Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Otroligt att du lyckas kopiera samma inläggslayout, samma martyrton och samma trötta formuleringar i varenda tråd du rör vid, som ett självgående spamfilter fast för självömkan och projektion.
Du börjar alltid med att kalla andra empatilösa, narcissister och mobbare, samtidigt som du själv trycker in fler förolämpningar och översittarutlåtanden per rad än en arg 14-åring på Discord.
Vad du gör här är inte att bidra till debatt – du försöker kväva den. Du låtsas vara någon sorts moralens väktare, men det räcker med att se att du försvarar United Family-Fia för att din trovärdighet ska självdö snabbare än ett TikTok-konto på granskning.
Du lägger ner kopiösa mängder tid på att klistra samma nonsens i varje tråd, men verkar aldrig ha tid att svara sakligt på vad folk faktiskt skriver. Istället blir det ett nytt bibelstycke varje gång någon har mage att inte hålla med dig.
Om du tror att det här ger dig någon slags auktoritet, tänk om – du framstår mest som ett levande exempel på varför överdriven självrättfärdighet är farlig när den kombineras med brist på självdistans.
Men fortsätt gärna – du blottar mer om dig själv än om någon annan varje gång du postar.
Ja men ändå kommer du med en lång "wall of text" i ett försök att försvara dina extremt empatistörda kommentarer som det är bara att ignorera och låtsas som det regnar.
Ni är ändå otroligt förutsägbara, som förväntat. Det handlar enbart om er själva och vad ni känner och vill göra mot Pia.
Det är ni som är egocentriska och vill ha all uppmärksamhet på bekostnad av henne.
Och förstås är ni som vanligt inte tillräckligt kreativa utan enbart projicerar, dikterar ihop något och så kopiera du även slutklämmen på min kommentar.
Din copycat.
Synd för dig att du inte kan radera dina kommentarer om hur du hade velat slå sönder Pia, ditt sjuka Fanskap.
Du är betydligt värre än henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
MaeWest
Wow! Är jag inte My Martens stalker i egen hög person i tråden om henne, så är jag nu självaste överstenarcissistiska djävulen MaeWest i tråden om Grädda-arschlet Pia!
Kom ihåg! Sitt inte här i skydd bakom tangentbordet och utnämn mig till något jag inte förtjänar! Att ha behov av att gå in i en tråd för att påtala hur god man själv är, och hur dåliga andra är...well...Pia Pissfitta älskar drama!
Så...håll tråden vid liv! Den är Pias! Och hon "älskar" den! Jag lovar, cross my heart!
Men, för jösse namn...ge inte mig hybris med att kalla mig saker! Ah....asså...åh.....
Jo, visst, tydligen tycker du det är något positivt att va en elak mobbare, så skruvat är det alltså.
Kan man självklart bjuda på.
Har aldrig påtalat "hur god jag är" däremot påtalat hur illa ni själva beter er när ni mobbar och hatar på Pia för hennes beteende.
Flera här uppvisar ju värre beteende själva.