Ja. Det är galet ointressant.
Men för dem som vill driva linjen att Ciara ör en golddigger förtjänar det ändå att poängteras att båda två kan beskyllas för samma sak.
Utan att det är sant eller betyder något.
Jag förstår inte varför det är så otroligt svartvitt för en del.
Måns är en duktig artist som, helt logiskt, har försökt etablera sig utomlands. Han har nu fastnat eller blivit påkommen med ett missbruk. För honom som för många anses innebär det att relationer trasats sönder.
Att hans försvar är bisarrt är en sak och kan härrröras, troligen, till hans missbruk.
Hans exfru får extremt mycket skit av en del och han av andra.
Jag vidmakthåller dock det jag skrivit tidigare. Genom att Ciara satt en gräns och lämnat så möjliggör hon också att missbruket upphör och att han kommer att tacka henne senare. Eller kunna.
Måns galna stalkers i denna tråd visar dock en annan dimension av kändisskap. Att man kanske lätt omger sig med människor som blint ställer upp på allt man säger. Det är inte heller speciellt bra.
Jag är säker på att Måns kan vara en idiot och en bra människa samtidigt och Ciara likaså.
Människor är liksom sällan endera eller. Men som du skriver man gör sannerligen inte Måns en tjänst genom att visa upp sitt stalkerjag online.
Citat:
Ursprungligen postat av
insekterna
Helt okänd är han inte men han saknar de möjligheter han har till srtisteri och scenframträdanden som han har i Sverige. I UK har han mycket goda relationer och karriärmöjligheter framför allt som låtskrivare och producent.
Huruvida Måns, Ciara eller Ciaras mamma är mest kända i UK är en ickefråga. Ciaras mamma kommer på första plats, sedan kan Ciara och Måns få dela på andraplatsen helt baserat på demografin på de tillfrågade.
Är det också inte helt ointressant vem av dem som skulle vara mest känd? Det säger absolut ingenting och ingen av de kommande besluten som gäller barnen, boende och bodelning bör baseras på någons kändisskap utan bör göras med barnens bästa i åtanke.