2025-06-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Well, blir sällan mer än småsmulor av sådant. Sverige är inte usa. Måns borde agera för sina barns bästa.
Det handlar nog inte övht om pengarna.
Citera
2025-06-01, 09:05
Medlem
Jag känner många britter pga mitt arbete och många resor. Har frågat runt lite. Många känner inte till någon av dem och fler känner till Ciara men många genom hennes mamma.

Vad är ens din poäng ? Har du något liv utöver Måns ???

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Han var programledare året därpå igen. Och gjorde ännu större succé. Därefter ändrade de formatet och han fick andra roller hos BBC.
Han är definitivt mer känd än Ciara i Uk.
Citera
2025-06-01, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det hade jag ingen aning om. Varför fortsatte han inte?

År 2020 var Måns Zelmerlöw aktiv inom musiken och Melodifestivalen. Han var en del av juryn för Australia Decides och uppträdde med en ny singel, "Walk With Me", tillsammans med Dami Im. Han var också med i Melodifestivalen som gästartist och sjöng "Nygammal Vals" tillsammans med Lill Lindfors. Dessutom valdes han in i Melodifestivalens Hall of Fame för sin seger i Eurovision Song Contest 2015.

Tänk att då ha en mindre imponerad fru som han kanske måste bevisa något för och tyvärr då också vara borta från, helt naturligt. Hur många har fått göra julturne med Carola runt om i landet? Hur många Eurovisions följare har inte hon ? Vilken artist hade tackat nej till detta. Är man gift med en artist så är man. Det kan inte vändas mot honom.
Citera
2025-06-01, 09:08
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Han var programledare året därpå igen. Och gjorde ännu större succé. Därefter ändrade de formatet och han fick andra roller hos BBC.
Han är definitivt mer känd än Ciara i Uk.
Det här motsäger det lite:
"Tuffa tiden i England: ”Har varit rätt svårt”
Hemma i Storbritannien lever Måns Zelmerlöw betydligt mer anonymt. Jobberbjudandena duggar inte heller lika tätt som i Sverige. Han berättar att det inte varit superenkelt att skapa sig ett nytt liv i ett nytt land.

– Det har nog varit rätt svårt ändå, säger han.

– Jag tror att det är lite mitt eget fel också i och med att jag har fortsatt jobba så mycket i Sverige och i andra länder. Jag har liksom inte byggt upp något sammanhang i England än.

Samtidigt ser han Storbritannien som sitt främsta hem.

– Jag ser det ju fortfarande som hemma för att min familj är ju där. Men samtidigt ser jag Skåne lika mycket som hemma för det är där jag också väldigt gärna vill bo.

För ett par år sedan köpte Måns och Ciara ett eget sommarhus i Skåne, här tillbringar de hellre än gärna sin lediga tid.

Ni har inga planer på att flytta till Sverige permanent?

– Vi har drömmar kanske, men vi får se, det är nog inte inom en snar framtid i så fall, säger Måns Zelmerlöw och fortsätter:

– Men både jag och Ciara älskar Sverige och skulle gärna vilja bo här någon gång! "
Citera
2025-06-01, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosarioOeste
Jag känner många britter pga mitt arbete och många resor. Har frågat runt lite. Många känner inte till någon av dem och fler känner till Ciara men många genom hennes mamma.

Vad är ens din poäng ? Har du något liv utöver Måns ???
Jag svarade på frågan och det som diskuterades igår ???
Om du inte är ordförande för Hollyoaks fanclub, södra divisionen anno 2006, vilket jag inte tror, så tror jag istället att du ljuger.
Citera
2025-06-01, 09:18
Medlem
Citat:

Med anledning av Måns medverkan i Australia Decides-juryn sjöng Måns sin duett Walk With Me tillsammans med den australiensiska sångaren och ESC-deltagaren Dami Im live på showen och släppte den även som singel den 6 februari 2020.

Det är knappt ett år sedan singeln "Walk with Me" släpptes i Sverige i samband med att Måns och artisten Dotter gjorde ett specialframträdande i Melodifestivalens Andra chansen. När Måns nu fick frågan om att komma till Australien för en medverkan i TV programmet Eurovision Australia Decides, teamar han upp med Australiens finest DAMI IM som artist på låten"Walk with me". I samband med TV framträdandet släpps också singeln digitalt.

Vet inte om han legat på latsidan direkt.
Citera
2025-06-01, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Med tanke på att uk har ett invånarantal på 68 miljoner så skulle jag vilja påstå att intresset är rätt svalt

Men dubbelt så många som Sverige. Man bör de glasögon i livet man bär, det är tydligt det och om någon säger så till artisten kan vem som helst kvävas.
Citera
2025-06-01, 09:21
Medlem
Citat:
För att han inte fick.
Citera
2025-06-01, 09:22
Medlem
Grejen är ju att du får tro precis vad du vill.
Det du gör här är att du gått in så djupt i tråden att du identifierar dig med den ock gör dig till uttolkare av sanningen.

Allt som på något vis går emot din agenda avfärdar du som lögner sida upp och sida ner.

Du får tro exakt vad du vill - men det får andra också göra.

Måns är inte på radarn hos så många engelsmän. Det har ju han själv också varit inne på.

Ciara är mer känd men för att hon dykt upp i små notiser här och där i tidningar. Men hon är inte superkändis och man refererar ofta till hennes mamma som ju fick något slags nytt genomslag under covid.

Citat:
Jag svarade på frågan och det som diskuterades igår ???
Om du inte är ordförande för Hollyoaks fanclub, södra divisionen anno 2006, vilket jag inte tror, så tror jag istället att du ljuger.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Det här motsäger det lite:
"Tuffa tiden i England: ”Har varit rätt svårt”
Hemma i Storbritannien lever Måns Zelmerlöw betydligt mer anonymt. Jobberbjudandena duggar inte heller lika tätt som i Sverige. Han berättar att det inte varit superenkelt att skapa sig ett nytt liv i ett nytt land.

– Det har nog varit rätt svårt ändå, säger han.

– Jag tror att det är lite mitt eget fel också i och med att jag har fortsatt jobba så mycket i Sverige och i andra länder. Jag har liksom inte byggt upp något sammanhang i England än.

Samtidigt ser han Storbritannien som sitt främsta hem.

– Jag ser det ju fortfarande som hemma för att min familj är ju där. Men samtidigt ser jag Skåne lika mycket som hemma för det är där jag också väldigt gärna vill bo.

För ett par år sedan köpte Måns och Ciara ett eget sommarhus i Skåne, här tillbringar de hellre än gärna sin lediga tid.

Ni har inga planer på att flytta till Sverige permanent?

– Vi har drömmar kanske, men vi får se, det är nog inte inom en snar framtid i så fall, säger Måns Zelmerlöw och fortsätter:

– Men både jag och Ciara älskar Sverige och skulle gärna vilja bo här någon gång! "
Det motsäger ingenting överhuvudtaget.
Allt som jag skrev kan, och är fortfarande sant. Som jag sagt så många gånger nu; läs igen och läs ordentligt.
Citera
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Men dubbelt så många som Sverige. Man bör de glasögon i livet man bär, det är tydligt det och om någon säger så till artisten kan vem som helst kvävas.
Va???? Du skriver helt obegripligt!
Sverige har 10 miljoner invånare, så räkna ut procenten
Citera
2025-06-01, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosarioOeste
Grejen är ju att du får tro precis vad du vill.
Det du gör här är att du gått in så djupt i tråden att du identifierar dig med den ock gör dig till uttolkare av sanningen.

Allt som på något vis går emot din agenda avfärdar du som lögner sida upp och sida ner.

Du får tro exakt vad du vill - men det får andra också göra.

Måns är inte på radarn hos så många engelsmän. Det har ju han själv också varit inne på.

Ciara är mer känd men för att hon dykt upp i små notiser här och där i tidningar. Men hon är inte superkändis och man refererar ofta till hennes mamma som ju fick något slags nytt genomslag under covid.
Ja och grejen är att jag får säga min mening när lögner sprids. Vilket de gör i denna tråd, precis hela tiden.
Nej, Måns är inte särskilt välkänd i Uk. Men Ciara är ännu mindre känd. Det var poängen.
Hennes mamma hör inte hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in