2025-06-06, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Varenda foto hon lagt upp de senaste åren på sig själv med trosor eller bikinitrosor så ser alltid nederdelen nästan genomskinlig ut...man ser ju betydligt mer än vad man vill se...mina bikinitrosor är fodrade i fram och i grenen..klipper hon bort det eller?...tyget verkar ju alltid supertunt..

Alla kroppar är olika. På vissa syns kameltån tydligare än andra oavsett om de använder exakt samma bikiniunderdel. Allas underliv ser inte ut som ditt.
Citera
2025-06-06, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Så länge fick han vara ”privat”. 🤷🏼‍♀️

Snart lär han få göra sin Instagram "öppen" och snart kommer det familjefotogrefering med alla 5 i matchande kläder framför ett rosa träd, för hur ska alla andra veta hur kär och lycklig Linn är?!
Citera
2025-06-06, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Ne och ingen har såvida jag kunnat läsa här sagt att någon har kommenterat Linns kropp. Eller har du läst något som jag missat?

Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Vilken trevlig kommentar. Då utgår jag från att alla dina kläder är helt fantastiskt snygga och sitter helt perfekt på din otroligt perfekta kropp. Du behöver inte ens ha en tv, du kan spendera hela kvällarna med att beundra din vackra kropp och dina kläder.
Skicka gärna bilder på dig så att vi andra kan få ta del av hur en perfekt människa ska se ut. DIN FULA IDIOT, inifrån och ut.

Vi har läst att du går i taket och kallar någon för en ”ful idiot”, att personen säkert har en bikini som inte passar dennes ”mammakropp” etc. Allt det för att personen tycker att L:s bikiniunderdel är ful. Om du läser om ditt första inlägg kanske du ser att det är du själv som pratar om andras kroppar, och att det är därför man tror att du likställer kommentaren om hennes bikini med att L skulle ha en ful kropp.
Citera
2025-06-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Vi har läst att du går i taket och kallar någon för en ”ful idiot”, att personen säkert har en bikini som inte passar dennes ”mammakropp” etc. Allt det för att personen tycker att L:s bikiniunderdel är ful. Om du läser om ditt första inlägg kanske du ser att det är du själv som pratar om andras kroppar, och att det är därför man tror att du likställer kommentaren om hennes bikini med att L skulle ha en ful kropp.

Ja precis och jag står till 100% för att jag antagit saker om ”paprikasvans” kropp. Hennes största hobby i livet verkar vara att trakassera influensers och då anser jag att jag har rätt att anta saker om henne. Personer som håller på så brukar inte vara särskilt smickrande, det grundar sig snarare i en avundsjuka. Jag skulle aldrig gå på någon som inte själv har betett sig illa, vilket ”paprikasvans” gjort vid flertalet tillfällen.
Citera
2025-06-06, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
För några veckor sen sa Linn till Hänt att han så småningom ska träffa barnen och de tar det långsamt och är med varandra varannan vecka. Nu har han träffat barnen, de bor ihop på halvtid och blivit introducerad i flödet som var ett stort nej alldeles nyss.
I hennes värld är det att skynda långsamt och låta allt ta tid.
Citera
2025-06-06, 10:32
Medlem
Hej vill bara nämna att Linn är en fruktansvärd person, har bekanta som träffat henne och alla säger samma sak om henne. Dålig mamma också.
Citera
2025-06-06, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Hej vill bara nämna att Linn är en fruktansvärd person, har bekanta som träffat henne och alla säger samma sak om henne. Dålig mamma också.
Berätta gärna mer vad dina bekanta säger om Linn och hennes föräldraskap.
Citera
2025-06-06, 11:23
Medlem
Har väl inte hört så mycket men kan bara konstatera att hon är en vidervärdig människa. Så kul hur hon leker stockholmare men för hennes kille är hon bara en liten lantisslampa och han knullar nog riktiga stockholmstjejer när hon leker mamma (med sin mamma) under mammavrckorna. Linn är även väldigt osympatisk. Det mest komiska är ju att hon har byggt hela sin identitet på att vara ung mamma, en roll som hon har misslyckats i. Hennes stackars mamma måste vara konstant närvarande under veckorna hon har barnen för hon klarar inte av det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Berätta gärna mer vad dina bekanta säger om Linn och hennes föräldraskap.
Citera
2025-06-06, 11:27
Medlem
Linn, läser du det här vill jag bara säga att du verkar vara en riktigt vidrig människa och jag hoppas att du misslyckas med allt du tar dig ann. Pallettbladskursen och ljusen är ju exempel på hur dålig du är på att driva företag.
Citera
2025-06-06, 11:32
Medlem
Citat:
Har väl inte hört så mycket men kan bara konstatera att hon är en vidervärdig människa. Så kul hur hon leker stockholmare men för hennes kille är hon bara en liten lantisslampa och han knullar nog riktiga stockholmstjejer när hon leker mamma (med sin mamma) under mammavrckorna. Linn är även väldigt osympatisk. Det mest komiska är ju att hon har byggt hela sin identitet på att vara ung mamma, en roll som hon har misslyckats i. Hennes stackars mamma måste vara konstant närvarande under veckorna hon har barnen för hon klarar inte av det själv.

Det enda du skrev här som faktiskt beskriver henne som person är alltså att hon är osympatisk?
Så med hjälp av det lilla kan du konstatera att hon är en vedervärdig människa?

Med tanke på allt skit du skrivit om hennes utseende och att hon är en dålig människa, utöver allt du skrivit om hennes barn, så hade i alla fall jag väntat mig en mindre roman med saker du fått höra från dina bekanta.
Citera
2025-06-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Det enda du skrev här som faktiskt beskriver henne som person är alltså att hon är osympatisk?
Så med hjälp av det lilla kan du konstatera att hon är en vedervärdig människa?

Med tanke på allt skit du skrivit om hennes utseende och att hon är en dålig människa, utöver allt du skrivit om hennes barn, så hade i alla fall jag väntat mig en mindre rohman med saker du fått höra från dina bekanta.

Linn är usel.
Hon är ingen utan sina barn.

Skyller alltid ifrån sig, vägrar konsekvent att svara på minsta möjliga ifrågasättande kommentar.

Skäms Linn, skäms.
Senast redigerad av Ixin 2025-06-06 kl. 12:12.
Citera
2025-06-06, 12:49
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Linn, läser du det här vill jag bara säga att du verkar vara en riktigt vidrig människa och jag hoppas att du misslyckas med allt du tar dig ann. Pallettbladskursen och ljusen är ju exempel på hur dålig du är på att driva företag.

Ok att skvallra men ditt hat mot L och hennes familj (inklusive hennes barn) känns jävligt off.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in