2025-06-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon är en söt kvinna faktiskt.

Hon kan definitivt se ut som Gollum, men med lite smink och nytvättat hår samt vanliga kläder, så ser hon bra ut (att tänderna sitter glest och är bruna gör ju inte hela hon ful) Problemet är att hon inte orkar ta hand om sitt yttre, vilket är väldigt vanligt vid svår psykisk sjukdom.
Citera
2025-06-04, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Pia har skrivit i kommentarerna under samtliga av hennes senaste videos att dom slår varandra. Inte att enbart hon blir slagen, så jag tar mig friheten att tro att han varit fysisk mot henne i självförsvar.

Du och jag är helt inne på samma spår här.
Citera
2025-06-04, 14:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon kan definitivt se ut som Gollum, men med lite smink och nytvättat hår samt vanliga kläder, så ser hon bra ut. Problemet är att hon inte orkar ta hand om sitt yttre, vilket är väldigt vanligt vid svår psykisk sjukdom.

Jag tycker att hon får löjligt mycket skit här i tråden hur ful hon är och att hon har en äcklig kropp, men jag ser detta bara som uttryck för Flashbacks vanliga tröttsamma ständigt återkommande kvinnohat. Hon är inte alls ful eller så, tvärtom. Men missbruk tär ju på en människa såklart. Inte heller Christer Pettersson var ful men sliten, men ingen tjatade om hur ful han var... Men män hackar gärna på kvinnor, typiskt.
Citera
2025-06-04, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Mycket möjligt. Hon sa i stories att när de bråkade kastade hon ut hans grejer genom fönstret, sedan i nästa video hade hon ändrat sig och sa hon att han kastat ut hennes.
Jag tror inte han boxat på henne från ingenstans. Hon var förmodligen dyngrak, skogstokig och hade utbrott som vanligt, men ingen ska slå någon för det. Kommer det fram i någon video där hon erkänner att hon slagit honom också tycker jag absolut att det ska sparas ner och anmälas. Våld är lika fel från bådas håll. 2 våldsamma idioter tillsammans är en väldigt dålig kombination.

Jag hade en bekant som ofta sin sin sambo. En dag fick han nog och slog tillbaka, varpå hon polisanmälde honom och sprang till kvinnojouren.

Man måste väl ändå få slå någon i självförsvar, men så är nog inte fallet här, utan jag gissar att han fått nog och tänt till. Har god lust att SMS:a Ruuumis och fråga vad som pågår. Hans version vore ihögintressant, vi kan utgå ifrån att den skiljer sig rejält ifrån Pias.
Citera
2025-06-04, 15:03
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag har en tid haft en mycket stark och obehaglig känsla av att hon kommer dö snart. Det känns som att hon lever väldigt farligt, talar alltid om var hon är och hur mycket pengar hon har.

Ja, tyvärr, har jag samma känsla...
Ev, att något annat, verkligt hemskt, händer...

Jag önskar att jag har fel, men jag brukar ana saker intuitivt...

Hoppas jag har fel denna gången...

Ingen ska behöva dö på grund av att bli ihjälslagen/ supit ihjäl sig...

Sorgligt...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2025-06-04 kl. 15:25.
Citera
2025-06-04, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
En fullblodsnarcissist, som nu, i mina ögon Pia Pissfitta är, gör allt för att få "allt" att handla om hen.

Pia gör "content" på det mesta, som hon anser gagnar hennes sak. Hon ljuger, hittar på, förvränger. Hon njuter av uppmärksamheten, hon är någon!

Personligen är min åsikt den, att Pia gör "allt" för att få folk att hooka upp på henne. Hon slåss, hon super, hon knullar, hon vrålar, hon yrar, hon jävlas. Hon skiter i sin personliga hygien, hon rycker på axlarna åt ruttnande tänder, flottigt hår och uteblivna matvanor.

Hon ger folket det folket vill ha! Och det Pia själv vill ha!

Herr Kriminell såg pengar, Pia såg en villig hingst. Herr kriminell får inga pengar, Pia får kuk! Vem är det som lurar vem? Typ...

Nepp...Pia Knäckehäxa är ingen raketforskare, däremot en jävel på att få sprutt på folk!

Så..jag inväntar nästa drag från hennes sida i syftet att hålla sin gryta kokande!
Och...hon kommer undan med en jävla massa skit hon gör, som en karl definitivt hade torskat på för länge sedan! Som hennes tendens att utsätta folk för sexuella övergrepp, förtal av de hon ogillar och så dessa överfall på nu Herr kriminell som är på gränsen till misshandel.

Jojo...kvinnor kan! Krafs-krafs i håret , ah, åh och asså...

Aldrig avgudat dig så mycket som jag gör nu 🥂

Förutom när du gör dina Pia-imitationer!
Senast redigerad av Deadlift81 2025-06-04 kl. 15:28. Anledning: Felstavning
Citera
2025-06-04, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeliskquentin
Sparade någon ner händelsen/videon när hon ramla runt i mörkret? Verkar ej finnas kvar

Men varför säger alla att det inte finns kvar?? Jag ser fortfarande allt.

https://vm.tiktok.com/ZNdBKgg4h/

Tar med nästa charmiga klipp oxå eftersom folk inte verkar kunna se dem.

https://vm.tiktok.com/ZNdBKCpSx/
Citera
2025-06-04, 15:10
Medlem
[quote=Justice2u|92083841]
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Men nu får ni väl ge er med all gaslighting i tråden!
Har ju varit flera här i tråden som uttryckt att de önskar henne allt ont, skadeglädje och morbida förhoppningar om att hon ska träffa någon som tar henne av daga.
Ska ni låtsas nu som ni enbart skämta lite om henne?
Typiskt för narcissister att göra så.
Även att gå samman och skapa hatdrev.

Är ju exakt så det börjar innan det eskalerar till fysiskt våld och i värsta fall mord, att man börjar mobba och avhumanisera personen ifråga.
Vissa här är inte ett dugg oskyldiga som försöker friskriva sig från sitt egna ansvar för dåligt beteende.
En del är ju morbida i sitt kvinnohat här i tråden, och sådan personer är på riktigt farliga.
Men detta har ni inga problem med tydligen.

Och själva går ni ofta OT och diskuterar
@Den Otroliga Struten.
Samtidigt som ni antagligen anmälde min kommentar, för ni klarar inte argumentera på riktigt, era hycklande fegisar.
Att en person blir utsatt för stalking och hatdrev är faktiskt "skvaller" och borde således egentligen få stå kvar här i tråden.
Hon borde ha fått rätt hjälp och behandling i ett tidigare stadie. Och man kan kritisera och fördöma en persons dåliga beteende och agerande utan att avhumanisera och mobba personen. Att man ens ska behöva förklara detta för er som är vuxna, är riktigt illa.

Varför ser man inte samma personer som hatar så hårt på Pia här va aktiva i trådar där män mördat kvinnor och våldtagit eller trådar om djurplågare och dömda pedofiler?

Anser ni alltså att Pia är värre än dessa och förtjänar mer att hat än dom? Enbart på den punkten avslöjar man sig själv och sin personliga agenda.

För flera här är just misogyna narcissister som tar tillfället i akt att få hata på en kvinna som Pia i underläge.
Det märker man även bland kommentarerna på yt under MDM videos han lagt ut om henne. Där är det också flera män som försvarar våldet gentemot henne.
Men alla här i tråden fortsätter leka oskyldig och bra människor som enbart, "vill väl" riktigt vedervärdigt.

Vissa här vill ju inte heller ge henne minsta bekräftelse i sitt hat och medge att Pia är faktiskt kreativ och kan va underhållande för dom.
Och även där, väldigt skadeglada.
Är det några som verkligen vill ha all uppmärksamhet i tråden så är det ju de med fruktansvärt hatiska morbida kommentarer. Med så trashigt infantilt språkbruk som möjligt går, i syfte att chocka den som läser.
Inte svårt att va elak och lustig på någon annans bekostnad, men vissa har mer empati än så.
Så du har hittat hit till slut! Den självutnämnda sedlighets moral polisen som en användare på youtube kallade dig för
Citera
2025-06-04, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det som kan hända, och kanske även kommer att hända, är att Pia går för långt, kliver över någons gräns, drar sitt content en gång för mycket, och därmed råkar jävligt illa ut.

För hon kommer att köra sitt koncept in i kaklet, "Pia Grädda-arschlet"!

Detta har jag tänkt länge. Min gräns av disrespect har hon definitivt klivit över för längesen.
Jag säger inte att det är rätt, men jag hade sparkat in den där förbannade toalettdörren så flisorna flög och den nockade henne medvetslös. Sen hade jag släpat ut henne i korridoren och lämnat fanskapet där.
Citera
2025-06-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker att hon får löjligt mycket skit här i tråden hur ful hon är och att hon har en äcklig kropp, men jag ser detta bara som uttryck för Flashbacks vanliga tröttsamma ständigt återkommande kvinnohat. Hon är inte alls ful eller så, tvärtom. Men missbruk tär ju på en människa såklart. Inte heller Christer Pettersson var ful men sliten, men ingen tjatade om hur ful han var... Men män hackar gärna på kvinnor, typiskt.

Samhället är ju så skevt också när folk är vana vid 20-åringar som publicerar content med filter som gör dem helt utslätande. Pia ser ut som en vanlig tant, även om hon givetvis sett bättre ut om hon druckit smoothies om dagarna istället för vin.
Citera
2025-06-04, 15:21
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Samhället är ju så skevt också när folk är vana vid 20-åringar som publicerar content med filter som gör dem helt utslätande. Pia ser ut som en vanlig tant, även om hon givetvis sett bättre ut om hon druckit smoothies om dagarna istället för vin.

Ja hon ser ut som en vanlig tant och vissa har visst svårt för det. Hon börjar bli sliten och tänderna ser inte så fräscha ut, fine.. Men inte fan är hon ful. Har väl snyggare kropp än många 50-åringar, om hon vore sund och inte nedgången skulle jag inte skämmas om hon var min fru.
Citera
2025-06-04, 15:21
Avslutad
Citat:
Jag provade att googla narcissism och alkoholism och lärde mig något nytt, nämligen att tillstånden ofta samexisterar hos alkoholister och det gör det svårt för dem att söka hjälp eftersom de anser sig vara felfria. I Pias senaste video lyser ju narcissismen igenom väldigt stark och man inser att när en tant i hennes bedrövliga psykiska och fysiska skick sitter och orerar om att Ruuuumis inte kan få en bättre tjäj, så är det inte en person med drag av narcissism som talar, utan det är en narcissist.

När en kille säger samma sak till en tjej ”att du kan aldrig få någon så bra som mig”, då heter det psykisk misshandel.

Precis som det skrivits tidigare så kommer Pia undan med en jävla massa skit som en man aldrig skulle kunna göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in