Citat:
Ursprungligen postat av
Lyxpotatissallad
Ja jävlar i min lilla låda, alla vänsterattribut man kan tänka sig: ser ut att duscha enbart när det är skottår, har typ en mjölsäck trädd över kepsen, nåt hemmaskrot i underläppen (en kasserad klammer?), hängröv, lönnfet, verbal offerkofta, käftar emot på helt ologiska grunder, förmodligen långtidsbidragstagare, sporadiskt utväxande könshårsskägg - är han en stolthet hos S eller V i Skellefteå?