När jag läser artikeln dyker bilden på Boxer-Robert upp (minns inte vad han heter på riktigt). En glad driftig och pigg prick. Trist om han har problem, annars bryr jag mig föga...
Personen som tagit kola ska ju ha gjort det i Västra Götaland, så antar att det skett i typ Göteborg. Därför går min gissning (ren spekulation) att det är han fiskpojken med brillor som torskade i finalen mot asiaten för något år sedan.
När jag läser artikeln dyker bilden på Boxer-Robert upp (minns inte vad han heter på riktigt). En glad driftig och pigg prick. Trist om han har problem, annars bryr jag mig föga...
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Personen som tagit kola ska ju ha gjort det i Västra Götaland, så antar att det skett i typ Göteborg. Därför går min gissning (ren spekulation) att det är han fiskpojken med brillor som torskade i finalen mot asiaten för något år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Låter som om ni båda menar Carl Bodin Svensk.
Jag tänkte på honom men han bor och är verksam i Lund.
Eftersom det skall vara en deltagare från 2011, och den personen skall vara från västkusten, så måste det var Björn Spak, för han är den enda som är därifrån den säsongen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!