2025-06-04, 17:25
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Även folk som lever på marginalen, har en tendens att skygga för de som helt uppenbart har en eller två skruvar lösa.
Pia Knäckehäxa är helt enkelt för skrämmande och utmanande för dessa personer.
Förutom just nu, Herr Kriminell, som troligtvis ångrar sig ända in i märgen för sitt ödesdigra beslut att flå Pia på hennes pengar!

Ja.. Frågan är om han ens stött på någon liknande människa?

I ett krigshärjat hemland/på en gisten båt över Medelhavet/ bland flyktingsmugglare/ trötta, ibland rasistiska Guarda Civil??

Oavsett hur ” Djäsusens” resa sett ut till Sverige, så måste han ha mött sin Största Utmaning här?
En 50-årig Fyllkaja?
Citera
2025-06-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
OMG senaste storyn där hon sitter på toaletten och upprepar samma ord och meningar om och om igen. Glömmer vad hon precis sa och säger samma igen. Alkoholdemensen!!

Hon ser RIKTIGT SUNKIG ut nu. Tänderna börjar anta en ny vidrig färg, hennes rynkor i pannan är extrema nu pga uttorkning, organen sviktar så ögonvitorna har en konstig färg, gul kring ögonen, rödflammig i övrigt mm.

En gammal arbetskamrat till mig såg exakt ut såhär och betedde sig såhär. Efter två månader la levern av och h*n dog.

Undrar om den där jättestora påsen hon fått under höger öga är relaterad till levern eller vad det är frågan om. Utseendet tar ofta stryk före de inre organen lägger av har jag läst, detta eftersom kroppen lägger all energi på att överleva och då ligger ingen fokus på hår och hud.
Citera
2025-06-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79

Så du har hittat hit till slut! Den självutnämnda sedlighets moral polisen som en användare på youtube kallade dig för

Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Detta har jag tänkt länge. Min gräns av disrespect har hon definitivt klivit över för längesen.
Jag säger inte att det är rätt, men jag hade sparkat in den där förbannade toalettdörren så flisorna flög och den nockade henne medvetslös. Sen hade jag släpat ut henne i korridoren och lämnat fanskapet där.

Ja det är ju en av era paradgrenar, att stalka kvinnor.
Så går det när man blir påkommen med byxorna nere!
Samtliga narcissister i tråden försöker nu skifta fokus och påstå att Pia är den största Fullblodsnarcissisten av alla, minsann!
De själva tycker att de är så oskyldiga och bra människor i vanliga i ordning, samtidigt som de avslöjar att de själva här skulle slå Pia sönder och samman om de befunnit sig i hennes närhet.
Hon är ju "undantaget" som det är fritt fram att puckla på enligt den "friska" Gubben som kommenterat här.
För hon "förtjänar det" enligt mobbare i tråden.
Gaslighting och projicering fortsätter således uppfylla tråden till bredden i vanlig ordning.
Ingen självinsikt eller självreflektion den här gången heller.
Och normaliseringsprocessen är i full gång, att just Pia förtjänar fysiskt våld enligt er.
Det avslöjar mycket om er själva och era egna empatistörningar, ännu en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Aldrig avgudat dig så mycket som jag gör nu 🥂

Förutom när du gör dina Pia-imitationer!

Hur patetisk kan en vuxen man bli egentligen?

Jag lämnar härmed över till er att fortsätta göra bort er och avslöja vilka Fullblodsnarcissister ni själva är.
Och att avguda er NarcDjävul MaeWest.
Senast redigerad av Justice2u 2025-06-04 kl. 17:37.
Citera
2025-06-04, 17:47
Medlem
Är på riktigt orolig för hennes skull. Det går bara mer och mer utför. Igår var det verkligen sinnessjukt… Verkar inte bättre idag av hennes senaste inlägg att döma. Så påverkad hela tiden. Om hon inte dör av alkoholen kommer han slå ihjäl henne. Hon kommer inte ta sig därifrån självmant, från den våldsamma Jäsus om ingen griper in. Synd inte mentalsjukhus finns längre. Hon hade behövt vara intagen på ett sådant ett tag.
Senast redigerad av Korvbea 2025-06-04 kl. 17:52.
Citera
2025-06-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag provade att googla narcissism och alkoholism och lärde mig något nytt, nämligen att tillstånden ofta samexisterar hos alkoholister och det gör det svårt för dem att söka hjälp eftersom de anser sig vara felfria. I Pias senaste video lyser ju narcissismen igenom väldigt stark och man inser att när en tant i hennes bedrövliga psykiska och fysiska skick sitter och orerar om att Ruuuumis inte kan få en bättre tjäj, så är det inte en person med drag av narcissism som talar, utan det är en narcissist.

Touché! Hon beter sig som en narcissist gång på gång. Noll självinsikt och fruktansvärd inställning till sin omgivning och medmänniskor.
Just därför har jag svårt för att tycka synd om henne utan ser hennes beteende för vad det är, dvs riktigt uselt.
Hon behöver kamma sig och förstå att hon är det återkommande problemet i sitt egna liv. Ingen annan.
Citera
2025-06-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker att hon får löjligt mycket skit här i tråden hur ful hon är och att hon har en äcklig kropp, men jag ser detta bara som uttryck för Flashbacks vanliga tröttsamma ständigt återkommande kvinnohat. Hon är inte alls ful eller så, tvärtom. Men missbruk tär ju på en människa såklart. Inte heller Christer Pettersson var ful men sliten, men ingen tjatade om hur ful han var... Men män hackar gärna på kvinnor, typiskt.

Smaken är som baken.
Sedan så handlar det mesta av trådens diskussioner kring hennes beteende.
Dom gånger det diskuterats kring hennes yttre är oftast i samband med att hon suttit och skrikit att andra kvinnor är fula och feta och att hon är snyggaste kvinnan i stan.
Man måste ändå få lov att inte hålla med om att hon är vacker. Hon är inte direkt någon sk klassisk skönhet.
Citera
2025-06-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag hade en bekant som ofta sin sin sambo. En dag fick han nog och slog tillbaka, varpå hon polisanmälde honom och sprang till kvinnojouren.

Man måste väl ändå få slå någon i självförsvar, men så är nog inte fallet här, utan jag gissar att han fått nog och tänt till. Har god lust att SMS:a Ruuumis och fråga vad som pågår. Hans version vore ihögintressant, vi kan utgå ifrån att den skiljer sig rejält ifrån Pias.

Ge smset ett försök, tycker absolut att hans perspektiv kring det hela är relevant då hon sitter och svartmålar honom framför flera hundra tusen tittare. Rent förtal det hon sysslar med.
Man har fler blåmärken och på andra ställen än dom hon förmodligen fått av fallskador efter att ha blivit slagen ”så jävla hårt” som hon påstod.
Citera
2025-06-04, 18:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justice2u
Ja det är ju en av era paradgrenar, att stalka kvinnor.
Så går det när man blir påkommen med byxorna nere!
Samtliga narcissister i tråden försöker nu skifta fokus och påstå att Pia är den största Fullblodsnarcissisten av alla, minsann!
De själva tycker att de är så oskyldiga och bra människor i vanliga i ordning, samtidigt som de avslöjar att de själva här skulle slå Pia sönder och samman om de befunnit sig i hennes närhet.
Hon är ju "undantaget" som det är fritt fram att puckla på enligt den "friska" Gubben som kommenterat här.
För hon "förtjänar det" enligt mobbare i tråden.
Gaslighting och projicering fortsätter således uppfylla tråden till bredden i vanlig ordning.
Ingen självinsikt eller självreflektion den här gången heller.
Och normaliseringsprocessen är i full gång, att just Pia förtjänar fysiskt våld enligt er.
Det avslöjar mycket om er själva och era egna empatistörningar, ännu en gång.

Hur patetisk kan en vuxen man bli egentligen?

Jag lämnar härmed över till er att fortsätta göra bort er och avslöja vilka Fullblodsnarcissister ni själva är.
Och att avguda er NarcDjävul MaeWest.

Otroligt att du lyckas kopiera samma inläggslayout, samma martyrton och samma trötta formuleringar i varenda tråd du rör vid, som ett självgående spamfilter fast för självömkan och projektion.

Du börjar alltid med att kalla andra empatilösa, narcissister och mobbare, samtidigt som du själv trycker in fler förolämpningar och översittarutlåtanden per rad än en arg 14-åring på Discord.

Vad du gör här är inte att bidra till debatt – du försöker kväva den. Du låtsas vara någon sorts moralens väktare, men det räcker med att se att du försvarar United Family-Fia för att din trovärdighet ska självdö snabbare än ett TikTok-konto på granskning.

Du lägger ner kopiösa mängder tid på att klistra samma nonsens i varje tråd, men verkar aldrig ha tid att svara sakligt på vad folk faktiskt skriver. Istället blir det ett nytt bibelstycke varje gång någon har mage att inte hålla med dig.

Om du tror att det här ger dig någon slags auktoritet, tänk om – du framstår mest som ett levande exempel på varför överdriven självrättfärdighet är farlig när den kombineras med brist på självdistans.

Men fortsätt gärna – du blottar mer om dig själv än om någon annan varje gång du postar.
Citera
2025-06-04, 18:18
Medlem
Och VARFÖR gör det där hostellet inte nånting?????? Vad är det för jäkla ställe som låter det fortgå? Man kan ju tycka att de har ett visst ansvar över sina gäster.
Citera
2025-06-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella2
Jag har följt denna tråden länge men har aldrig skrivit något på flashback tidigare. Innan jag börja skriva mer så undrar jag:

Är jag helt anonym om här om jag börjar skriva?

Vet inte riktigt hur det fungerar 😅
Ja det är du.
Citera
2025-06-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Och VARFÖR gör det där hostellet inte nånting?????? Vad är det för jäkla ställe som låter det fortgå? Man kan ju tycka att de har ett visst ansvar över sina gäster.

Det är inget hostel.
Citera
2025-06-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvbea
Är på riktigt orolig för hennes skull. Det går bara mer och mer utför. Igår var det verkligen sinnessjukt… Verkar inte bättre idag av hennes senaste inlägg att döma. Så påverkad hela tiden. Om hon inte dör av alkoholen kommer han slå ihjäl henne. Hon kommer inte ta sig därifrån självmant, från den våldsamma Jäsus om ingen griper in. Synd inte mentalsjukhus finns längre. Hon hade behövt vara intagen på ett sådant ett tag.

Hennes räddning är väl att korv-Djäääääsus strax blir utvisad, men det är så väldigt tyst om detta att man blir fundersam över om det verkligen stämmer. Pia borde väl vara förkrossad över att hennes kille kastas ut ut landet om hon nu är så tjär i honom som hon påstår. Nu är hon väl förvisso inte tjär, men hon är ju beroende av att låtsas vara tjär och älskad, så det där med utvisning om någon vecka kan helt enkelt inte stämma.

Och om nu korvgubben blir utvisad, då lär hon klamra sig fast vid någon annan galning, finns inte en chans i helvete att en bra man med öppna ögon inleder ett förhållande med ett sådant kaosvrak
Senast redigerad av Florman 2025-06-04 kl. 18:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in