2025-06-01, 01:58
  #52021
Medlem
Protonic75s avatar
Tycker ändå #620 är ljusår bättre än apvarelsen #619. Men visst har ju #620 gjort sig till riksclown och en värdig medlem i Hall of shame.
Citera
2025-06-01, 04:03
  #52022
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Hur kort är han?

Vet inte riktigt då jag inte träffat människan på ett bra tag, men max 160 cm.


Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Många som pratar om att det blir jobbigt på jobbet, han sa väl i video eller chatt att han är arbetslös?

Han "jobbar" åt Urkraft, vilket är ett kommunalt bolag som ger jobb åt långtidsarbetslösa, en salig blandning av latmaskar, downisar och folk med andra dysfunktionella diagnoser som inte gör att de funkar i vanliga jobb.

Efter att ha scrollat igenom hans facebook har jag hittat att han lider av Ektodermal Dysplasi. Inget som verkar påverka hjärnan, så hans oförmåga att bete sig normalt verkar komma från något annat håll.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ectodermal_dysplasia
__________________
Senast redigerad av Läskig 2025-06-01 kl. 04:10.
Citera
2025-06-01, 10:33
  #52023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Att radera det inlägget tycker jag är väldigt konstigt agerande från hennes sida. Hon hade ju bara kunnat stänga av kommentarerna om hon nu tyckte att det blev "för mycket."

Jag blir å andra sidan riktigt jävla irriterad över det faktum att hon tycks ha varit medveten om hennes mans sjukliga beteende utan att ha agerat - vad det verkar.

#616 har mist alla hans 'rättigheter' i min egna lagbok.

Allt tyder på att man låter det svalna något för att sedan låta allt återgå till "normal" vardag. När man för något år sedan hade lite inbrott i byn där #616 bor så körde folket omkring med laddade bössor i bilarna och hade span på alla "främmande" bilar. Men nu när #616 kommit ut som predatorpedofil så slätar man i byn över detta med att: "Ni vet ju hur #616 är". Att vakta materiella ting är viktigare än att vakta våra barn förstår jag inte. Detta är helt sjukt. Hoppas folket tar sitt förnuft till fånga och driver även honom ur byn.
Citera
2025-06-01, 11:56
  #52024
Medlem
Den andre Youtubern vill inte bli förknippad med sådant beteende. Är väl självklart att klippen stängs ned?
Citera
2025-06-01, 11:59
  #52025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunq10
Den andre Youtubern vill inte bli förknippad med sådant beteende. Är väl självklart att klippen stängs ned?
Den andre youtubern? Kanske uppenbart för dig men inte för alla.
Citera
2025-06-01, 12:26
  #52026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Videoklippen är privatiserade nu

Han har sagt upp kontakten med honom p.g.a detta och vill inte bli förknippad med honom. Är väl inte konstigt?
Citera
2025-06-01, 13:23
  #52027
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
620 bor alltså mellan en skola och ett dagis 🤯
Hittar han på ratsit men aldrig sett människan .
Vilket gym håller han till på ? Kan hoppas på att han inte blir välkommen dit, nån som har koll på var han jobbar ?
Var konfrontationen på Torsgatan?
Citera
2025-06-01, 14:40
  #52028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Vet inte riktigt då jag inte träffat människan på ett bra tag, men max 160 cm.




Han "jobbar" åt Urkraft, vilket är ett kommunalt bolag som ger jobb åt långtidsarbetslösa, en salig blandning av latmaskar, downisar och folk med andra dysfunktionella diagnoser som inte gör att de funkar i vanliga jobb.

Efter att ha scrollat igenom hans facebook har jag hittat att han lider av Ektodermal Dysplasi. Inget som verkar påverka hjärnan, så hans oförmåga att bete sig normalt verkar komma från något annat håll.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ectodermal_dysplasia

Jag ska inte påstå att jag känner honom, men är bekant med en person som umgicks lite med honom för länge sedan (10+ år säkert). Såvitt jag minns så har han en rätt tydlig hjärnskada efter att ha varit inblandad i en bilolycka, Om jag förstår det rätt så har han problem med rätt många aspekter av vardagen, men det är andrahandsuppgifter från en person som inte träffat honom på ett decennium så ta det för vad det är.
Citera
2025-06-01, 15:07
  #52029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butch12421
Allt tyder på att man låter det svalna något för att sedan låta allt återgå till "normal" vardag. När man för något år sedan hade lite inbrott i byn där #616 bor så körde folket omkring med laddade bössor i bilarna och hade span på alla "främmande" bilar. Men nu när #616 kommit ut som predatorpedofil så slätar man i byn över detta med att: "Ni vet ju hur #616 är". Att vakta materiella ting är viktigare än att vakta våra barn förstår jag inte. Detta är helt sjukt. Hoppas folket tar sitt förnuft till fånga och driver även honom ur byn.

Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:

"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!

Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.

Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.

Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."

Vi får se om hon även raderar detta...
Citera
2025-06-01, 15:50
  #52030
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:

"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!

Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.

Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.

Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."

Vi får se om hon även raderar detta...
Det blev varken snaran eller koja i skogen för gäddan. Livet rullar på…
Citera
2025-06-01, 16:10
  #52031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det blev varken snaran eller koja i skogen för gäddan. Livet rullar på…
Förnekelsen hos hustrun till gädda #616 är enorm.
Jag kommer aldrig kunna förstå hur en sån människa resonerar och tänker. Att leva i sin perfekta lilla bubbla och låtsas att allting är normalt - det är fascinerande hur hon gör så, samtidigt som det är så osmakligt.
Citera
2025-06-01, 16:10
  #52032
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Haha, han gjorde ju inte som Hank (292) iaf och skickade bildbevis på bajskorven

Nä det var inte bajs 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in