2025-06-01, 23:39
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Fick lite info att 621 var tillsammans med en 16 åring förut som han har svårt att släppa taget om

Varför skulle han inte få ha en 16-årig flickvän? Tom en på 15 år är väl ok.

Är det inte Jöns Risberg från BEMANAB förresten? (Apelgrens gamla Blocket-reklam).

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/IMG_5122-1.png
Citera
2025-06-02, 00:09
Medlem
Var jobbade 618?
Citera
2025-06-02, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Varför skulle han inte få ha en 16-årig flickvän? Tom en på 15 år är väl ok.

Få och få. Det är lagligt, men inte okej. Rent av ganska äckligt.
Citera
2025-06-02, 01:58
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:

"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!

Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.

Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.

Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."

Vi får se om hon även raderar detta...

Vi får väl se. I byn är koncensus att han är i a f borta från företaget.
Och givet att någon kan se oerhört olik ut efter rakning bör man i den intellektuella ärlighetens namn åminstone tvivla på korrektheten i identifieringen.
Som kommenterades på den du citerade:

"Du har med mycket stor sannolikhet tagit fel på honom och en annan som är där och jobbar..det är det många som har gjort både innan och efteråt.

Och oavsett vilket så måste alla här förstå att när det kommer till de lagliga aspekter så har inget trätt ikraft och då kan ingen hindra någon att besöka så länge ett eventuellt besöksförbud eller dylikt inte gäller.

För övrigt är det inte heller någon som är där på besök eller inte är involverade i det hela som har rätt att döma någon på föhand heller.

Vi har myndigheter och lagar som får sköta det hela och det är det vi betalar skatt för.

Du får så klart tycka vad du vill så klart.. för det är upp till dig men om du inte är till 1000% säker eller på annat sätt utsatt för något..sprid då inga ryckte eller påstående som kommer att drabba inblandade och anhöriga ..
Detta gäller såklart i alla fall..inte i bara detta.

Tänk bara på hur mycket som ska lösas innan det här blir rätt igen
..om det ens någon gång blir det.

Hus ,hem ,barn, företag...mm..mm.
Skulle jävlar inte själv vilja vara i denna sitts någonsin.

Att man känner sig lurad..jo det kan man säkert göra på mer än ett sätt ..men den som verkligen blivit lurad är ju Anna och pojken som dessutom nu ska tampas med alla efterföljande effekter av misstro, oro, psykisk lidande mm.
Allt är bara så tråkigt.

Visa nu respekt och ödmjukhet för alla drabbade och tänk er för innan man säger något så det inte blir fel eller gör saker mycket värre än det behöver vara."
Citera
2025-06-02, 02:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Få och få. Det är lagligt, men inte okej. Rent av ganska äckligt.

Jag kan tycka det också, även en 18-årig tjej skulle ju vara lite suspekt för en gubbe född ’72. Men varför vill Dumpen förklara för honom att det ”inte är ok”? Det är ju uppenbart ok med sveriges lagstiftare…
Citera
2025-06-02, 02:34
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag fick i alla fall intryck av att han sitter i fängelse nu eftersom han skrev att han skulle gå och säga till att surfen är slut så han kan få wifi.

Får man ha internet/mobil i finkan?
Citera
2025-06-02, 03:31
Medlem
Citat:
Stor clitoris. Också normalt att vara naken för att man ”precis ätit middag”.

Clitoris lol. Hur liten är hans kuk på andra bilden egentligen? syns ju inte!
Citera
2025-06-02, 06:25
Medlem
Citat:
Jag kan tycka det också, även en 18-årig tjej skulle ju vara lite suspekt för en gubbe född ’72. Men varför vill Dumpen förklara för honom att det ”inte är ok”? Det är ju uppenbart ok med sveriges lagstiftare…

Om jag fattar rätt har han kontaktförbud, han skriver om ett kontaktförbud i chatten.
Citera
2025-06-02, 07:04
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
621 fick brons i special olympics Östersund enligt hans tiktok. I och med att 621 bokstavligt talat är efterbliven så får vi utgå från att ex-flickvännen var efterbliven också.
Citera
2025-06-02, 08:16
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#621 fyfan, ännu än toalettrunkare, den håriga minikuken var dessutom inget att hänga i granen.

Tråkigt att det inte blev någon riktig konfrontation.

Vid ett snabbt ögonblick trodde jag först att det var en hund eller katt på bilden han skickade då han låg i sängen så hårig var han. Är nog någonstans i topp 3 när det kommer till pälsbeklädnad, så det kan han ju stoltsera med mitt i allt elände.
Citera
2025-06-02, 09:26
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
621 fick brons i special olympics Östersund enligt hans tiktok. I och med att 621 bokstavligt talat är efterbliven så får vi utgå från att ex-flickvännen var efterbliven också.
Säkert. Om hon nu alls är 16. Han är i alla fall en LSS-boende, tycks det. Undrar varför inte personalen hajat läget och anmält.
Citera
2025-06-02, 09:32
Medlem
Känns som att minst 10 procent av Dumpens fångster (Hassan, kolla upp?) är verifierat efterblivna och 50 procent är overifomierat efterblivna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in