2025-05-31, 22:13
Medlem
svempuss avatar
#617 fick jag ändra syn på från hur jag upplevde han när jag jobbade på samma ställe tidigare då verkade han trevlig och hyfsat lätt att prata med. Kände igen han direkt tyvärr..
Citera
2025-05-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
#620 vid ca 10:15 i videon

https://dumpen.se/2025/05/30/gymgaddan-skelleftea-620/

"Jag har inte sexchattat med nån, mer än att han ska få uttrycka sina hormoner, sina tankar, och sina känslor"...

Men vaffan? Hur uttrycker man sina hormoner, via en orgasm eller?
Tyckte när han sa jag ville sträcka ut en hand och nån av tjejerna svara det var inte handen du sträckte ut var 5+
Citera
2025-05-31, 22:26
Medlem
Killgissar bara, kan ha fel, är själv ganska lång så haha. Men han är väldigt kort.
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Jävlar, han ser inte så kort ut men det är väl kanske för att det är tjejer som filmar haha..
Citera
2025-05-31, 22:28
Medlem
Känner inte honom nog väl för att ha närmare koll. Bara en ytligt "bekant" sen en herrans massa år. Han sa själv i dumpenvideon att han inte har något jobb och vet inte hur/om han "jobbat" tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
Var kommer hans inkomst ifrån ? +400k/år
Citera
2025-05-31, 22:48
Medlem
5ifty6ixs avatar
Vad finns det för korrelation mellan fult utseende och låg iq? Ju fulare dom är - desto längre stannar dom på plats för att diskutera.

Tjejen var övertygad om att vi skulle få se ännu en 20-sekunders konfrontation idag igen, men efter att ha sett bilden på första sidan utbrast jag ”fula glasögon, dålig klädstil och risigt skägg - detta blir en riktig en riktigt bra konfrontation”. Och pang - 16 jävla minuter!

#620 borde egentligen ha avslutat sina dagar i en bit toapapper, för efter 37 år på jorden så är det endast för detta han kommer bli ihågkommen. Han har inget jobb, klär sig som en tonåring och har inte vett nog att köpa en rakhyvel eller ta bort den där sjukt fula piercingen. Tragisk person.
Citera
2025-05-31, 22:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
620 hur stor är sannolikheten att nån 14 åring skulle vara intresserad av honom?
Har inte nån koll på gaycommunityn i Skellefteå men han lär väl knappast hitta nån framöver i laglig ålder.
Känns som helt rökt och sen beror det väl var han jobbar hur det går framöver

Well, en ung version av honom kanske.
Verkar vara mer normaliserat i dom kretsarna.

Han går någon slags aktivitet för långtidsarbetslösa. Glömt vad det hette men du vet Upplyftet, framSteget eller vad dom där tragiska platserna brukar heta.

Edit; Urkraft heter det.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-05-31 kl. 23:06.
Citera
2025-05-31, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Ja jävlar i min lilla låda, alla vänsterattribut man kan tänka sig: ser ut att duscha enbart när det är skottår, har typ en mjölsäck trädd över kepsen, nåt hemmaskrot i underläppen (en kasserad klammer?), hängröv, lönnfet, verbal offerkofta, käftar emot på helt ologiska grunder, förmodligen långtidsbidragstagare, sporadiskt utväxande könshårsskägg - är han en stolthet hos S eller V i Skellefteå?

SPOT ON beskrivning av gäddan!
HUR kan dem gå runt i samhället och endast duscha var fjärde år? Sinnessjukt!!
Citera
2025-05-31, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Nu har Tykarpsgrottan tagit bort inlägget där frun meddelar att #616 fastnat i dumpens nät.

Möjligen för att det hade kommit många ifrågasättande kommentarer om hennes man fortfarande kommer få del av den ekonomiska vinningen av verksamheten.
Det påpekades att även om han inte kommer vara synlig så är han fortfarande delägare.
Märkligt oavsett att sköta det på det sättet och inte så förtroendeingivande.

Så han kommer att få vara kvar på gården i bakgrunden? Vet du om det är bekräftat?
Citera
2025-05-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Well, en ung version av honom kanske.
Verkar vara mer normaliserat i dom kretsarna.

Han går någon slags aktivitet för långtidsarbetslösa. Glömt vad det hette men du vet Upplyftet, framSteget eller vad dom där tragiska platserna brukar heta.

Edit; Urkraft heter det.

Kollar man på ratsit så har han ca 35k i månaden, jag får inte ihop det här, knappast a-kassa i alla fall.
Citera
2025-05-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikoTobo
Så han kommer att få vara kvar på gården i bakgrunden? Vet du om det är bekräftat?

Det är inte bekräftat. Men hon har som sagt raderat två inlägg där det ställdes frågor om det.
Dessutom påstods i ett av dessa inlägg och under #616 artikel på dumpen.se att detta inte var första gången frun fått reda på hans sexuella gränslöshet men valt att inte agera.
Citera
2025-05-31, 23:21
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Kollar man på ratsit så har han ca 35k i månaden, jag får inte ihop det här, knappast a-kassa i alla fall.

Mm då 2024 deklaration bearbetas nu borde det var inkomst för 2023. Men ja låter mycket för en förvuxen tonåring
Citera
2025-06-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Nu har Tykarpsgrottan tagit bort inlägget där frun meddelar att #616 fastnat i dumpens nät.

Möjligen för att det hade kommit många ifrågasättande kommentarer om hennes man fortfarande kommer få del av den ekonomiska vinningen av verksamheten.
Det påpekades att även om han inte kommer vara synlig så är han fortfarande delägare.
Märkligt oavsett att sköta det på det sättet och inte så förtroendeingivande.
Att radera det inlägget tycker jag är väldigt konstigt agerande från hennes sida. Hon hade ju bara kunnat stänga av kommentarerna om hon nu tyckte att det blev "för mycket."

Jag blir å andra sidan riktigt jävla irriterad över det faktum att hon tycks ha varit medveten om hennes mans sjukliga beteende utan att ha agerat - vad det verkar.

#616 har mist alla hans 'rättigheter' i min egna lagbok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in