjar runka??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in