2025-06-03, 13:42
Medlem
Någon som vet om Glenn har gått vidare i livet och har en fungerande tillvaro? Jag vill minnas att det var ett eller två fingertoppar som gjorde att han fälldes för våldtäkt. I övrigt så var det en märklig händelse, men röka cigarett på balkongen och sen in i sovrummet igen.

Har Glenn någonsin varit med i media efter detta? Jag har glömt hur fupen var/är men oavsett så tror jag att Glenn ångrar att han blev kå* och ville ligga med tjejen. Henne har jag inte heller sett i media efter detta. Grund och botten en händelse som alla 3 inblandade ångrar, förresten 2 för frugan låg ju och sov!!
Citera
2025-06-03, 15:38
Moderator
Trixtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Någon som vet om Glenn har gått vidare i livet och har en fungerande tillvaro? Jag vill minnas att det var ett eller två fingertoppar som gjorde att han fälldes för våldtäkt. I övrigt så var det en märklig händelse, men röka cigarett på balkongen och sen in i sovrummet igen.

Har Glenn någonsin varit med i media efter detta? Jag har glömt hur fupen var/är men oavsett så tror jag att Glenn ångrar att han blev kå* och ville ligga med tjejen. Henne har jag inte heller sett i media efter detta. Grund och botten en händelse som alla 3 inblandade ångrar, förresten 2 för frugan låg ju och sov!!

Han bor ihop med en man född 1994 sedan några månader tillbaka. Han kanske har kommit ut ur garderoben? (Det kan förstås finnas andra skäl till att bo ihop. Dålig ekonomi eller nåt.)
Citera
2025-06-03, 15:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Tjejen tog pengarna och stack till Australien. Många i tråden verkar tro att man gör vad som helst för att stämma någon på 100,000 kronor eller vad hon fick? Det är för övrigt väldigt olika hur folk reagerar på en våldtäkt. En del hamnar i chock, andra blir hysteriska. Den här tjejen verkade mer bida sin tid tills hon kunde fly från lägenheten. Sedan var det väl droger iblandade också? De var kanske fortfarande höga och borta? Hon blev senare hämtad av sin mamma om jag minns rätt. Men vad gör exfrun idag? Någon som vet?

Citat:
Ursprungligen postat av Trixton
Han bor ihop med en man född 1994 sedan några månader tillbaka. Han kanske har kommit ut ur garderoben? (Det kan förstås finnas andra skäl till att bo ihop. Dålig ekonomi eller nåt.)
Det kan inte vara hans son då? Om han har en son?
Citera
2025-06-03, 16:30
Moderator
Trixtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Av namnet att döma så har de båda herrarna inte samma etniska bakgrund. Det kan inte vara helt vanligt att en 65-årig och en 31-årig man flyttar ihop.
Citera
2025-06-04, 17:14
Medlem
Ja exfrun kom undan utan problem och var hon inte med på något vis så är det okej. Ja vilken röra och förstörda liv för bägge två kan man väl säga! Jag har aldrig provat kokain så jag vet inte om det är en sexdrog, ser nu det ni skriver att han har flyttat nyligen, teoretiskt hans son! Men det känns inte så och efternamnet! Jag hoppas att bägge två Glenn och tjejen kan leva ett normalt liv. Så jäkla onödigt allting..
Citera
2025-06-04, 23:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Av namnet att döma så har de båda herrarna inte samma etniska bakgrund. Det kan inte vara helt vanligt att en 65-årig och en 31-årig man flyttar ihop.
Nej, det är inte så vanligt. Jag tänkte först att Glenn kanske flyttat ihop med någon dam och hyr ut sin lägenhet till den här killen? Men såg nu att Glenn flyttade in där vid årsskiftet och killen strax efter, så det verkar ju märkligt rent logistiskt.
Glenn har dessutom bytt efternamn. Han heter Magnusson nu. Killen som flyttade in jobbar som försäkringsagent, men googlar man på hans namn ser det ur som att han spelat fotboll med Brommapojkarna. Han är visst 32 nu, så han kanske lagt av med fotbollen. Men det är väl inte otänkbart att det är hans son heller, trots efternamnet? Glenn har väl inte gift sig med alla han satt på?
Citera
2025-06-05, 01:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Tjejen tog pengarna och stack till Australien. Många i tråden verkar tro att man gör vad som helst för att stämma någon på 100,000 kronor eller vad hon fick? Det är för övrigt väldigt olika hur folk reagerar på en våldtäkt. En del hamnar i chock, andra blir hysteriska. Den här tjejen verkade mer bida sin tid tills hon kunde fly från lägenheten. Sedan var det väl droger iblandade också? De var kanske fortfarande höga och borta? Hon blev senare hämtad av sin mamma om jag minns rätt. Men vad gör exfrun idag? Någon som vet?

Vad exfrun gör idag är tämligen ointressant men kvinnan som stack till Australien är väl samma person som i den här tråden?

(FB) "Mästerkocken"-deltagare fast för kokain
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-06-05 kl. 01:52. Anledning: Tillägg
Citera
2025-06-08, 01:05
Moderator
Trixtons avatar
Citat:
Nej, det är inte så vanligt. Jag tänkte först att Glenn kanske flyttat ihop med någon dam och hyr ut sin lägenhet till den här killen? Men såg nu att Glenn flyttade in där vid årsskiftet och killen strax efter, så det verkar ju märkligt rent logistiskt.
Glenn har dessutom bytt efternamn. Han heter Magnusson nu. Killen som flyttade in jobbar som försäkringsagent, men googlar man på hans namn ser det ur som att han spelat fotboll med Brommapojkarna. Han är visst 32 nu, så han kanske lagt av med fotbollen. Men det är väl inte otänkbart att det är hans son heller, trots efternamnet? Glenn har väl inte gift sig med alla han satt på?

Det är väl inte otänkbart att det är far och son som har valt att flytta ihop, även om det också verkar konstigt. Vilken 32-åring vill flytta ihop med sin pensionerade far?
Citera
2025-06-08, 12:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Det är väl inte otänkbart att det är far och son som har valt att flytta ihop, även om det också verkar konstigt. Vilken 32-åring vill flytta ihop med sin pensionerade far?
I dagens Sverige, eller i Stockholm i alla fall, är det inte ovanligt med vuxna barn som bor med sina föräldrar. Glenn verkar det ju inte gå någon nöd på, även om han inte bor så stort kanske. Sonen kanske blev oväntat ungkarl och bor där tillfälligt. Verkar troligt.
Citera
2025-06-08, 17:59
Medlem
Citat:
I dagens Sverige, eller i Stockholm i alla fall, är det inte ovanligt med vuxna barn som bor med sina föräldrar. Glenn verkar det ju inte gå någon nöd på, även om han inte bor så stort kanske. Sonen kanske blev oväntat ungkarl och bor där tillfälligt. Verkar troligt.

Råkade se att väninnas 35-årige son är skriven i mammans tvåa på 48 kvm. Han bor i universitetsstad, många mil från modern, i andra hand här och där. Inte helt lagligt att inte skriva sig där man "intar sin dygnsvila" - praktiskt när det gäller att få sin post.
Citera
2025-06-30, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Jepp, du har rätt, eller inte.

Bollkalle våldtar Kokainprinsessan, därefter går de ut på balkongen och röker tillsammans i vänners goda lag, sen går båda in igen och Bollkalle fortsätter våldtäkten, sen lägger JB sej och sover, lämnar ej lägenheten trots att hon ska ha blivit våldtagen två ggr.

Nej, detta har Kokainprinsessan tillsammans med sin moder kokat ihop i efterhand, de såg dollartecken överallt och gick all in. Även helt övertygad om att det tänkta målet för Bollkalle och MA var en trekant med JB.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vad exfrun gör idag är tämligen ointressant men kvinnan som stack till Australien är väl samma person som i den här tråden?

(FB) "Mästerkocken"-deltagare fast för kokain

Som du skriver så har Kokainprinsessan lämnat Sverige för Australien, däremot finns hennes "hjärna" bakom stämningen kvar på Västkusten (hennes mor).

Att Bollkalle blev dömd för detta är fullständigt sinnesjukt, sen att han med sitt ex även är/var Kolatorsk är en annan historia.
Citera
2025-09-03, 02:36
Medlem
Citat:

Citat:

Han har en son i samma ålder men han heter något helt annat och har också kvar efternamnet. Om han har fler barn än den grabben vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in