2025-06-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Och VARFÖR gör det där hostellet inte nånting?????? Vad är det för jäkla ställe som låter det fortgå? Man kan ju tycka att de har ett visst ansvar över sina gäster.

Det är ett lägenhetshotell, vad menar du att de ska göra? Om de inte bevittnar något brottsligt eller grannar börjar komma med klagomål finns det inte mycket de kan göra.
Citera
2025-06-04, 18:54
Medlem
Någon som kan maska ruuumis namn, har glömt bort vad han heter?
Citera
2025-06-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Någon som kan maska ruuumis namn, har glömt bort vad han heter?

Daniel @lm@khoul
Citera
2025-06-04, 19:29
Medlem
Ok ny video av en rödmosig Pia där hon säger att sex är tråkigt och jobbigt och att hon bara låtsasstönar. Inte så bra betyg till rooomisen (hur fan står han ut med att bli outad såhär?). Hon verkar vara ute efter en rik man istället, men avslutar med att säga att hon själv är rik.

Tycker att Pia verkar vara i klimakteriet, nu rasar östrogenet, det är nog torrt i snippan och sexlusten dalar, samtidigt som humöret svajar. Alkoholism på det. Jösses

Men vi önskar Pia lycka till med att hitta en rik man som vill ha en labil, risig alkoholiserad nunna till partner
Senast redigerad av Florman 2025-06-04 kl. 19:34.
Citera
2025-06-04, 20:00
Medlem
Citat:
Hennes räddning är väl att korv-Djäääääsus strax blir utvisad, men det är så väldigt tyst om detta att man blir fundersam över om det verkligen stämmer. Pia borde väl vara förkrossad över att hennes kille kastas ut ut landet om hon nu är så tjär i honom som hon påstår. Nu är hon väl förvisso inte tjär, men hon är ju beroende av att låtsas vara tjär och älskad, så det där med utvisning om någon vecka kan helt enkelt inte stämma.

Och om nu korvgubben blir utvisad, då lär hon klamra sig fast vid någon annan galning, finns inte en chans i helvete att en bra man med öppna ögon inleder ett förhållande med ett sådant kaosvrak

Han kan ju välja att ”gå under jorden”, och jobba svart. I dagens Sverige betyder en utvisning ingenting. Du kan stanna om du håller dig undan. Tyvärr.
Citera
2025-06-04, 20:03
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ok ny video av en rödmosig Pia där hon säger att sex är tråkigt och jobbigt och att hon bara låtsasstönar. Inte så bra betyg till rooomisen (hur fan står han ut med att bli outad såhär?). Hon verkar vara ute efter en rik man istället, men avslutar med att säga att hon själv är rik.

Tycker att Pia verkar vara i klimakteriet, nu rasar östrogenet, det är nog torrt i snippan och sexlusten dalar, samtidigt som humöret svajar. Alkoholism på det. Jösses

Men vi önskar Pia lycka till med att hitta en rik man som vill ha en labil, risig alkoholiserad nunna till partner

Hoppas faktiskt att den stackars flyktingmannen packar och sticker från henne. Illa kvickt nu!
Liksom alla borde göra, som kommer i hennes väg.

För, hon Sprider sin psykiska ohälsa/sitt missbruk/ sin(a) grunddiagnos(er),
till alla som kommer nära.

Och så jävla svårt att känna empati för henne. Tyvärr! Men sällan sett värre människa!
Missbrukande, elak, galen, ful, skitig.. Listan kan göras längre. Fyll gärna på!

När vi tänker på hur hon behandlar sina Barn, inte minst.. Fy Fan!
Citera
2025-06-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Otroligt att du lyckas kopiera samma inläggslayout, samma martyrton och samma trötta formuleringar i varenda tråd du rör vid, som ett självgående spamfilter fast för självömkan och projektion.

Du börjar alltid med att kalla andra empatilösa, narcissister och mobbare, samtidigt som du själv trycker in fler förolämpningar och översittarutlåtanden per rad än en arg 14-åring på Discord.

Vad du gör här är inte att bidra till debatt – du försöker kväva den. Du låtsas vara någon sorts moralens väktare, men det räcker med att se att du försvarar United Family-Fia för att din trovärdighet ska självdö snabbare än ett TikTok-konto på granskning.

Du lägger ner kopiösa mängder tid på att klistra samma nonsens i varje tråd, men verkar aldrig ha tid att svara sakligt på vad folk faktiskt skriver. Istället blir det ett nytt bibelstycke varje gång någon har mage att inte hålla med dig.

Om du tror att det här ger dig någon slags auktoritet, tänk om – du framstår mest som ett levande exempel på varför överdriven självrättfärdighet är farlig när den kombineras med brist på självdistans.

Men fortsätt gärna – du blottar mer om dig själv än om någon annan varje gång du postar.

Ja men ändå kommer du med en lång "wall of text" i ett försök att försvara dina extremt empatistörda kommentarer som det är bara att ignorera och låtsas som det regnar.
Ni är ändå otroligt förutsägbara, som förväntat. Det handlar enbart om er själva och vad ni känner och vill göra mot Pia.
Det är ni som är egocentriska och vill ha all uppmärksamhet på bekostnad av henne.
Och förstås är ni som vanligt inte tillräckligt kreativa utan enbart projicerar, dikterar ihop något och så kopiera du även slutklämmen på min kommentar.
Din copycat.
Synd för dig att du inte kan radera dina kommentarer om hur du hade velat slå sönder Pia, ditt sjuka Fanskap.
Du är betydligt värre än henne.

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Wow! Är jag inte My Martens stalker i egen hög person i tråden om henne, så är jag nu självaste överstenarcissistiska djävulen MaeWest i tråden om Grädda-arschlet Pia!

Kom ihåg! Sitt inte här i skydd bakom tangentbordet och utnämn mig till något jag inte förtjänar! Att ha behov av att gå in i en tråd för att påtala hur god man själv är, och hur dåliga andra är...well...Pia Pissfitta älskar drama!

Så...håll tråden vid liv! Den är Pias! Och hon "älskar" den! Jag lovar, cross my heart!

Men, för jösse namn...ge inte mig hybris med att kalla mig saker! Ah....asså...åh.....

Jo, visst, tydligen tycker du det är något positivt att va en elak mobbare, så skruvat är det alltså.
Kan man självklart bjuda på.
Har aldrig påtalat "hur god jag är" däremot påtalat hur illa ni själva beter er när ni mobbar och hatar på Pia för hennes beteende.
Flera här uppvisar ju värre beteende själva.
Citera
2025-06-04, 20:24
Medlem
Citat:

Lustigt att hon säger ”NI tror jag är översexuell” efter att hon enbart pratat om män och sex de senaste åren i alla klipp, ibland också om kvinnor också som nobbat henne från att ”lebba”. Hon ålar konstant runt halvnaken stönandes och gör allt för att vara sexig och pratar glatt om allt från könsvårtor, BDSM till katetersex och sina dubbla Hassan-älskare och gud vet vad. Och, för att inte glömma hennes tjänster hon tillägnade en hemsida åt - hyr en Dominatrix.

Nej Pia vi ”tror” inte något om ditt sexliv, det är du som fläker ut allt inför människor som inte vill veta.

Får se om hon hittar sin rika man nu när hon ledsnat på sex och blivit så classy.
Citera
2025-06-04, 20:33
Medlem
Citat:
Undrar om den där jättestora påsen hon fått under höger öga är relaterad till levern eller vad det är frågan om. Utseendet tar ofta stryk före de inre organen lägger av har jag läst, detta eftersom kroppen lägger all energi på att överleva och då ligger ingen fokus på hår och hud.

Är snart färdigutbildad läkare (bokstavligen&#128514 och du kan få ödem av att levern börjar ge upp. Däremot brukar det vanligtvis vara i tex buk osv men inte helt omöjligt att det kan uppstå i ansiktet också. Hennes gula hud är också ett tecken på att leverskada. Det ”gula” kan också sätta sig i ögonvitor (såg att någon nämnde något om annorlunda ögonvita lite tidigare). Hade definitivt behövt en läkarundersökning med blodprover. Inte ovanligt att få encefalopati samt cancer vid långgående leverskada…
Citera
2025-06-04, 20:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justice2u
Ja men ändå kommer du med en lång "wall of text" i ett försök att försvara dina extremt empatistörda kommentarer som det är bara att ignorera och låtsas som det regnar.
Ni är ändå otroligt förutsägbara, som förväntat. Det handlar enbart om er själva och vad ni känner och vill göra mot Pia.
Det är ni som är egocentriska och vill ha all uppmärksamhet på bekostnad av henne.
Och förstås är ni som vanligt inte tillräckligt kreativa utan enbart projicerar, dikterar ihop något och så kopiera du även slutklämmen på min kommentar.
Din copycat.
Synd för dig att du inte kan radera dina kommentarer om hur du hade velat slå sönder Pia, ditt sjuka Fanskap.
Du är betydligt värre än henne.

Jo, visst, tydligen tycker du det är något positivt att va en elak mobbare, så skruvat är det alltså.
Kan man självklart bjuda på.
Har aldrig påtalat "hur god jag är" däremot påtalat hur illa ni själva beter er när ni mobbar och hatar på Pia för hennes beteende.
Flera här uppvisar ju värre beteende själva.

Då du, som du så elegant bortförklarar ditt behov av att ses som "God" med att det är "Ni andra" som är onda, så är du samma skit som oss du försöker få till "onda". Du har behov av att påtala hur illa DU anser VI beter OSS gentemot Pia, med att PÅPEKA hur pissigt "VI" beter sig.

I min värld ligger du därmed på exakt samma nivå som Pia Pissfitta, som oxå dissar andra som inte tycker som henne, med att kalla folk "Pissfittor"!

Välkommen i vår lilla grupp av Pia-lovers! Du funkar fint här med oss övriga Pissfittor!
Citera
2025-06-04, 20:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Om du kikar på Justice2u’s tidigare inlägg så ser du att hon gör exakt likadant i varenda tråd. Tillför noll i tråden utan hoppar bara på alla andra och kallar dem för narcissister och kvinnohatare. Försvarar man i family united-tråden så säger väl det allt om personen i fråga.

Personen är samma skit som oss övriga i denna tråd. En Pia-lover! Personen har samma resonemang som Pia Pissfitta. "Gillar du inte mig och det jag tycker, så är du en pissfitta"! Enligt Pia!

Pia Pissfitta kan ju även hon vara en moralens väktare. Hon ansåg ju en kvinna vara alldeles för snygg för att inte få skamliga förslag av Pia...och Pia blev sur när hon inte fick vakta kvinnans kön med sina händer! Tjo!
Citera
2025-06-04, 20:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakbrukarna
Är snart färdigutbildad läkare (bokstavligen&#128514 och du kan få ödem av att levern börjar ge upp. Däremot brukar det vanligtvis vara i tex buk osv men inte helt omöjligt att det kan uppstå i ansiktet också. Hennes gula hud är också ett tecken på att leverskada. Det ”gula” kan också sätta sig i ögonvitor (såg att någon nämnde något om annorlunda ögonvita lite tidigare). Hade definitivt behövt en läkarundersökning med blodprover. Inte ovanligt att få encefalopati samt cancer vid långgående leverskada…

Grattis att du snart klarat Läkarutbildningen! 👍

Då ställer jag ännu en fråga,; tics kring munnen/underlig munmimik, kan det vara något som hör ihop med långvarigt alkoholmissbrukmissbruk?

För Pia Nyberg gör något med sin mun, alltid. Nykter som påverkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in