2021-02-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Att du gillar tjockisar är inte relevant .

Haha, det gör jag iofs. Eller lite åt det rundare hållet åtminstone. Tycker hon borde köpa några påsar med munkar ändå.
Citera
2021-02-15, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hon är ju redan undernärd. Det ser i alla fall ut så. Skulle verkligen behöva plufsa till sig.

Blir du glad och nöjd om hon gör det?
Citera
2021-02-15, 22:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Sålänge hon inte blir undernärd så ser jag inte vilka konsekvenser det skulle vara? Förutom tänderna då.
Hon normaliserar bulimi.

Citat:
Sen att det är en mental åkomma är en annan sak. Det bästa är såklart att äta vad man behöver, varken mer eller mindre.
Och kanske inte vräka i sig saker som man spyr upp?

Citat:
Bra förebild vet jag inte, men det är inte så bra förebild med överviktiga unga kändisar heller .
Bara för att det är osunt att vara tjock så blir det inte hälsosamt att vara bulimiker.
Citera
2021-02-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hon normaliserar bulimi.

Och kanske inte vräka i sig saker som man spyr upp?

Bara för att det är osunt att vara tjock så blir det inte hälsosamt att vara bulimiker.

Nej, när sa jag att det var hälsosamt? Knappast så att hon glorifierar sin bulimi heller. Hur tycker du hon normaliserar det?

Skulle det vara olagligt att vara med på tv för att man är bulimiker eller vad menar du?

Skulle hellre se ett förbud mot fetton. Inte bara på tv, utan generellt .
Citera
2021-02-16, 00:07
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Nej hon ser hälsosam ut. Definitivt är hennes kroppsfett inom det optimala för kvinnor (21-33%).

Skulle jag gissa så runt 25% på henne.

Att du gillar tjockisar är inte relevant .

Absolut inte. Hon ser undernärd ut PUNKT. Kvinnan har dessutom en ätstörning vilket stärker mitt påstående ytterligare. En kvinna ska markerad midja, tydliga höfter och bröst. Bianca har kroppsform likt en 12 årig flicka. Hur ska hon bära barn med den kroppen?
Citera
2021-02-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost

Ja.
Citera
2021-02-16, 00:40
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost

Jag blir väldigt glad. Kvinnan gillar ju uppenbarligen mat, tråkigt att hon väljer att spy upp den.
Citera
2021-02-17, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Absolut inte. Hon ser undernärd ut PUNKT. Kvinnan har dessutom en ätstörning vilket stärker mitt påstående ytterligare. En kvinna ska markerad midja, tydliga höfter och bröst. Bianca har kroppsform likt en 12 årig flicka. Hur ska hon bära barn med den kroppen?

Rent mentalt är väl Bianca inte mer än just ett 12-årigt barn...
Citera
2021-02-18, 03:53
Medlem
Bdonks avatar
Såg en repris av Wahlgrens Värld inatt och jag hade inte sett det avsnittet förut (från 2019). Det handlade om om Bianca och Alice Stenlöfs showcast i Globen 2019 där dom underhöll tiotusen av sina fans (97% Biancas fans). Stor succé och det som verkligen berörde var när Bianca sjöng för första gången inför andra människor. Att sjunga är inget hon vill göra och inte ens inför sin bror Benjamin. Så med tanke på det var det väldigt imponerande att hon sjöng och inför hela Globen!

Då och då ser jag kommentarer om att Bianca inte har någon talang men alla kan ju se och höra att hon har talang, när hon sjunger för första gången inför publik och att det blir så bra. Bianca sjunger med innerlighet och känsla och hennes sång berör. Starkt av henne att sjunga och att sjunga så bra som hon gjorde allra första gången!

https://youtu.be/m9HaEEIU5Jk
Citera
2021-02-18, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Såg en repris av Wahlgrens Värld inatt och jag hade inte sett det avsnittet förut (från 2019). Det handlade om om Bianca och Alice Stenlöfs showcast i Globen 2019 där dom underhöll tiotusen av sina fans (97% Biancas fans). Stor succé och det som verkligen berörde var när Bianca sjöng för första gången inför andra människor. Att sjunga är inget hon vill göra och inte ens inför sin bror Benjamin. Så med tanke på det var det väldigt imponerande att hon sjöng och inför hela Globen!

Då och då ser jag kommentarer om att Bianca inte har någon talang men alla kan ju se och höra att hon har talang, när hon sjunger för första gången inför publik och att det blir så bra. Bianca sjunger med innerlighet och känsla och hennes sång berör. Starkt av henne att sjunga och att sjunga så bra som hon gjorde allra första gången!

Nej nu förstör du en trådsanning ifrån alla avundsjuka flashbackare. Bianca har absolut noll talang och kan absolut ingenting...
Citera
2021-02-18, 20:23
Medlem
Så mamma Pernilla Wahlgren hade också ätstörningar, för att hålla vikten.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/BJW0q0/pernilla-fick-atstorningar

Och ingen behandling för det, och ser inte till att dottern får vård medan hon bor hemma. Så sen när Bianca börjar föds barn så lär nästa generation ta efter. Så tragiskt. Bianca har råd att köpa den allra bästa vården och skulle kunna ge hopp åt tusentals flickor som kämpar med samma sak.
Citera
2021-02-18, 20:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Fine, hon kan sjunga. Det är inte heller så jävla speciellt. Folk som sjunger bättre åker ur Idol liksom.
Men visst, nån form av talang har hon. Hurra! Det vore ju ännu bättre om det var just en talang hon promotade istället för en lyxig livsstil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in