2025-06-05, 17:37
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hur går de för fabian sköldhamn? Bianca får väl ha livvakter med sig...
Enligt Bianca själv i en podd som släpptes idag så sitter han häktad
Citera
2025-06-05, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Vem fan är Fabian?

Hennes stalker
Citera
2025-06-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Vem fan är Fabian?

En narcissist o psykopat stalker, han kommer få fängelse
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Enligt Bianca själv i en podd som släpptes idag så sitter han häktad
Frågan är när den spelades in, försökte fixa app o konto men vägrar pröjsa
Citera
2025-06-06, 00:07
Medlem
Hon kan inte ha det bättre, bo i en prålig våning på Östermalm och ha en slank och snygg figur. Mer i Stockholm finns inte att hämta för henne och inte någon annan heller för den delen. Men jag tror att hon skulle må bra av att ha en vanlig brevvän, en person som skriver till henne, förseglar brevet, sätter på ett frimärke och lägger på postlådan. Någon hon kan kommunicera med på precis nyss angivna sätt. Morsan Pernilla har samma åsikt som jag i den frågan, det är jag övertygad om.
Citera
2025-06-06, 17:11
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:

Frågan är när den spelades in, försökte fixa app o konto men vägrar pröjsa
Förra veckan tror jag
Citera
2025-06-10, 11:47
Medlem
Intressant avsnitt av podden ”Högt i tak” från 5 juni när Bianca pratade lite om sin stalker. Riktigt obehaglig sjuk människa.
Citera
2025-06-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibo19
Tror jag vet vem detta är. Någon som kan kolla upp om han har hetat Ramin Soltani eller liknande innan?

Kan du berätta något mer nu när det är bekräftat att det är samma person? Verkar vara en riktigt riktigt störd typ...
Citera
2025-06-10, 16:08
Medlem
BombaySaphires avatar
Stalkern är alltså en babbe som har bytt både för- och efternamn för att det ska klinga mer svensk överklass? Korrekt? Är han arab?
Citera
2025-06-10, 16:54
Medlem
Citat:
Också tragiskt att kika in på hans Instagram där hälften av innehållet är AI-genererat. Det ska se ut som att han går på spelningar och har vänner osv. Han verkar helt psykotisk.
Citera
2025-06-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Stalkern är alltså en babbe som har bytt både för- och efternamn för att det ska klinga mer svensk överklass? Korrekt? Är han arab?

Han är ingen babbe i den klassen du tänker. Han är halv svensk
Citera
2025-06-11, 11:05
Medlem
Den där Fabian verkar inte riktig bara man ser på dagboksbladet i målet. Han låter inte sin försvarare sköta den biten utan kommer själv in med inlaga efter inlaga, och nu har han jävsanmält sin försvarare. Han sitter fortfarande häktad.

Förtydligande: FS är redan inne på sin tredje försvarare i målet när han jävsanmäler.
Senast redigerad av Angeliqa 2025-06-11 kl. 11:18.
Citera
2025-06-11, 16:22
Medlem
Stalkern har tidigare dömts till fängelse för våldsbrott. I sitt senaste misshandelsmål 2023 bytte han försvarare så det blev sex stycken totalt. Precis som i pågående mål, där BW är målsägande, överklagade han det mesta till Högsta domstolen 2023. Som han nyligen har gjort med pågående häktning.

Jag har mycket svårt att tro att detta är en man som BW har umgåtts med frivilligt, ett ex som det har spekulerats i tidigare i tråden.

Personutredning från 2023,
Fabian Sk*ldh*mn, född i Iran.

https://gofile.io/d/b8FGSt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in