2025-06-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemorkarbry
Sickan? Eller vilken sida tillhör han?
Sickan va bra gissning
Citera
2025-06-03, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wibbez92
Det är inte G1ocatore! Han blev frisläppt från häktet på eftermiddagen dagen efter mordet!

Han blev släppt innan! Men det var "Rapofsweden" som la ut bilden den 20e dagen efter!

Om du har filmen kvar när Gaboro blir skjuten spola sakta och kolla extra noggrant på vapnet i videon sedan kolla du på denna bild som G1ocatore la ut på sin Instagram EXAKT SAMMA VAPEN som videon på när Gaboro skjuts.
https://www.instagram.com/p/DI1PbgJN...53ZWVoajB6NXF1
Citera
2025-06-03, 01:02
Medlem
Remixizs avatar
G1ocatore själv la ut bilden den 20e. Finns det några bevis att han blivit släppt tidigare?

Sen tycker jag personligen inte pistolen som han postar senare alls liknar vapnet i morvideon.

Lär ju komma ut ganska snabbt om det är han eller någon annan känd rappare.
Citera
2025-06-03, 01:45
Medlem
Boys n girls,

Även om jag själv vill tro att det är G1o, det är ej han..

Han blev släppt ba några dagar innan alternativ dagen efter enligt hans instagram,

Krimfup säger att dem hittade bevis pga en annan åtal, hur kan dem ha hittat bevis liksom, killen satt ju häktad och under häktningen så blev personen skjuten.. så hur kan man på samma ” fup ” eller en beslagtagen telefon hitta saker om ett brott..

Jag antar fortfarande på Mogglan, eller sickan nu haha
Citera
2025-06-03, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oviksbo94
Han blev släppt innan! Men det var "Rapofsweden" som la ut bilden den 20e dagen efter!

Om du har filmen kvar när Gaboro blir skjuten spola sakta och kolla extra noggrant på vapnet i videon sedan kolla du på denna bild som G1ocatore la ut på sin Instagram EXAKT SAMMA VAPEN som videon på när Gaboro skjuts.
https://www.instagram.com/p/DI1PbgJN...53ZWVoajB6NXF1
De omöjligt samma. Så dum e han nt
Citera
2025-06-03, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidee127
Boys n girls,

Även om jag själv vill tro att det är G1o, det är ej han..

Han blev släppt ba några dagar innan alternativ dagen efter enligt hans instagram,

Krimfup säger att dem hittade bevis pga en annan åtal, hur kan dem ha hittat bevis liksom, killen satt ju häktad och under häktningen så blev personen skjuten.. så hur kan man på samma ” fup ” eller en beslagtagen telefon hitta saker om ett brott..

Jag antar fortfarande på Mogglan, eller sickan nu haha
Mowgli skulle aldrig utföra de sj
Citera
2025-06-03, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
G1ocatore själv la ut bilden den 20e. Finns det några bevis att han blivit släppt tidigare?

Sen tycker jag personligen inte pistolen som han postar senare alls liknar vapnet i morvideon.

Lär ju komma ut ganska snabbt om det är han eller någon annan känd rappare.

håller faktiskt med var inte så likt vapen men inte långt ifrån, undra vem de kan vara😅 Men G1 bruka vara rätt aktiv på tiktok men varit tyst nu men ja ska int spekulera mer lär väl komma ut tillslut

https://youtube.com/shorts/tN-bk1KrB...7QFCjiZXj0omhk
Citera
2025-06-03, 04:25
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Sickan va bra gissning
"Den som syns minst är aktivast" haha nej han är ju inte ens brottsdömd Sickan och folk tror han klipper folk.

Avskriv honom i tråden flashbackpoliser.
Citera
2025-06-03, 04:42
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Många underskattar Markoolio tror det var han som klippte för att sätta alla på plats. Fråga Ken.
Citera
2025-06-03, 06:19
Medlem
Många gissar G1, vart e han nu och kan nån få tag på han? Annars får man väl ringa och efterlysa grabben. Som alla tjejer gör när de tror sin på pojkvän e häktad
Citera
2025-06-03, 07:53
Medlem
Herre fortfarande ingen som vet ?
Citera
2025-06-03, 08:52
Medlem
Pratar vi om sickan från vårby?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto