2025-06-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Kan inte skydda som andra eftersom det inte är min familj.

Vilken moral du uppvisar!
Med andra ord så tycker du allt okey så länge du själv eller din familj inte blir drabbade?

Inte konstigt samhället ser ut som det gör.
Citera
2025-06-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Vilken moral du uppvisar!
Med andra ord så tycker du allt okey så länge du själv eller din familj inte blir drabbade?

Inte konstigt samhället ser ut som det gör.

Hade aldrig utsatt min familj för detta som tråden handlar om.
Citera
2025-06-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Hade aldrig utsatt min familj för detta som tråden handlar om.

Hade jag heller aldrig gjort!

Men jag väljer att inte hänga ut dessa kvinnor som finns i en familj full av idioter, man behöver inte vara raketforskare för att förstå vilka trauman de bär på.
Att de visar sig vara loja in i det sista och inte vänt kappan efter vinden säger rätt mycket oavsett om de har fel. Det om något handlar om lojalitet och något många skulle ta efter!
Men det är bara min åsikt
Citera
2025-06-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Varför skickar du inte ett privat kärleksbrev istället?
Du verkar helt besatt av människan!
Exakt tror han fått lite i daimen av jocke
Citera
2025-06-10, 16:28
Medlem
Rocksjöns Motor Ekonomisk förening
Org:769643-1068

Här ser man några av medlemmarna i cmc Göteborg.
Citera
2025-06-12, 17:22
Medlem
Finns i Jönköping nu också! 3 medlemmar som åker hoj. Det är vad jag hört... Inte sett det själv men enligt den jag pratade med så är de i Jönköping nu.
Citera
2025-06-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Finns i Jönköping nu också! 3 medlemmar som åker hoj. Det är vad jag hört... Inte sett det själv men enligt den jag pratade med så är de i Jönköping nu.

Denna klubben är känd för att inte köra hoj.
Citera
2025-06-12, 17:40
Medlem
Citat:

Säkert fullpatch direkt också.
Citera
2025-06-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Denna klubben är känd för att inte köra hoj.
Inte en aning hörde bara vad en bekant sade!! Kan vara medlemmar på genomresa det har jag inte en aning om men han trodde de var i Jönköping för att stanna
Om de har MC kort eller inte har jag inte en aning om... Men kallar de sig för MC borde de väl ha åtminstånde Motorcyklar..... MEN det jag vet är att det är många gatublattar som hängt på sig en väst tyvärr.
Senast redigerad av Andsved 2025-06-12 kl. 17:45. Anledning: Felstavning
Citera
2025-06-12, 18:21
Medlem
Citat:
Inte en aning hörde bara vad en bekant sade!! Kan vara medlemmar på genomresa det har jag inte en aning om men han trodde de var i Jönköping för att stanna
Om de har MC kort eller inte har jag inte en aning om... Men kallar de sig för MC borde de väl ha åtminstånde Motorcyklar..... MEN det jag vet är att det är många gatublattar som hängt på sig en väst tyvärr.

För många i den klubben som kör bil istället för.mc i både Sverige och Danmark även Norge är majoriteten Zigenare som knappt äger en bil.
9/10 blir fullpatch direkt.
Citera
2025-06-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
För många i den klubben som kör bil istället för.mc i både Sverige och Danmark även Norge är majoriteten Zigenare som knappt äger en bil.
9/10 blir fullpatch direkt.
Kan nog så vara men likväl är de farliga så de inte följer mc- lagar och attackerar familjen. Tyvärr
Citera
2025-06-12, 18:56
Medlem
Citat:
Kan nog så vara men likväl är de farliga så de inte följer mc- lagar och attackerar familjen. Tyvärr

Avdanka alkisar och pundare i Sverige.
Farligaste dom kan göra är att köra bil på fyllan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in