Det är inte G1ocatore! Han blev frisläppt från häktet på eftermiddagen dagen efter mordet!
Han blev släppt innan! Men det var "Rapofsweden" som la ut bilden den 20e dagen efter!
Om du har filmen kvar när Gaboro blir skjuten spola sakta och kolla extra noggrant på vapnet i videon sedan kolla du på denna bild som G1ocatore la ut på sin Instagram EXAKT SAMMA VAPEN som videon på när Gaboro skjuts. https://www.instagram.com/p/DI1PbgJN...53ZWVoajB6NXF1
Även om jag själv vill tro att det är G1o, det är ej han..
Han blev släppt ba några dagar innan alternativ dagen efter enligt hans instagram,
Krimfup säger att dem hittade bevis pga en annan åtal, hur kan dem ha hittat bevis liksom, killen satt ju häktad och under häktningen så blev personen skjuten.. så hur kan man på samma ” fup ” eller en beslagtagen telefon hitta saker om ett brott..
Jag antar fortfarande på Mogglan, eller sickan nu haha
Han blev släppt innan! Men det var "Rapofsweden" som la ut bilden den 20e dagen efter!
Om du har filmen kvar när Gaboro blir skjuten spola sakta och kolla extra noggrant på vapnet i videon sedan kolla du på denna bild som G1ocatore la ut på sin Instagram EXAKT SAMMA VAPEN som videon på när Gaboro skjuts. https://www.instagram.com/p/DI1PbgJN...53ZWVoajB6NXF1
Även om jag själv vill tro att det är G1o, det är ej han..
Han blev släppt ba några dagar innan alternativ dagen efter enligt hans instagram,
Krimfup säger att dem hittade bevis pga en annan åtal, hur kan dem ha hittat bevis liksom, killen satt ju häktad och under häktningen så blev personen skjuten.. så hur kan man på samma ” fup ” eller en beslagtagen telefon hitta saker om ett brott..
Jag antar fortfarande på Mogglan, eller sickan nu haha
G1ocatore själv la ut bilden den 20e. Finns det några bevis att han blivit släppt tidigare?
Sen tycker jag personligen inte pistolen som han postar senare alls liknar vapnet i morvideon.
Lär ju komma ut ganska snabbt om det är han eller någon annan känd rappare.
håller faktiskt med var inte så likt vapen men inte långt ifrån, undra vem de kan vara😅 Men G1 bruka vara rätt aktiv på tiktok men varit tyst nu men ja ska int spekulera mer lär väl komma ut tillslut
Många gissar G1, vart e han nu och kan nån få tag på han? Annars får man väl ringa och efterlysa grabben. Som alla tjejer gör när de tror sin på pojkvän e häktad
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!