2009-07-22, 03:00
Bannlyst
Snarare Vaseline som har gjort tråden
Citera
2009-07-22, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Att suga kuk är ju riktigt trevligt! Allra helst en omskuren, så jag slipper den där lite sladdriga förhuden innan den blivit riktigt hård. Gärna också en som inte är för så förbenat lång, så att den går att ta hela vägen ner innan mina halvkänsliga kräkreflexer reagerar. Sen får det gärna vara rakat också, så att pungslickning och vidare ännu längre bak inte slutar i att tungan trasslar in sig i djungel.

Det enda jag verkligen inte klarar av är att ta den ass-to-mouth. Lite konstigt med tanke på att jag inte har några som helst probs att slicka honom så långt in i anus en spetsad tunga bara kan nå

ja iallafall något som vi kan tacka profeten för!
Citera
2009-11-16, 06:36
Medlem
o.0s avatar
Känns som att alla tjejer bara hoppar rakt ner och börjar suga av en, och när dom sen frågar ifall man vill slicka fitta och man svarar ärligt så blir dom helt jävla upprörda, det är ju för fan inte samma samma sak om dom gillar det

nej traditionellt sex, öppna och svälj ska det vara!
Citera
2024-08-02, 19:17
Medlem
Sex handlar om att ge och ta njutning. Jag tycker om att suga kuk och sväljer gärna sats. Förutsätter dock att killen/killarna gör skönt för mig.
Citera
2024-08-14, 00:08
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Älskar det. Att få det. Nästan skönare än ett mediokert knull. Det är ren exklusiv konst
Citera
2025-05-23, 07:00
Medlem
Älskar det. Spärman vill jag ha i munnen så ofta det bara går.
Citera
2025-06-02, 17:39
Medlem
Astråkigt. Och ännu tråkigare om han försöker slicka. Får fejka för att få honom att sluta.
Efter destruktivt förhållningssätt till sex är jag så trött på allt vad män kräver. Vi kvinnor är människor!
Citera
2025-06-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
det där med att alla verkar tycka att fitta smakar gott. kan det vara så att dom är rädda för att meddela omvärlden om att deras flicka inte är "fräsh" därnere?
fitta smakar inte gott. men det är trevligt!

Sperma smakar inte heller särskilt gott. Vidrigt
Citera
2025-06-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plitfan
Ge Drina lite slack för fan grabbar!

Jag har väldigt svårt att ta en tjej på allvar om hon säger att det är skönare för henne att ge oralsex än att få det. Det är fysiologiskt omöjligt. Med det vill jag inte säga att jag inte gillar att ge/få oralsex, men det är ju alltid skönare att få det än att ge det.
Att slicka fitta smakar ju inte heller speciellt gott - utan att säga att det är äckligt. Man gör det och det är upphetsande i situationen men objektivt sätt så är det ganska grisigt och jag gissar att det samma gäller kuksugning.

Alla flashbackonanister som på allvar sitter och skriver att det "smakar gott" att slurpa i sig sin flickväns safter är inte friska i huvudet. Antingen har de aldrig slickat fitta eller så har de bestämt sig för att det "ska" vara så av någon löjlig anledning.

Ifall det vore "gott" att slicka fitta/suga kuk så skulle det ha funnits en dryck som smakade slidsekret/sperma, något man kunde köpa när man kände sig sugen.

Självklart uppskattar jag en tjej som sväljer, men jag skulle aldrig kräva det av henne och jag förstår absolut ifall någon tycker det är äckligt.

Precis son du säger! Kuk smakar fan inte gott och inte sperman heller. Man har ju hela livet fått höra att kvinnors kön är äckligt. Så därför vägrar jag att bli slickad. Kanske går jag miste om något. Jag vet inte. Men aldrig att jag förnedrar mig själv så mycket. .
Citera
2025-06-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
källa på det tack.

Jo, men det kan det nog vara för vissa ska du se, har frugan inte tvättat sig sen sist?

ELLER så kan det kankse, jag säger kankse, vara så att folk tycker olika än dig. Vissa tycker om blodpudding, andra inte. så håll käften om vad som är "friskt" att tycka är gott och inte.

ELLER så slickar du fitta när du är sugen och suger kuk när du är sugen, eller frugan kankse vrångar?

BS, du vill att tjejen som suger av dig ska svälja, du vågar bara inte säga det till henne din veka krake.

Det är vidrigt att svälja den äckliga illasmakande sörjan. Gjorde det när jag var yngre för att jag trodde att man måste. Aldrig i mitt liv att jag gör det nu. Så jävla vidrigt!
Citera
2025-06-03, 03:23
Medlem
loooser123s avatar
Smaken är alltid delad. En av mina före detta flickvänner tyckte det var gott, men det gör ju inte alla.
Citera
2025-06-03, 07:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Sperma smakar inte heller särskilt gott. Vidrigt

Folk som tycker det är gott är förmodligen porrskadade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in