2025-06-04, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Såg badrumsvideon nu, alltså det är ju riktiga fjortisfyllor hon har numera där hon knappt kan prata och verkar tycka hon själv är jätterolig. Jag förstår att Roomis blir galen, jag hade aldrig orkat med 5 minuter runt henne men han har valt det själv och vet att hon är full varje dag så då får han stå sitt kast utan att boxa på henne. Jag hade nog själv haft svårt att inte brinna av, men det finns så många andra sätt att vara arg utan att det innefattar våld.

Hade det varit en engångshändelse hade man kunnat skratta bort fyllevideos men det här är inte kul någonstans, det är bara äckligt och pinsamt. Att hon väljer att visa upp sig på Tiktok i det tillståndet gång på gång och tycker själv hon är allt från smart, rolig till sexig. Usch.
Blir det någonsin en dag när hon nyktrar till och börjar återgå till normalt mentalt stadie undrar jag hur mycket ångest hon får över såna här videos - om det nu blir en sån dag. Hon förstör sin framtid och möjligheter till att få jobb när hon förevigar allt hon gör.

Om hon hade tyckt det vore något att skämmas över, borde hon då inte radera det hon lagt upp? Det gör hon ju aldrig.
Citera
2025-06-04, 11:43
Medlem
Vad tror ni Pia har för hållhake på Rooomis som gör att han inte bara packar ryggsäcken och drar?
Sex? Nja, hur kul är det att nykter ha sex med en kanonfull kvinna som ångar av alkohol?
Pia tar hand om hemmet? Nä hon kan ju inte ens fixa en lunchmacka själv och har saker som "snuskbord" där hon bor.
Han vill frälsa henne? Kanske.
Pengar? Pia verkar jävligt snål i många avseenden, men kan plötsligt köpa svindyrt smink och slänga bort 12 000 på Hostel hon inte bor på. Mycket möjligt att hon köper Rooomis tjärlek?
Citera
2025-06-04, 11:57
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad tror ni Pia har för hållhake på Rooomis som gör att han inte bara packar ryggsäcken och drar?
Sex? Nja, hur kul är det att nykter ha sex med en kanonfull kvinna som ångar av alkohol?
Pia tar hand om hemmet? Nä hon kan ju inte ens fixa en lunchmacka själv och har saker som "snuskbord" där hon bor.
Han vill frälsa henne? Kanske.
Pengar? Pia verkar jävligt snål i många avseenden, men kan plötsligt köpa svindyrt smink och slänga bort 12 000 på Hostel hon inte bor på. Mycket möjligt att hon köper Rooomis tjärlek?

Ökar hans chanser att få förlängt uppehållstillstånd här, om han har en fast relation???
Kanske helidiotiskt tänk, men vet inget om hur det funkar..

Hans tillfälliga uppehållstillstånd löper ju ut den 10/6, enligt vad Pia tidigare sagt.
Det är nästa vecka, men inte ett ord om det nu.
Citera
2025-06-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
En liten fundering jag har som jag vill dela. Vad är det som gör att vi här i tråden ser Pia som ett misshandlat offer?

Hur illa ska hon få bete sig innan man anser att roomisen är det misshandlade offret? För det ansåg vi när hon härjade med Hassan.

Jag kan vara helt fel ute, men jag vill gärna höra era tankar. Gärna från er som varit med i tråden sen tiden innan Hassan.

Det finns kvinnor som är svin emot sin omgivning. Ofta alkoholiserade narcissister. Men män anses vara starkare, och därför blir kvinnan automatiskt offret.

Hassan var den som tog all skit från henne i det förhållandet, vi fick aldrig bekräftat att han gjort något mot henne utan bara det hon gjorde mot honom = han var ett offer.

I det här fallet har nya killen slagit henne, vilket är brottsligt och gör henne till ett offer för just misshandel. Inte offer i någon annan situation. Har hon slagit honom är han också utsatt, det vet vi inte än. Vi vet bara om slagen mot Pia nu och det är inte okej att misshandla någon oavsett vem. Sen är hon elak och jobbig som satan så man tycker synd om alla i hennes närhet, och jag förstår Roomis blir galen men han visste hur hon är och valde själv att flytta in med henne. Då får man stå sitt kast utan att ta till nävarna. Han kan lämna istället om han blir vansinnig, istället för att vara kvar och slåss.
Citera
2025-06-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ökar hans chanser att få förlängt uppehållstillstånd här, om han har en fast relation???
Kanske helidiotiskt tänk, men vet inget om hur det funkar..

Hans tillfälliga uppehållstillstånd löper ju ut den 10/6, enligt vad Pia tidigare sagt.
Det är nästa vecka, men inte ett ord om det nu.
Det är nog mycket otroligt att en relation ökar chansen till uppehållstillstånd, inte ens ett äktenskap ger ju någon som helst garanti till det.
Citera
2025-06-04, 12:42
Avslutad
Citat:
Hassan var den som tog all skit från henne i det förhållandet, vi fick aldrig bekräftat att han gjort något mot henne utan bara det hon gjorde mot honom = han var ett offer.

I det här fallet har nya killen slagit henne, vilket är brottsligt och gör henne till ett offer för just misshandel. Inte offer i någon annan situation. Har hon slagit honom är han också utsatt, det vet vi inte än. Vi vet bara om slagen mot Pia nu och det är inte okej att misshandla någon oavsett vem. Sen är hon elak och jobbig som satan så man tycker synd om alla i hennes närhet, och jag förstår Roomis blir galen men han visste hur hon är och valde själv att flytta in med henne. Då får man stå sitt kast utan att ta till nävarna. Han kan lämna istället om han blir vansinnig, istället för att vara kvar och slåss.

Att hon säger att han slagit henne är för mig ett väldigt vagt ”bevis”. Vi vet att Pia väldigt sällan (om en någonsin) är trovärdig i det hon säger. Säger en sak kan man nästan direkt veta att situationen är exakt tvärtom.
För det är så hon fungerar. Hela tiden! Påminn mig gärna om jag förträngt ett tillfälle där hon varit trovärdig.

Ja han kan välja att flytta och förmodligen sova utomhus, och är det inte det vi ser väldigt ofta? Hur han håller sig undan. Han är ju aldrig där. Och dom få gånger han är det så blir det kaos.

Att han håller sig till henne pga pengarna tror jag vi kan konstatera. Hon har lixom inget annat fördelaktigt att erbjuda. En kvinna som inte är kapabel att ta han om sina barn är inte värt mycket i en mans ögon.
Ännu mindre i en muslims ögon.
Han har förmodligen ingen annanstans att ta vägen och därför försöker han ha en säng att sova i emellanåt. Säger inte att det är rätt men ganska förståeligt för en hemlös som hotas med utvisning.
Citera
2025-06-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Att hon säger att han slagit henne är för mig ett väldigt vagt ”bevis”. Vi vet att Pia väldigt sällan (om en någonsin) är trovärdig i det hon säger. Säger en sak kan man nästan direkt veta att situationen är exakt tvärtom.
För det är så hon fungerar. Hela tiden! Påminn mig gärna om jag förträngt ett tillfälle där hon varit trovärdig.

Ja han kan välja att flytta och förmodligen sova utomhus, och är det inte det vi ser väldigt ofta? Hur han håller sig undan. Han är ju aldrig där. Och dom få gånger han är det så blir det kaos.

Att han håller sig till henne pga pengarna tror jag vi kan konstatera. Hon har lixom inget annat fördelaktigt att erbjuda. En kvinna som inte är kapabel att ta han om sina barn är inte värt mycket i en mans ögon.
Ännu mindre i en muslims ögon.
Han har förmodligen ingen annanstans att ta vägen och därför försöker han ha en säng att sova i emellanåt. Säger inte att det är rätt men ganska förståeligt för en hemlös som hotas med utvisning.

Jag tror det kan vara fördelaktigt för honom med sambo inför utvisningsbeslutet, blir inte chockad om de är förlovade innan helgen. Det är bara en vecka kvar tills uppehållstillståndet går ut. Han greppar nog alla halmstrån han kan nu den sista tiden. Han är kristen, inte muslim - men jag tror inte det gör henne värd mer i hans ögon. Han var väl desperat och tog vad som helst som skulle kunna öka hans chanser att stanna i landet.
Citera
2025-06-04, 12:57
Medlem
Jag har följt denna tråden länge men har aldrig skrivit något på flashback tidigare. Innan jag börja skriva mer så undrar jag:

Är jag helt anonym om här om jag börjar skriva?

Vet inte riktigt hur det fungerar 😅
Citera
2025-06-04, 13:12
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Jag såg precis nu Pia's senaste story...

Väldigt obehaglig...
Jag håller med om att det nu har gått väldigt fort utför med både utseende och beteende...

Det där var svårt att se till slutet...
Citera
2025-06-04, 13:15
Medlem
Citat:

Pia har skrivit i kommentarerna under samtliga av hennes senaste videos att dom slår varandra. Inte att enbart hon blir slagen, så jag tar mig friheten att tro att han varit fysisk mot henne i självförsvar.
Citera
2025-06-04, 13:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella2
Jag har följt denna tråden länge men har aldrig skrivit något på flashback tidigare. Innan jag börja skriva mer så undrar jag:

Är jag helt anonym om här om jag börjar skriva?

Vet inte riktigt hur det fungerar 😅

Du bestämmer själv vad du skriver, och inte skriver om dig själv.
Citera
2025-06-04, 13:33
Medlem
MaeWests avatar
En fullblodsnarcissist, som nu, i mina ögon Pia Pissfitta är, gör allt för att få "allt" att handla om hen.

Pia gör "content" på det mesta, som hon anser gagnar hennes sak. Hon ljuger, hittar på, förvränger. Hon njuter av uppmärksamheten, hon är någon!

Personligen är min åsikt den, att Pia gör "allt" för att få folk att hooka upp på henne. Hon slåss, hon super, hon knullar, hon vrålar, hon yrar, hon jävlas. Hon skiter i sin personliga hygien, hon rycker på axlarna åt ruttnande tänder, flottigt hår och uteblivna matvanor.

Hon ger folket det folket vill ha! Och det Pia själv vill ha!

Herr Kriminell såg pengar, Pia såg en villig hingst. Herr kriminell får inga pengar, Pia får kuk! Vem är det som lurar vem? Typ...

Nepp...Pia Knäckehäxa är ingen raketforskare, däremot en jävel på att få sprutt på folk!

Så..jag inväntar nästa drag från hennes sida i syftet att hålla sin gryta kokande!
Och...hon kommer undan med en jävla massa skit hon gör, som en karl definitivt hade torskat på för länge sedan! Som hennes tendens att utsätta folk för sexuella övergrepp, förtal av de hon ogillar och så dessa överfall på nu Herr kriminell som är på gränsen till misshandel.

Jojo...kvinnor kan! Krafs-krafs i håret , ah, åh och asså...

Senast redigerad av MaeWest 2025-06-04 kl. 13:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in