Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Han var programledare året därpå igen. Och gjorde ännu större succé. Därefter ändrade de formatet och han fick andra roller hos BBC.
Han är definitivt mer känd än Ciara i Uk.
Det här motsäger det lite:
"Tuffa tiden i England: ”Har varit rätt svårt”
Hemma i Storbritannien lever Måns Zelmerlöw betydligt mer anonymt. Jobberbjudandena duggar inte heller lika tätt som i Sverige. Han berättar att det inte varit superenkelt att skapa sig ett nytt liv i ett nytt land.
– Det har nog varit rätt svårt ändå, säger han.
– Jag tror att det är lite mitt eget fel också i och med att jag har fortsatt jobba så mycket i Sverige och i andra länder. Jag har liksom inte byggt upp något sammanhang i England än.
Samtidigt ser han Storbritannien som sitt främsta hem.
– Jag ser det ju fortfarande som hemma för att min familj är ju där. Men samtidigt ser jag Skåne lika mycket som hemma för det är där jag också väldigt gärna vill bo.
För ett par år sedan köpte Måns och Ciara ett eget sommarhus i Skåne, här tillbringar de hellre än gärna sin lediga tid.
Ni har inga planer på att flytta till Sverige permanent?
– Vi har drömmar kanske, men vi får se, det är nog inte inom en snar framtid i så fall, säger Måns Zelmerlöw och fortsätter:
– Men både jag och Ciara älskar Sverige och skulle gärna vilja bo här någon gång! "