Citat:
Ursprungligen postat av
blahblah79
Så du har hittat hit till slut! Den självutnämnda sedlighets moral polisen som en användare på youtube kallade dig för
Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Detta har jag tänkt länge. Min gräns av disrespect har hon definitivt klivit över för längesen.
Jag säger inte att det är rätt, men jag hade sparkat in den där förbannade toalettdörren så flisorna flög och den nockade henne medvetslös. Sen hade jag släpat ut henne i korridoren och lämnat fanskapet där.
Ja det är ju en av era paradgrenar, att stalka kvinnor.
Så går det när man blir påkommen med byxorna nere!
Samtliga narcissister i tråden försöker nu skifta fokus och påstå att Pia är den största Fullblodsnarcissisten av alla, minsann!
De själva tycker att de är så oskyldiga och bra människor i vanliga i ordning, samtidigt som de avslöjar att de själva här skulle slå Pia sönder och samman om de befunnit sig i hennes närhet.
Hon är ju "undantaget" som det är fritt fram att puckla på enligt den "friska" Gubben som kommenterat här.
För hon "förtjänar det" enligt mobbare i tråden.
Gaslighting och projicering fortsätter således uppfylla tråden till bredden i vanlig ordning.
Ingen självinsikt eller självreflektion den här gången heller.
Och normaliseringsprocessen är i full gång, att just Pia förtjänar fysiskt våld enligt er.
Det avslöjar mycket om er själva och era egna empatistörningar, ännu en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Aldrig avgudat dig så mycket som jag gör nu 🥂
Förutom när du gör dina Pia-imitationer!
Hur patetisk kan en vuxen man bli egentligen?
Jag lämnar härmed över till er att fortsätta göra bort er och avslöja vilka Fullblodsnarcissister ni själva är.
Och att avguda er NarcDjävul MaeWest.