2025-06-02, 19:00
Medlem
Hur går de för fabian sköldhamn? Bianca får väl ha livvakter med sig...
Citera
2025-06-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker Bianca skulle skaffa sig ett par döttrar. Satsa pengar på det. Det skulle bli en kopia av henne lika perfekta.
Du menar om de svälter sig och opererar sig? För hennes döttrar skulle ju inte likna henne alls som hon ser ut nu.
Citera
2025-06-05, 10:28
Medlem
– Den här killen har varit på en helt helt helt annan nivå, alltså verkligen, säger Bianca Ingrosso i podden.

– Han har ju verkligen tagit sig in och börjat styra mitt liv. Så jag har inte kunnat leva mitt liv normalt de senaste månaderna.

Hon känner sig manipulerad av mannen.

– Och den psykiska terrorn har jag inte förstått ens nu hur den har påverkat mig.
Citera
2025-06-05, 10:52
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bianca har ju opererat typ allt så eventuella döttrar kommer inte likna henne som hon ser ut nu.

Visst kan hon skaffa barn som singel men när hon inte ens orkar gå ut och rasta sina hundar utan låter dem göra sina behov inne (eller ens ta hand om dem) så är det bättre att hon inte skaffar barn än.
Hon kan väl knappt ta hand om sig själv
Citera
2025-06-05, 11:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Hon kan väl knappt ta hand om sig själv

Tyvärr har det ju blivit så för henne.
Ju mer man ser på sociala medier ju mer förstår man hur illa det står till.

Hon började som härlig och gullig men nu blir det mer och mer en Karen över allt hon gör.
Gnäller och klagar.

Jag gillar att hon är väldigt rik, det är en förebild för många att vem som helst kan lyckas!

Det jag ogillar är exempel när hon köper minst fyra glas som hon inte dricker upp.
Köper massa godsaker och frukter/bär mm som sedan kastas.
Även mat.

Det är slöseri med resurser och ett hån mot de som inte har råd med ens det nödvändiga.

Och det värsta är djuren.
De ska vara en gullig accessoar på sociala medier men sedan kallar hon hundarna för idioterna, dels för att de stör när hon ska chilla och klagar på att de är dåligt uppfostrade och inser inte att det är hennes eget fel.
Nä usch för sådana människor.
Citera
2025-06-05, 12:13
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
– Den här killen har varit på en helt helt helt annan nivå, alltså verkligen, säger Bianca Ingrosso i podden.

– Han har ju verkligen tagit sig in och börjat styra mitt liv. Så jag har inte kunnat leva mitt liv normalt de senaste månaderna.

Hon känner sig manipulerad av mannen.

– Och den psykiska terrorn har jag inte förstått ens nu hur den har påverkat mig.

Bianca gillar att ha en kk som inte är känd och utseendemässigt kan han vara hennes typ.
Tycker att det hon säger om honom låter som något mer än att en helt främmande människa har börjat förfölja henne.

Tydligen har han skickat flera meddelanden men om hon inte ville det är det bara att blocka honom.

Han har inte heller någon rätt till att förfölja henne oavsett vad som har hänt.

Det kommer nog fram mer med tiden och kanske en tankeställare att inte ha en kk som hon raggat upp från ingenstans.
Citera
2025-06-05, 12:35
Medlem
Citat:
Bianca gillar att ha en kk som inte är känd och utseendemässigt kan han vara hennes typ.
Tycker att det hon säger om honom låter som något mer än att en helt främmande människa har börjat förfölja henne.

Tydligen har han skickat flera meddelanden men om hon inte ville det är det bara att blocka honom.

Han har inte heller någon rätt till att förfölja henne oavsett vad som har hänt.

Det kommer nog fram mer med tiden och kanske en tankeställare att inte ha en kk som hon raggat upp från ingenstans.
Man kan ju ringa från dolt nummer.
Citera
2025-06-05, 12:48
Medlem
Antar att han sitter häktad fortfarande, borde vara häktningsförhandling snart igen då?
Citera
2025-06-05, 12:49
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Man kan ju ringa från dolt nummer.

Men han har skickat flera meddelanden på sociala medier.
Där kan man ju både blockera och sedan välja vilka som kan skicka även om han skaffat nytt konto.

Vi vet ju inte än heller om Bianca har svarat på hans meddelanden.
Citera
2025-06-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker Bianca skulle skaffa sig ett par döttrar. Satsa pengar på det. Det skulle bli en kopia av henne lika perfekta.

Skulle de inte. Hon är så otroligt opererad nuförtiden.
Har du sett hur hon så ut som liten?
Kommer att se ut som någon annans barn.
Citera
2025-06-05, 13:39
Medlem
Citat:

Så kan det ju vara. En sur och besviken före detta.
Citera
2025-06-05, 16:30
Avslutad
Citat:
Hur går de för fabian sköldhamn? Bianca får väl ha livvakter med sig...

Vem fan är Fabian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in