Citat:
Ursprungligen postat av
Butch12421
Allt tyder på att man låter det svalna något för att sedan låta allt återgå till "normal" vardag. När man för något år sedan hade lite inbrott i byn där #616 bor så körde folket omkring med laddade bössor i bilarna och hade span på alla "främmande" bilar. Men nu när #616 kommit ut som predatorpedofil så slätar man i byn över detta med att: "Ni vet ju hur #616 är". Att vakta materiella ting är viktigare än att vakta våra barn förstår jag inte. Detta är helt sjukt. Hoppas folket tar sitt förnuft till fånga och driver även honom ur byn.
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:
"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!
Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.
Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.
Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."
Vi får se om hon även raderar detta...