620 bor alltså mellan en skola och ett dagis 🤯
Hittar han på ratsit men aldrig sett människan .
Vilket gym håller han till på ? Kan hoppas på att han inte blir välkommen dit, nån som har koll på var han jobbar ?
Tvingade mig igenom 16 minuter med #620's irriterande svammel och så släcker de kamerorna precis när polisen kommer och det skulle kunna bli intressant...
620 Om jag inte har helt fel så är det bara relativt dyra bostadsrätter på den delen där gäddan bor ,
Går på gym på erikslid.
Ytterligare en gädda med en rätt så skev självbild, blir nog en del att förklara på jobbet på måndag
Alltså den senaste stjärtryttaren 620, vilken jubelidiot. När jag såg konfrontationen trodde jag ju ändå att han hade varit lite försiktig och dubbeltydig med vad han ville göra för att gardera sig. Sen scrollar man ner och det är ju supertydligt att han ska ha ett avsug mm. Väldigt behov att att berätta om sina skit och pissvanor också som man ju gör med sina dejter...
Hur fan kan dåren stå där och debattera för sig. Narcissism i kombination med ett lågt iq är en jävla häxkittel. Han trodde nog att hans egna "briljans" i kombination med hans juridiska kunskaper skulle kunna rädda honom.
Skulle väldigt gärna velat höra vad snuskmumriken sa till polisen men samma som han sa till Dumpen förmodligen.Han trodde nog han var väldigt smart men var mest no volt i skallen. Bilden han skickade med baröverkropp var riktigt bögig, hade passat bra med ett nithalsband också.
Kanske inte en av höjdarna men den här konfrontationen var ändå underhållande. Det är perfekt när norrlänningarna låter gäddorna gräva sina egna gravar.
Följande färska klassiker fick mig att skratta högt. Han är den första som reagerar såhär.
Har ni förresten sett hur mycket #619 har flyttat? Han har varit skriven på 13 olika adresser sedan 2018. Jag har aldrig sett någon som haft så många adresser på så kort tid.
620 Om jag inte har helt fel så är det bara relativt dyra bostadsrätter på den delen där gäddan bor ,
Går på gym på erikslid.
Ytterligare en gädda med en rätt så skev självbild, blir nog en del att förklara på jobbet på måndag
Tänka att behöva diskutera barnhalspenetration på måndagsmötet.
Omtänksam vuxen..
- Jag är 14.
- oj!
-kan vi skriva ändå?
- får jag se en bild på din röv?
__________________
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-05-31 kl. 09:47.
Kanske inte en av höjdarna men den här konfrontationen var ändå underhållande. Det är perfekt när norrlänningarna låter gäddorna gräva sina egna gravar.
Följande färska klassiker fick mig att skratta högt. Han är den första som reagerar såhär.
Hahaha, ett ansikte som är passivt aggressivt! Det gäller att passa sig, han sa han skulle stämma Dumpen. Jävla blådåre. Norrlands egen version av journalist-gäddan i Stockholm.