Citat:
Ursprungligen postat av
beautilfulLoser
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:
"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!
Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.
Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.
Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."
Vi får se om hon även raderar detta...
Vi får väl se. I byn är koncensus att han är i a f borta från företaget.
Och givet att någon kan se oerhört olik ut efter rakning bör man i den intellektuella ärlighetens namn åminstone tvivla på korrektheten i identifieringen.
Som kommenterades på den du citerade:
"Du har med mycket stor sannolikhet tagit fel på honom och en annan som är där och jobbar..det är det många som har gjort både innan och efteråt.
Och oavsett vilket så måste alla här förstå att när det kommer till de lagliga aspekter så har inget trätt ikraft och då kan ingen hindra någon att besöka så länge ett eventuellt besöksförbud eller dylikt inte gäller.
För övrigt är det inte heller någon som är där på besök eller inte är involverade i det hela som har rätt att döma någon på föhand heller.
Vi har myndigheter och lagar som får sköta det hela och det är det vi betalar skatt för.
Du får så klart tycka vad du vill så klart.. för det är upp till dig men om du inte är till 1000% säker eller på annat sätt utsatt för något..sprid då inga ryckte eller påstående som kommer att drabba inblandade och anhöriga ..
Detta gäller såklart i alla fall..inte i bara detta.
Tänk bara på hur mycket som ska lösas innan det här blir rätt igen
..om det ens någon gång blir det.
Hus ,hem ,barn, företag...mm..mm.
Skulle jävlar inte själv vilja vara i denna sitts någonsin.
Att man känner sig lurad..jo det kan man säkert göra på mer än ett sätt ..men den som verkligen blivit lurad är ju Anna och pojken som dessutom nu ska tampas med alla efterföljande effekter av misstro, oro, psykisk lidande mm.
Allt är bara så tråkigt.
Visa nu respekt och ödmjukhet för alla drabbade och tänk er för innan man säger något så det inte blir fel eller gör saker mycket värre än det behöver vara."