2025-05-31, 07:18
  #51973
Medlem
620 bor alltså mellan en skola och ett dagis 🤯
Hittar han på ratsit men aldrig sett människan .
Vilket gym håller han till på ? Kan hoppas på att han inte blir välkommen dit, nån som har koll på var han jobbar ?
Citera
2025-05-31, 07:32
  #51974
Medlem
SnutteFia03s avatar
Tvingade mig igenom 16 minuter med #620's irriterande svammel och så släcker de kamerorna precis när polisen kommer och det skulle kunna bli intressant...
Citera
2025-05-31, 07:36
  #51975
Medlem
hyssasess avatar
#620

Äntligen en rolig t-shirt och en underhållande konfrontationsfilm, det var ett tag sedan.

Om någon vet var man köper denna mycket roliga t-shirt får ni hojta
Citera
2025-05-31, 07:55
  #51976
Medlem
620 Om jag inte har helt fel så är det bara relativt dyra bostadsrätter på den delen där gäddan bor ,
Går på gym på erikslid.
Ytterligare en gädda med en rätt så skev självbild, blir nog en del att förklara på jobbet på måndag
Citera
2025-05-31, 09:31
  #51977
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Alltså den senaste stjärtryttaren 620, vilken jubelidiot. När jag såg konfrontationen trodde jag ju ändå att han hade varit lite försiktig och dubbeltydig med vad han ville göra för att gardera sig. Sen scrollar man ner och det är ju supertydligt att han ska ha ett avsug mm. Väldigt behov att att berätta om sina skit och pissvanor också som man ju gör med sina dejter...
Hur fan kan dåren stå där och debattera för sig. Narcissism i kombination med ett lågt iq är en jävla häxkittel. Han trodde nog att hans egna "briljans" i kombination med hans juridiska kunskaper skulle kunna rädda honom.


Skulle väldigt gärna velat höra vad snuskmumriken sa till polisen men samma som han sa till Dumpen förmodligen.Han trodde nog han var väldigt smart men var mest no volt i skallen. Bilden han skickade med baröverkropp var riktigt bögig, hade passat bra med ett nithalsband också.
Citera
2025-05-31, 09:38
  #51978
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kanske inte en av höjdarna men den här konfrontationen var ändå underhållande. Det är perfekt när norrlänningarna låter gäddorna gräva sina egna gravar.

Följande färska klassiker fick mig att skratta högt. Han är den första som reagerar såhär.

https://i.imgur.com/aMWw4q2.jpeg

#620


Har ni förresten sett hur mycket #619 har flyttat? Han har varit skriven på 13 olika adresser sedan 2018. Jag har aldrig sett någon som haft så många adresser på så kort tid.

kanske är 13 olika fängelseavdelningar
Citera
2025-05-31, 09:39
  #51979
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
620 Om jag inte har helt fel så är det bara relativt dyra bostadsrätter på den delen där gäddan bor ,
Går på gym på erikslid.
Ytterligare en gädda med en rätt så skev självbild, blir nog en del att förklara på jobbet på måndag

Tänka att behöva diskutera barnhalspenetration på måndagsmötet.


Omtänksam vuxen..

- Jag är 14.
- oj!
-kan vi skriva ändå?
- får jag se en bild på din röv?
__________________
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-05-31 kl. 09:47.
Citera
2025-05-31, 10:41
  #51980
Avslutad
#620 vid ca 10:15 i videon

https://dumpen.se/2025/05/30/gymgaddan-skelleftea-620/

"Jag har inte sexchattat med nån, mer än att han ska få uttrycka sina hormoner, sina tankar, och sina känslor"...

Men vaffan? Hur uttrycker man sina hormoner, via en orgasm eller?
__________________
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-05-31 kl. 10:43.
Citera
2025-05-31, 10:48
  #51981
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kanske inte en av höjdarna men den här konfrontationen var ändå underhållande. Det är perfekt när norrlänningarna låter gäddorna gräva sina egna gravar.

Följande färska klassiker fick mig att skratta högt. Han är den första som reagerar såhär.

https://i.imgur.com/aMWw4q2.jpeg

#620
Hahaha, ett ansikte som är passivt aggressivt! Det gäller att passa sig, han sa han skulle stämma Dumpen. Jävla blådåre. Norrlands egen version av journalist-gäddan i Stockholm.

#620
Citera
2025-05-31, 10:54
  #51982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tänka att behöva diskutera barnhalspenetration på måndagsmötet.


Omtänksam vuxen..

- Jag är 14.
- oj!
-kan vi skriva ändå?
- får jag se en bild på din röv?
Precis varför slösa tid på lite allmänt snack först
och allvarligt vem skriver ens
Citat:
"Sitter och pissar och skiter på CK innan jag ska på andra ärenden"
Citera
2025-05-31, 11:18
  #51983
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
Precis varför slösa tid på lite allmänt snack först
och allvarligt vem skriver ens

Det är klart man måste få ventilera sina muggbesök😉
Citera
2025-05-31, 13:30
  #51984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är klart man måste få ventilera sina muggbesök😉

Förvånad att han inte beskrev hur bajset såg ut också när han ändå höll på. Hoppas någon fäster läppiercingen i dragkroken på bilen och kör iväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in