2025-06-04, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker att hon får löjligt mycket skit här i tråden hur ful hon är och att hon har en äcklig kropp, men jag ser detta bara som uttryck för Flashbacks vanliga tröttsamma ständigt återkommande kvinnohat. Hon är inte alls ful eller så, tvärtom. Men missbruk tär ju på en människa såklart. Inte heller Christer Pettersson var ful men sliten, men ingen tjatade om hur ful han var... Men män hackar gärna på kvinnor, typiskt.

Det låter som du missat hur Pia snackat ner alla andra kvinnor? Hur fula och feta alla andra är förutom hon, att alla borde be henne om tips för att bli lika smala som hon. Det är nog därför hon behandlas med samma mynt.
Citera
2025-06-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Detta har jag tänkt länge. Min gräns av disrespect har hon definitivt klivit över för längesen.
Jag säger inte att det är rätt, men jag hade sparkat in den där förbannade toalettdörren så flisorna flög och den nockade henne medvetslös. Sen hade jag släpat ut henne i korridoren och lämnat fanskapet där.

Jag lyssnar mycket på Prime Crime och det verkar vara rätt vanligt att kvinnor med missbruk som blir ihjälslagen av sin partner varit provocerande skrikit fula ord osv, många gånger säger även vittnen det.

Pia kallar sina följare för värdelösa pissfittor, så man kan ju bara gissa att hon kan vara lika jävlig mot sina närstående.

Naturligtvis är jag inte ute efter att jag skuldbelägga offer, men kvinnor som beter sig som Pia ligger i riskzonen för att bli ihjälslagna
Citera
2025-06-04, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag lyssnar mycket på Prime Crime och det verkar vara rätt vanligt att kvinnor med missbruk som blir ihjälslagen av sin partner varit provocerande skrikit fula ord osv, många gånger säger även vittnen det.

Pia kallar sina följare för värdelösa pissfittor, så man kan ju bara gissa att hon kan vara lika jävlig mot sina närstående.

Naturligtvis är jag inte ute efter att jag skuldbelägga offer, men kvinnor som beter sig som Pia ligger i riskzonen för att bli ihjälslagna

Ja exakt så är det. Jag skrev redan när hon fick miljonen på sitt konto, bodde på centralen och lajvade dagligen om miljonen. Redan där var jag övertygad om att nu är det kört, nu kommer någon passa på att slå på henne ordentligt och sätta en pistol mot hennes huvud samtidigt som någon annan står vid bankomaten med hennes kort. Jag är faktiskt förvånad över att det inte hänt redan.
Citera
2025-06-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det var bättre när hon bodde på hotells ihop med andra och drack sitt vin ute.
Det känns farligare nu när hon isolerar sig i en lägenhet. Och vilka otroliga
mängder hon häller i sig. Om hon tex svimmar, ramlar är det ingen som ser.

Om vi bortser från tänderna nu så.. - Hon är söt när hon ler. Hon ser rar ut.
Men det är demonerna som snabbt tar över.

Jag har tidigare motsatt mig Hostels, men ändrar mig nu. Som du skriver så är det mycket bättre om hon tvingas smygsupa och har mestadels vettigt folk omkring sig som blir en slags social kontrollmekanism. Att hon är ensam i en lägenhet med en labil snubbe och kan bunkra bag in boxes var det sämsta som kunde hända.

Länge sedan hon hade en ordentlig modevisning nu, den där shoppingen hon pysslade med förr var förvisso dyr, men det enda hon gör nu om dagarna är att hon super och skrollar TikTok antar jag. Inget som får en enda människa att utvecklas och må bra.
Citera
2025-06-04, 15:42
Medlem
Citat:
Det låter som du missat hur Pia snackat ner alla andra kvinnor? Hur fula och feta alla andra är förutom hon, att alla borde be henne om tips för att bli lika smala som hon. Det är nog därför hon behandlas med samma mynt.

Pia är narcissist. Tror knappast det :hjälper" att "ge igen" genom att påtala att hon är oattraktiv här och där. Det tycker hon själv redan, men hennes störning maskerar de känslorna. Plus alkoholen då. Många har "supit sig snygga" någongång och Pia super ju 24/7.
Citera
2025-06-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag har en tid haft en mycket stark och obehaglig känsla av att hon kommer dö snart. Det känns som att hon lever väldigt farligt, talar alltid om var hon är och hur mycket pengar hon har.

Hon lever farligt, men att hon är så pass asocial är troligen det som räddat henne hittills. Hade hon börjat hänga och umgås med andra missbrukare, så hade hon troligen råkat riktigt illa ut pga att hon på Tiktok skrutit så om miljoooonen. Problemet nu är att hon är "tjärleksberoende" och tar förste bäste man, man undrar vem hon ska byta ut Ruuuumis mot, när han blivit utvisad?

Kroppen kommer nog hänga med ett bra tag till, däremot kommer hon att se extremt sliten ut om ett par år
Citera
2025-06-04, 16:25
Medlem
OMG senaste storyn där hon sitter på toaletten och upprepar samma ord och meningar om och om igen. Glömmer vad hon precis sa och säger samma igen. Alkoholdemensen!!

Hon ser RIKTIGT SUNKIG ut nu. Tänderna börjar anta en ny vidrig färg, hennes rynkor i pannan är extrema nu pga uttorkning, organen sviktar så ögonvitorna har en konstig färg, gul kring ögonen, rödflammig i övrigt mm.

En gammal arbetskamrat till mig såg exakt ut såhär och betedde sig såhär. Efter två månader la levern av och h*n dog.
Citera
2025-06-04, 16:45
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ja. Nu vet vi ju inte om Pias s.k ” kille”
har ett våldskapital mot kvinnor i bagaget.

Inte heller om han varit fysiskt våldsam mot henne, då hon hämnas/ljuger/ baktalar folk hej vilt när hon är stridslysten.

Noll tolerans mot allt, vad såväl fysiskt som psykiskt våld heter!! Men tantens provokativa handlanden, skulle kunnat driva även Gandhi själv till vansinne!

Börjar även tro, att hon själv utövar fysiskt våld i fyllor och villor.

Psykiskt våld, mobbing och pennalism har hon ju redan ” bjudit” på ett antal gånger. Mot sin exman, Stackars HassanGubben etc, men framförallt mot sina Barn.
Citera
2025-06-04, 16:53
Medlem
Hon verkar vidrig fanskapet. Bättre hon hade jobbat som mat tant den förbannade ungjäveln
Citera
2025-06-04, 17:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag har en tid haft en mycket stark och obehaglig känsla av att hon kommer dö snart. Det känns som att hon lever väldigt farligt, talar alltid om var hon är och hur mycket pengar hon har.

Gud nej...sådana som Pia Pissfitta är särdeles seglivade! Det är deras avtal med Djävulen som ger dem livsluft!
Ingen anledning till oro över Pissfittans för tidigare frånfälle! Hon har mycket mer sattyg att erbjuda oss alla på och förfasa sig över!

Ont krut förgås inte SÅ lätt...
Citera
2025-06-04, 17:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ja exakt så är det. Jag skrev redan när hon fick miljonen på sitt konto, bodde på centralen och lajvade dagligen om miljonen. Redan där var jag övertygad om att nu är det kört, nu kommer någon passa på att slå på henne ordentligt och sätta en pistol mot hennes huvud samtidigt som någon annan står vid bankomaten med hennes kort. Jag är faktiskt förvånad över att det inte hänt redan.

Även folk som lever på marginalen, har en tendens att skygga för de som helt uppenbart har en eller två skruvar lösa.
Pia Knäckehäxa är helt enkelt för skrämmande och utmanande för dessa personer.
Förutom just nu, Herr Kriminell, som troligtvis ångrar sig ända in i märgen för sitt ödesdigra beslut att flå Pia på hennes pengar!
Citera
2025-06-04, 17:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Aldrig avgudat dig så mycket som jag gör nu 🥂

Förutom när du gör dina Pia-imitationer!

Hehe...Krafs-krafsar mig i håret efter min laxmacka! Skippar dock den erotiska dansen i grod-grön kroppsstrumpan! Pia gör den med schwung, själv skulle jag aldrig få till de där benrörelserna a´la gräshoppa som hon får!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in