Citat:
Ursprungligen postat av
SVT1970
Tror inte att du ska oroa dig för testet kommer visa högt PEth. Fundera om du verkligen ska riskera ditt liv och hälsa bara för att du ska kämpa mot systemet på något sätt.
Man ska även se möjligheter, som jag berätta har startat upp företaget igen, är fullbokad till november redan nu, behöver bara ett sista litet uppdrag som sträcker sig in i dec fram till innan jul.
Därefter är planerna att resa utomlands, först Usa sedan Thailand, jag som företagare är mycket noggrann med försäkringar, blir jag sjuk får jag bättre vård i utlandet än här hemma, utlandet ser det som en ren vinst för sjukvården om jag som svensk blir inlagd hos dom.
Detta lärde jag mig undertiden jag var inskriven och snacka med andra patienter, där man mer än gärna berätta vad som hänt o vart det hände första gången, två råka vara utomlands, vården bokstavligen skämde bort dom tiden man låg inne, det var knappt man ville skriva ut dom, medans i sverige blir man utkastad så fort som möjligt. Lite som jag berätta med röntgen, jag undrar ännu hur det kunde bara försvinna, när man är inlagd är det en sköterska som hämtar dig och som knuffar fram dig via en rullstol mellan alla olika enheter, men röntgen denna var spårlöst borta, ingen ville kännas vid detta ens skett, det fick mig istället o fundera på varför? fanns det något fel man inte ville ta upp isamband med hjärtproblemet? man underlät att underrätta mig.