2025-05-31, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Coffe fick väl sitt märke efter High Chaparal o då var han ju inte ens fullvärdig.

De va ju en kompis till Vice presidenten i OG senare Alexander Ivanovic. Han sjöng ju ut värre än en kanariefågel men lyckades ju bli VC ändå och mörda en pensionär ( fel person ) i dag helt bortglömd av OG och sitter på livstid ?

Stackars sinnesslöe Alexander 😕

Ja Coffe fick sitt märke då han var prospect i Hells Angels!! Han blev fullvärdig medlem året efter..

Jag tror som andra skrivit att Blancos Filthy Few beror på Coffe..
Citera
2025-06-01, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Vad hände?

Ja det är som du har skrivit tidigare, det är vad och vem som inte finns med som är intressant..

Inget i fupen som talat för annat än att polisen var på rätt plats vid rätt tillfälle och jag tror inte på tillfälligheter!

Kärleks brevet som Jamal försökte smuggla ut till Andreas sa mycket.
Så varför togs inte Andreas in på förhör?
Övergrepp i rättsak kanske inte håller men ett förhör hade polisen ialla fall kunnat unna sig.
Men inte nu heller?

Rätta mig gärna om jag har fel och är helt ute och cyklar!
Citera
2025-06-01, 01:07
Medlem
[quote=Jazzfunk|92058203]
Ja Coffe fick sitt märke då han var prospect i Hells Angels!! Han blev fullvärdig medlem året efter..

Jag tror som andra skrivit att Blancos Filthy Few beror på Coffe..

Eller så stämmer hans egna förklaring till märkets betydelse och det kan ju bara någon inom klubben svara på om det är sant eller inte.

Coffe var hatad av många men inte många skulle kunna få han att försvinna. Passande dock att han försvann så snabbt efter att han blev out och att HA redan hade ögonen på sig för Linus mord
Modigt om det var dem och riskfyllt.
Citera
2025-06-01, 09:06
Medlem
Vilka av medlemmarna i sverige bär filthy few?
Citera
2025-06-01, 14:27
Avslutad
Citat:
Coffe fick väl sitt märke efter High Chaparal o då var han ju inte ens fullvärdig.

jo alltså han fick det i samma veva, men jag tror fortfarande inte det var på grund av high chaparall, snubben han knivade hade ju inga kända kopplingar till organiserad brottslighet så att det skedde på klubbens uppdrag, eller att han försvarade klubben låter konstigt
Citera
2025-06-01, 17:08
Medlem
Citat:

De va ju en kompis till Vice presidenten i OG senare Alexander Ivanovic. Han sjöng ju ut värre än en kanariefågel men lyckades ju bli VC ändå och mörda en pensionär ( fel person ) i dag helt bortglömd av OG och sitter på livstid ?

Stackars sinnesslöe Alexander 😕

Coffe fick Filthy Few som full rygg, inte Mc Sweden.
En prospect kan aldrig bära en FF patch.
Däremot kan en fullvärdig medlem få patchen RETROAKTIVT för hans handlingar han gjorde under prospect och hangaround tiden.
Citera
2025-06-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Coffe fick Filthy Few som full rygg, inte Mc Sweden.
En prospect kan aldrig bära en FF patch.
Däremot kan en fullvärdig medlem få patchen RETROAKTIVT för hans handlingar han gjorde under prospect och hangaround tiden.

Vad var egentligen upprinnelsen till incidenten på High Chaparal? Vad var "beefen" om, och vem var BO? Var det en ensam GM (ev denne 'Coffe'), eller var det flera i det uppkomna bråket?
Citera
2025-06-02, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Vad var egentligen upprinnelsen till incidenten på High Chaparal? Vad var "beefen" om, och vem var BO? Var det en ensam GM (ev denne 'Coffe'), eller var det flera i det uppkomna bråket?

BO heter Mikael Karlsson och han var knappast en bra människa, finns många som kan vittna om det, men han höll inte på med organiserad brottslighet. Han och några andra kom med bil in High Chaparall campingen där HA höll till, Coffe sneade och högg ihjäl han. Enligt vittnen ska hela incidenten hänt extremt snabbt
Citera
2025-06-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
BO heter Mikael Karlsson och han var knappast en bra människa, finns många som kan vittna om det, men han höll inte på med organiserad brottslighet. Han och några andra kom med bil in High Chaparall campingen där HA höll till, Coffe sneade och högg ihjäl han. Enligt vittnen ska hela incidenten hänt extremt snabbt
Mmm nästan så!
Mikael med sällskap åkte intill HA:s camp, och den tuffa tattaren Mikael satte upp en stor käft och skrek en massa skit för att tuffa sig inför de andra i bilen, sedan kastade han en ölburk mot HA folket!
Mikael var ett jävla svin, finns en tråd om honom någonstans här i FB, som handlar om all skit han ställde till med, men att han behövde dö, njaa, det var nog inte avsikten heller egentligen, men coffe var ju också ett jävla svin så det blev som det blev!
Har för mig att coffe enbart var med i Crewet då, dvs inte hängig eller propp!
Citera
2025-06-02, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Har för mig att coffe enbart var med i Crewet då, dvs inte hängig eller propp!

coffe var prospect vid tillfället, han fick sin FF senare när han blev fullvärdig medlem
Citera
2025-06-02, 19:41
Medlem
Det var väldigt väntat att samtliga blev friade i Linus fallet!
Ingen kommer någonsin att bli fälld för detta!
Citera
2025-06-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
coffe var prospect vid tillfället, han fick sin FF senare när han blev fullvärdig medlem
Okej
Jag minns nog fel, säger du det så är det väll så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in