Citat:
Ursprungligen postat av
KaninHitler
Hon är nog inte direkt dum. IQ mässigt är hon förmodligen rätt genomsnittlig.
Det hon har är "streetsmarts". Det måste man ha om man skall hora och knarka redan som barn.
Men hon är uppenbart kriminell rakt igenom. Otäck kärring på många sätt. Hade inte släppt in henne i mitt hus eller gjort några som helst affärer med henne.
https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe
Citat:
Men när hon vädjar om att uthängningen ska tas bort för att skydda henne och hennes barn, möts hon av iskallt hån. Sjöberg skrattar rått åt den desperata kvinnan och kallar han henne för labil.
Med deras position och påstådda jobb om att skydda barn, gäller det att ha en empatisk förmåga. Något de bägge visat att de saknar.
De påstår sig göra ett jobb för barn men barnen som kommer i kläm skiter man i och skyller ifrån sig.
Sara visar också tydliga narcissistiska tendenser, det är hennes åsikt som gäller alla andra är fel. Typ lite som att sätta politiker som hyser ifrån mot henne på skampålen. Istället för att prata gott om de som hört av sig med positiva åsikter som det påståtts om.
Inte två personer som bör jobba med utsatta barn, när man dessutom fokuserar på att hänga ut och förstöra personer och familjer än att lägga fokus på barnen. Varför inte de faktum att de publicerar nakenbilder till höger och vänster något som generellt är olagligt utan givet samtycke.
Eller varför inte att barn faktiskt kollar på sidan och kommer i kontakt med dessa när man säger sig göra det för att barnen inte skall utsättas för dem men själv är de som genererar materialet framför dem.
Inga personer som går att lita på.
Citat:
Dumpen har gjort min personliga tragedi till underhållning för att tjäna pengar. Deras prat om vård och stöd är bara lögner.